fz1 en fz8 ontmoetingsplek

De standaard, bij aflevering, band inderdaad. In mijn geval de BT020.

Na jaren op Michelin's gereden te hebben (2CT) wilde ik het wel eens proberen.
Op droog weer is het nog prima te doen, maar zodra er ook maar een drupje regen gevallen is geeft deze band echt 0,0 vertrouwen.

Ik zal eens kijken naar de T30. :)


De T30 is echt een perfecte straat band, hij stuurt licht en neutraal en heeft bij alle weersomstandigheden veel grip, bij droog weer is het helemaal feest.. heb ook op het circuit gereden en de bandjes op de grens gereden maar ze gaven nimmer een kik.. ook bij nat weer voldoende grip en een heel vertrouwd gevoel :Y

En de levensduur is tot dusver heel erg goed..mijn achterband zit er nu +- 9000 km op en hij kan nog zeker 2000 mee (schat ik)
 
Dat lees ik ook overal op internet. Nadeel van poeder coaten is wel dat je de wiellagers moet vernieuwen. Een extra E20 erbij.

je kan beter 20 euro meer uitgeven dan dat je velgen er over een jaar er niet meer uitzien, bovendien word met poedercoaten de verf veel mooier verdeeld, het nadeel is wel dat je ze eerst moet zandstralen om de velgen kaal te maken en volgensmijn heb je een beperkte kleur keus, volgensmijn kan je bij poedercoaten alleen uit RAL kleuren kiezen.
 
Zat effe op internet te kijken wat zijn er mooie fz8 zeg :9~

Paris_-_Salon_de_la_moto_2011_-_Yamaha_-_FZ8_GP_Gold_-_001.jpg



full
 
@brian
Ieder zijn ding en iedereen is er vrij in.
Ik heb alles standaard achterlicht en knippers alleen smoke glaasjes en
op een vervanger voor de taartschep.
Monteer je led met geïntegreerde knippers kom je officieel niet door een mogelijke APK.
Maar zover is het niet en de wet doet er tot op heden niet moeilijk over.
Ja ja

Gezien

Goede smaak heb je

Op een paar details is hij bijna perfect :)
 
Hoe plaatsen jullie trouwens jullie afbeeldingen zonder dat je hem 18 keer moet verkleinen?
 
Ik mail de afbeelding naar mezelf via de iPad en dan maak ik het formaat net onder
de toegestane grootte
Dan kan je toch een grotere foto posten alleen minder scherp bij inzoomen

@ Brian thanks ben zelf ook heel tevreden met mijn motor 😉
 
Ik mail de afbeelding naar mezelf via de iPad en dan maak ik het formaat net onder
de toegestane grootte
Dan kan je toch een grotere foto posten alleen minder scherp bij inzoomen

@ Brian thanks ben zelf ook heel tevreden met mijn motor 😉

Haha, ja dat doe ik dus ook.. alleen dan moet ik het formaat naar ' normaal' aannpassen.. en dan krijg je het Resultaat zoals hierboven, terwijl heel veel leden veel grotere foto s kunnen plaatsen op een of andere manier.. als je die foto s van kinkej ziet, die zijn 3x zo groot :?
 
Laatst bewerkt:
Kan wel maar dan moet je het op een laptop of pc doen
Daar kan je middels een programma het formaat groot houden
en alleen de piksels verlagen waardoor hij minder scherp is bij inzoomen.
Maar formaat doet er toch niet toe 😉
 
Haha, ja dat doe ik dus ook.. alleen dan moet ik het formaat naar ' normaal' aannpassen.. en dan krijg je het Resultaat zoals hierboven, terwijl heel veel leden veel grotere foto s kunnen plaatsen op een of andere manier.. als je die foto s van kinkej ziet, die zijn 3x zo groot :?

ik zet me fotos altijd in www.mijnalbum.nl
daarna doe ik rechtermuisknop op de afbeelding en dan eigenschappen kopieer de link van de afbeelding, en die plak ik in dat pictogrammetje wat je helemaal boven in het veld ziet als je een reactie typt.

Grotefoto-FDXUB3TI.jpg
 
Kan wel maar dan moet je het op een laptop of pc doen
Daar kan je middels een programma het formaat groot houden
en alleen de piksels verlagen waardoor hij minder scherp is bij inzoomen.
Maar formaat doet er toch niet toe 😉

Haha, nee is ook zo...gaat om de inhoud :+

Vandaag de motor voor onderhoud naar gebben motoren gebracht... Zag er allemaal technisch/optisch perfect uit volgens de monteur, wel leuk.. :Y

Was wel stervens koud in mijn leren pakje.pff.. het is nu echt klaar, hij gaat op stal! '(
 
Haha, nee is ook zo...gaat om de inhoud :+
Vandaag de motor voor onderhoud naar gebben motoren gebracht... Zag er allemaal technisch/optisch perfect uit volgens de monteur, wel leuk.. :Y
Was wel stervens koud in mijn leren pakje.pff.. het is nu echt klaar, hij gaat op stal! '(


Nou ik hou de opties nog open hoor met droog weer dikke pak aan en nogeven de olie rond
slingeren.

@fatopi
Toepasselijke benaming in aanvulling op mijn inbreng 😜
 
Laatst bewerkt:
tjonge beetje kou

zijn jullie nu hollandse kerels

in mijn KTM tijd gingen we anders met kou om

full

_O-
 
tjonge beetje kou

zijn jullie nu hollandse kerels

in mijn KTM tijd gingen we anders met kou om

[afbeelding]
_O-


Haha keurig ;) Nee hoor, beetje kou is absoluut niet erg..maar aangezien het aan het eind vd week gaat vriezen zullen ze ook wel weer gaan strooien..en dat is niet goed voor mijn motor :N Vandaag weer druk bezig geweest. Nieuwe olie en filter..remvloeistof vervangen en luchtfilter huis weer schoon... Compleet schoongemaakt en in de was gezet 8-) .. die van mij is klaar voor de horrorwinter :+
 
dan nog maar een keer: met de FZ8 in de winter naar Lapland :o

deel 1
deel 2

zo lang er geen sneeuw of ijzel ligt op de weg rij ik de winter door :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan