Briks and chicks

Het leuke van die motortjes is dat je er werkelijk alles mee kunt doen..

Stroken bijvoorbeeld, er is dan weinig leukers te vinden waar je mee op straat kan. 250 kan je toch niet continu rijden, met welke auto of motor dan ook.

En oude auto's vereissen tenminste nog rijvaardigheden, dat maakt het ook zoveel leuker, en riskanter :P
 
:o
full
 
Zoals ik het zie zijn ze zwart, rond en van rubber, lijkt aardig te kloppen :Y
 
Bij veel moderne motorbanden ligt de voorband er ''verkeerd om'' op, kan heel goed zijn dat deze band juist gemonteerd is.
 
Bij veel moderne motorbanden ligt de voorband er ''verkeerd om'' op, kan heel goed zijn dat deze band juist gemonteerd is.

Dat klopt. Dit zijn Avon Roadriders waarbij de voor- en achterband gelijk zijn en deze vooraan inderdaad op deze manier gemonteerd wordt. Ik rij met dezelfde banden op mijn straatmotor en heb de voorband er ook zo op zitten.
 
Ik geloof je op jouw woord, Maar het ziet er in mijn ogen nogal onlogisch uit.

Maar goed. ff koekelen, en ja hoor, je ziet 't wel vaker.

Ted-Stanley.jpg


66Motorcycles_TheBlack06_1024x1024-e1437653105231.jpg
 
Laatst bewerkt:
dit van omgekeerd gelegde voorbanden zie je tegenwoordig ook meer en meer bij autobanden , ik krijg regelmatig te horen van leken dat mijn auto voorbanden verkeerdom liggen , maar ze liggen juist.
 
Ik denk omdat het wiel niet aangedreven is.

Bij landbouwvoertuigen (aanhangers) liggen ze er ook altijd zo op
 
De logica ervan ontgaat mij. Ik dacht dat het profiel dient om water af te voeren en bij de achterband wordt dat naar de buitenkant geperst, bij de voorband op deze manier voor een deel naar binnen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan