Het Supergrote Action Olie Topic Nr 4 1,2,3 action!

LePensZeur

MF Frietkraam
28 okt 2004
17.716
9.029
Op reis
Facebook
Laatst bewerkt:
dan snap ik de DUS niet.

dus..

mn 4liter-fles vandaag leeggegoten in de olieboot, en even uitgerekend dat ik dus 1 liter op 900 km verbruik... :o

Maar niet belangrijk hoor ;)

Als je 1 liter wodka gaat gebruiken op 900 km is het redelijk kwalijk.
Moet het toch wel echt koud zijn en zou ik om de dag een rustdag inplannen.
En veel foto's maken onderweg zodat je achteraf nog weet wat je gezien en gedaan hebt :+
 
Laatst bewerkt:
De eindbaasrepost in elk olietopic :


oftewel :

gpALGIH.gif
 
Gelukkig maar want als jij het zou snappen dan zou ik me zorgen gaan maken. :?
Ik heb even een beetje onderzoek gedaan en wat valt mij op?
Zodra het woord Action valt ben jij een van de eerste die reageert vol aversie.
Kan het zo zijn dat jij daar hebt gewerkt en dat ze je buiten hebben geflikkerd omdat het een beetje te hoog gegrepen was voor je?
 
Ik heb even een beetje onderzoek gedaan en wat valt mij op?
Zodra het woord Action valt ben jij een van de eerste die reageert vol aversie.
Kan het zo zijn dat jij daar hebt gewerkt en dat ze je buiten hebben geflikkerd omdat het een beetje te hoog gegrepen was voor je?
Weet je wat mij opvalt dat als het woord actie valt dat jij altijd reageert met hoe goed het wel is of iig dat het wel goed moet zijn omdat er 4 personen zijn die het in hun motert gebruiken zonder acute problemen.
Zelf schijn je het niet te gebruiken en schijn je niet in het bezit ve motert te zijn. Verder geef je nooit blijk van veel kennis op het gebied van smeermiddelen toch blijf je als een kip zonder kop maar de volgens de door de motorfabrikanten opgestelde eisen die deze over een langere periode en ongetwijfeld degelijk onderzocht hebben afwijzen. Daarmee verkeerde informatie verstrekkend aan mf lezers. :W
 
Weet je wat mij opvalt dat als het woord actie valt dat jij altijd reageert met hoe goed het wel is of iig dat het wel goed moet zijn omdat er 4 personen zijn die het in hun motert gebruiken zonder acute problemen.
Zelf schijn je het niet te gebruiken en schijn je niet in het bezit ve motert te zijn. Verder geef je nooit blijk van veel kennis op het gebied van smeermiddelen toch blijf je als een kip zonder kop maar de volgens de door de motorfabrikanten opgestelde eisen die deze over een langere periode en ongetwijfeld degelijk onderzocht hebben afwijzen. Daarmee verkeerde informatie verstrekkend aan mf lezers. :W
Dus je ontkent het niet?
 
Weet je wat mij opvalt dat als het woord actie valt dat jij altijd reageert met hoe goed het wel is of iig dat het wel goed moet zijn omdat er 4 personen zijn die het in hun motert gebruiken zonder acute problemen.
Zelf schijn je het niet te gebruiken en schijn je niet in het bezit ve motert te zijn. Verder geef je nooit blijk van veel kennis op het gebied van smeermiddelen toch blijf je als een kip zonder kop maar de volgens de door de motorfabrikanten opgestelde eisen die deze over een langere periode en ongetwijfeld degelijk onderzocht hebben afwijzen. Daarmee verkeerde informatie verstrekkend aan mf lezers. :W



Ik kan van de info die jij geeft over Action olie niet veel anders zeggen, een aantal foto's en roepen dat het meuk is O-)
 
Dus je ontkent het niet?

Kijk dat is natuurlijk jouw tactiek als je geen antwoord meer hebt dan ga je op de persoonlijke toer.
Maar reageer eens inhoudelijk er zijn en een al weer ver verleden eisen opgesteld omdat door de invoering vd katalysator de specificaties van olie niet meer voldeed voor motorfietsen.Er is voor motorfietsen een aparte kwalificatie gekomen.
Leg eens uit waarom jij denkt dat deze kwalificaties onzin zijn ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan