het sleutelblunders van anderen topic

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.212
5.576
Plaats hier het gepruts wat je van een ander tegen komt.

AAN MOTORFIETSEN!

liefst met foto's :Y

spelregels, omdat iedereen fouten maakt;

  • geen namen
  • geen kentekenplaten
  • geen veroorzakers in beeld
  • hou het technisch
  • maak het niet persoonlijk
  • dit is geen olie topic
  • geen algemeenheden
  • Het is geen auto topic
  • Het is geen zelf sleutelaar tegen professional topic
 
Laatst bewerkt:
Ik lees net een verhaal van iemand die ging een oude tweekleps BMW boxer afstellen van een vriend van hem.
Ouderwetse puntjes dus afstand goed gezet en dan met de strobe erop en draaien maar. Alles perfect dus hij hoefde niet meer op zijn knieen te zitten en hijst zich op aan de valbeugel die erop zat. Helaas was die valbeugel op dat moment een uitlaatbocht ;(
Het is intussen 30 jaar geleden maar als hij er aan denkt kan ie het nog voelen......


O-)

Ooh wat naar voor hem, past perfect in dit topic.
 
Niet echt een sleutelblunder maar meer verzuimen om het goed te doen.
Je kunt je oliezeef overslaan maar heel af en toe zou vervangen wel nuttig kunnen zijn.

full
 
gister iemand die zelf de valbeugels van zijn dl650 had verwijderd.

De bevestigingsbouten die de steun van de motorbevestiging vastzetten had hij maar niet terug gezet, want die waren alleen voor de valbeugels.
 
Ik heb er ook nog wel eentje.

Ik werk bij een bedrijf waar gasturbine motoren worden gerepareerd.

Er komt een motor binnen onder garantie met als klacht olielucht uit de loadcompressor(comprimeert lucht voor airconditioning)

Dus ik begin met het inspecteren van de motor, olie filters eruit, olie eruit, boroscope inspectie. Bij drainen van de olie komt er een rare geur me tegemoet.

We hebben de olie voor onderzoek opgestuurd en het blijkt dat de klant bij een olie verwisseling er hydraulische olie in gekieperd heeft. _O-
 
Snorkel zit rechts en het luchtfilter links, maar inderdaad, dat sluit niet echt op elkaar aan (het zou me niets verbazen als er niet eens een doorvoeropening zit in het rechterscherm)

Het blokje hout op de accu hoort daar ook niet thuis.
 

Schitterende samenstelling om een keer door te rekenen of te femmen maar ben bang dat het resultaat (kwa constructiestijfheid/sterkte) om te huilen zal zijn B|

En aangezien de as enkelzijdig opgelegd is en het punt van aangrijpen in de velg ver aan de buiten zijde ligt krijg je een heel raar moment op je as (daarom is het betonijzer ook zo verbogen :+ )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan