Briks and chicks

Het gaat er toch niet om wat je rijdt? Als je maar rijdt en lol heb.

full
 
Ik denk dat je de inhoud van de comments verkeerd begrepen hebt. Je beschuldigd ons van arrogantie tegenover studenten zonder centen terwijl dit helemaal niet aan de orde is.
Daargelaten is er helemaal niets mis met een custom, het is alleen geen échte café racer en dat wordt het ook niet. En dat is helemaal niet erg en zo'n custom wordt er ook niet plotseling lelijk of minder van.
Ook wordt je geen rocker door een motortje om te klussen. Daar komt wat meer bij kijken.
That's all.
 
Wat een azijnpisserij over een naam, caferacer/custom.... :N Want als er bijvoorbeeld een zijschildje of spatbordje op zit of van het "verkeerde" merk is dan heet het plotseling een custom ? Ga toch fietsen !
 
Laatst bewerkt:
...dit is dan wel weer een custom...
...wat dat vond Honda destijds zelf ook... ;)

...VF1100C...


i426720.jpg
 
Ik denk dat je de inhoud van de comments verkeerd begrepen hebt. Je beschuldigd ons van arrogantie tegenover studenten zonder centen terwijl dit helemaal niet aan de orde is.
Daargelaten is er helemaal niets mis met een custom, het is alleen geen échte café racer en dat wordt het ook niet.

Dan zijn de enige echte de exemplaren die destijds gebouwd zijn door de mensen in die groep en onder die omstandigheden.

De rest is na-aperij. :W
 
Oh, dat is wel een lelijke motor. En met zulke schoenen rij je ook niet lekker op een motor, kan ik je verzekeren.

Motor vind ik ook lelijk, schoenen zijn inderdaad niet praktisch maar daar gaat het ook niet om.
 
Terug
Bovenaan Onderaan