Triumph 900 T400 "Steamer"


Toch vind ik het een beetje een raar model zo schuin omhoog.
Deze lijkt me logischer.

Boxxerparts - Ersatzteile für BMW Motorräder - Lenker, hoch, für R 100/80 GS G/S schwarz 76125

Ik vraag me af hoe hoog je kan gaan zonder kabels en leidingen te verlengen?
.Het hoge woord is er trouwens uit, de monteur is op pad dus ik ga hem donderdag ophalen.
Dan breng ik hem meteen naar de Triumph dealer in de buurt die de kleppen gaat stellen en hem even helemaal na loopt.
Hij krijgt ook meteen een beurtje als hij daar toch op de brug staat.
Normaal doe ik dat zelf maar ach als ze toch bezig zijn.


Pffff is het al donderdag.... |(
 
Laatst bewerkt:
Hij staat niet omhoog hoor ,is een beetje gezichtsbedrog ;)

Hier een beter plaatje van diverse modellen *D

full
 
@Jeroen: Ik zie dat je hem donderdag op gaat halen. :)
Dan is het nog 3 nachtjes dromen... tot het D-Day is. :9~
 
Yep Donderdag *O*

Het probleem is dat ik heel veel heb, maar geduld is mij totaal vreemd.
Ik haat wachten.....aaaaahhhh ik wil mijn Tiger :]
 
Ik heb begrepen dat je 5cm risers moet kunnen zetten zonder wat aan te passen aan de kabels. Dan moet je iets soortgelijks ook wel kunnen doen met het stuur.

Donderdag is dichtbij. Helaas ben ik dan niet in Goes, maar in Utrecht. Wel op de Tiger waarschijnlijk. ;)
 
Ik heb begrepen dat je 5cm risers moet kunnen zetten zonder wat aan te passen aan de kabels. Dan moet je iets soortgelijks ook wel kunnen doen met het stuur.

Donderdag is dichtbij. Helaas ben ik dan niet in Goes, maar in Utrecht. Wel op de Tiger waarschijnlijk. ;)


Helaas heb ik ook geen tijd voor koffie want ik moet op tijd weer thuis zijn om mijn kleine man op te halen van school. En eerst moet de Tiger nog naar de garage gebracht. :]
 
Even ter referentie , ik heb mijn brommer verminkt tot de volgende maten;
Motor onbelast vanaf de grond gemeten.

boven kant steppies zonder rubber 35 cm

bovenkant zadel, zitgedeelte in het midden 91 cm

stuur het midden v/h handvat 125 cm
 
Even ter referentie , ik heb mijn brommer verminkt tot de volgende maten;
Motor onbelast vanaf de grond gemeten.
boven kant steppies zonder rubber 35 cm
bovenkant zadel, zitgedeelte in het midden 91 cm
stuur het midden v/h handvat 125 cm
Dank je voor de informatie ;)
Er zal vast een keer een moment komen dat mijn Tijgert er naast komt te staan en ik het verschil visueel kan zien :]
 
Echt jonguh......Nog 2 hele nachten....
En het ergste is dat ik hem donderdag ophaal maar ook meteen weer wegbreng.

Eigenlijk zat de agenda vol maar heeft hij hem er voor vrijdag toch tussen gezet. Dus als ik mazzel heb is hij vrijdag klaar, maar als ik pech heb pas op zaterdag of zelfs maandag. -O-

Maar daarna is het ook echt *O* :]
 
Och Hans, dan kleed je je toch wat warmer aan? ;) Ik hoop dat het volgende week mooi weer wordt/blijft. Dan staat er 1200km op de planning. ;)
 
Ik heb van de winter een" motorjeans" gekocht, en die wil ik wel eens
proberen zonder meteen met bevriezingsverschijnselen in een ziekenhuis te belanden.
En daar heb ik eigenlijk wel zo'n 25 gr voor nodig. :-)
 
Ik heb van de winter een" motorjeans" gekocht, en die wil ik wel eens
proberen zonder meteen met bevriezingsverschijnselen in een ziekenhuis te belanden.
En daar heb ik eigenlijk wel zo'n 25 gr voor nodig. :-)
Mooier weer mag het van mij ook worden.
Het rijden met een jeans is een ander gevoel. :Y
Het is mijn persoonlijke keuze om alleen lokaal met een jeans te rijden, bijvoorbeeld het pretpark in Wassenaar kan ik lokaal via 80 km wegen bereiken.
Of lokaal vanaf een hotel of B+B naar een bestemming waarbij ik zonder verkleedpartijtje een jeans uitstraling wil gebruiken. ;)
Voor de overige 99,9 % is het mijn motorbroek en jas 8-)
 
Bij langere ritten gebruik ik altijd mijn motorbroek, maar als ik in de buurt ga toeren, dan doe ik dat wel in motorjeans. Met dit weer ook wel met een thermobroek eronder. Dan is het nog wel te doen.

Op de motorbeurs waren nu de motor hoodies ook populair. Afhankelijk van de stijl van je motor, is dat misschien een leuke optie. Met een leuke hipster motor met motorjeans en motorhoodie. Ik heb zelf een mesh jas voor mooi weer en dan de spijkerbroek. Bij 25+ heb ik die wel aan, want dan is de reguliere motorjas echt veel te warm. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan