Het Supergrote Action Olie Topic Nr 4 1,2,3 action!

LePensZeur

MF Frietkraam
28 okt 2004
19.179
10.750
Op reis
Facebook
Laatst bewerkt:
a5fba061c0f3abf564991b645fa28baf.jpg


best groot met die nieuwe sofdwear
 
Goedkoop is duurkoop :+

:+


Opgelet! Aldi hoeren slaan toe.


Binnen gekomen van één van onze crimereporters uit de witte provincie.

Ik wil iedereen die boodschappen bij de Aldi doet, waarschuwen voor misleidende praktijken die mij, en naar ik heb gehoord ook een aantal anderen, onlangs zijn overkomen.

Mij overkwam het op de parkeerplaats bij de Aldi in Veghel maar let op: het schijnt her en der in het land te gebeuren.

Het werkt als volgt: twee meiden van begin twintig (vermoedelijk uit Oost-Europa) spreken je hulpeloos kijkend aan op het moment dat je de boodschappen aan het inladen bent.

Ze hebben hele strakke T-shirts aan waar hun borsten bijna uitvallen. Je moet een flinke vent zijn om niet te kijken. Met een erg zielig, maar toch wel geloofwaardig verhaal, bedelen ze om een lift naar een plaats in de buurt. In mijn geval moesten ze naar Schijndel. Ik moet toch naar `s-Hertogenbosch dus stap maar in.

Eenmaal achterin gestapt, beginnen de dames elkaar te betasten, waarbij ze er goed voor zorgen dat je dat kunt zien via je binnenspiegel. Daarna klimt één van hen naar de voorstoel en heeft orale seks met je.

Ondertussen merk je niet dat de ander je portemonnee jat.

Die van mij is afgelopen Dinsdag gestolen…

Woensdag,

Donderdag en Vrijdag…

Zaterdag zelfs twee keer!

Zondag was de Aldi helaas gesloten
 
Gesloten vijf jaar toch? ;)
Maar meestal is het maar 2 weken -2 maanden oud. Supervers spul. :9~~

Diverse motoroliebedrijven laten weten dat je olie maar 5 jaar in een gesloten fles/vat, en 1 jaar in een geopende kunt bewaren.
Ik vind dat erg vreemd want er zijn meerdere voorbeelden te noemen dat olie veel langer in gebruik is zoals: (automatische)versnellingsbakken (bijna nooit verversen), Stuurbekrachtiging ATF (nooit verversen), voorvorkolie (bijna nooit verversen), schokdemperolie (nooit verversen), cardanolie van Honda elke 3 jaar versen.
En zo zullen er nog wel meer voorbeelden zijn.
Motorolie in een dichgedraaide open fles mag je 1 jaar bewaren, en in een motorblok is die 1 jaar en tot 20.000km wel bruikbaar.
Ik denk dat het weer commerciële bangmakerij is van de olieleveranciers.
 
Ik vind dat erg vreemd want er zijn meerdere voorbeelden te noemen dat olie veel langer in gebruik is zoals: (automatische)versnellingsbakken (bijna nooit verversen), Stuurbekrachtiging ATF (nooit verversen), voorvorkolie (bijna nooit verversen), schokdemperolie (nooit verversen), cardanolie van Honda elke 3 jaar versen.
- waar denk je dat ATF voor staat?
- zeker nooit een voorvork open getrokken met olie van een jaar of wat oud?
 
Zou jij dat wat na een paar maanden (laat staan jaar) uit de vork komt teruggooien?

Zo zit dat bij fabrikanten ook, die moeten kunnen garanderen dat het spul net zo goed is als uit een verse fles, vandaar de beperking. Houdt mij ook niet tegen om gewoon "oude" ongebruikte olie te gebruiken. Net zoals veel levensmiddelen die over de tht datum zijn nog gewoon in m'n mik verdwijnen ipv in de prullenbak :Z
 
Laatst bewerkt:
Zou jij dat wat na een paar maanden (laat staan jaar) uit de vork komt teruggooien?

Zo zit dat bij fabrikanten ook, die moeten kunnen garanderen dat het spul net zo goed is als uit een verse fles, vandaar de beperking. Houdt mij ook niet tegen om gewoon "oude" ongebruikte olie te gebruiken. Net zoals veel levensmiddelen die over de tht datum zijn nog gewoon in m'n mik verdwijnen ipv in de prullenbak :Z
De gebruikte versnellingsbakolie van een auto gooi ik ook niet terug in de fles en die zal er na een jaar ook niet als nieuw uitzien.
Maar hij mag nog wel vijftien jaar zijn werk doen. _O-

Veel data op levensmiddelen zijn trouwens geen houdbaarheidsdatum.
Best before.. ;)
 
De gebruikte versnellingsbakolie van een auto gooi ik ook niet terug in de fles en die zal er na een jaar ook niet als nieuw uitzien.
Maar hij mag nog wel vijftien jaar zijn werk doen. _O-
Eigenlijk net als je vrouw dus, ziet er ook niet meer uit zoals op de dag van trouwen maar mag ook nog wel tig jaar d'r werk doen :+

Veel data op levensmiddelen zijn trouwens geen houdbaarheidsdatum.
Best before.. ;)
Dat zeg ik, tht -> tenminste houdbaar tot. Daar heb ik geen Engels voor nodig ;)
 
Laatst bewerkt:
zeg ik toch, tht -> tenminste houdbaar tot. Daar heb ik geen Engels voor nodig ;)
Ik dacht dat je last van een dikke vinger had. Beetje luie afkortingen gebruiken. :N ;) :+
Eigenlijk net als je vrouw dus, ziet er ook niet meer uit zoals op de dag van trouwen maar mag ook nog wel tig jaar d'r werk doen :+
De langste ging maar acht jaar mee. :X Het onderhoud ging ook al op de schop...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan