Leeuwarden e.o. deel 4

Welkom.. leuke motor..

Zo net ff op een viffer gereden rijd ook lekker, maar het mooiste was het geluid.. :9~~
Alles is te koop ;)
Kom je om (te helpen) vloeistof vervangen, heb je in eens in een uurtje op 3 verschillende motoren gereden *D
 
Verwarrend twee Berbers in 1 topic maar welkom! Dat er nog meer vrouwen mogen volgen...

Vanavond even 102 Competition getankt met mijn benzine slurpert...
1.82 per liter viel me nog mee eigenlijk! Alleen dan moet je niet 1 op 9 rijden ;)
 
barbiechopper.jpg


Barbie street rod (2007 limited edition)
Extra's:
128 tandwiel achter
2 aplasticovich open pijpen
Turbo sticker
Ken open luchtfilter
Zijwieltjes
Lege strip sportlife op achterwiel voor extra geluid
 
Laatst bewerkt:
Dvis wees me hier vanavond op: Klik!
VRO voor 5 tientjes ipv €225,-
De VRO staat sowieso wel op mijn lijstje en ik denk dat ik me nu ook maar ga inschrijven. Ik ga er van uit dat ik er nog veel van kan leren en dan is dit spot goedkoop. Misschien is het wel helemaal niks, dan heeft maar 5 tientjes gekost :)

Als er meer gegadigden zijn kunnen we misschien wel met een ploegje die kant op?!
 
Dvis wees me hier vanavond op: Klik!
VRO voor 5 tientjes ipv €225,-
De VRO staat sowieso wel op mijn lijstje en ik denk dat ik me nu ook maar ga inschrijven. Ik ga er van uit dat ik er nog veel van kan leren en dan is dit spot goedkoop. Misschien is het wel helemaal niks, dan heeft maar 5 tientjes gekost :)

Als er meer gegadigden zijn kunnen we misschien wel met een ploegje die kant op?!


+1. Kan hooguit tegen vallen toch ;)
 
Dvis wees me hier vanavond op: Klik!
VRO voor 5 tientjes ipv €225,-
De VRO staat sowieso wel op mijn lijstje en ik denk dat ik me nu ook maar ga inschrijven. Ik ga er van uit dat ik er nog veel van kan leren en dan is dit spot goedkoop. Misschien is het wel helemaal niks, dan heeft maar 5 tientjes gekost :)

Als er meer gegadigden zijn kunnen we misschien wel met een ploegje die kant op?!

is best leuk om mee te doen inderdaad, goede tip! en hoe dan ook je leert er altijd wat van, naast dat het een leuke dat zal zijn ;)
 
ach laat ik ook mee doen:

[afbeelding]

hippe spiegels,
hip ruit
powercommander
elektronische gaskleppen pleituh
herrie uitlaten
snelle bougies
gear indicator, (maar die heb ik achter m'n dash gedaan, omdat ik hem te fel vond, dus ik gebruik um niet meer O-) )

ennuh.. uuuh... dono *D

:W

Mooi, en nu je naam er nog even bij ;)
 
Haha ik weet t, heel toevallig indd!
Foegol, reed jouw vriendin bij Ton van Spanje? Er moest namelijk na mij een dame examen doen en qua tijd die jij noemde kan het bijna geen toeval zijn...
Ja dat klopt! Ze zei al dat er net voor haar ook een meid was geslaagd, gefeliciteerd trouwens!
 
Dvis wees me hier vanavond op: Klik!
VRO voor 5 tientjes ipv €225,-
De VRO staat sowieso wel op mijn lijstje en ik denk dat ik me nu ook maar ga inschrijven. Ik ga er van uit dat ik er nog veel van kan leren en dan is dit spot goedkoop. Misschien is het wel helemaal niks, dan heeft maar 5 tientjes gekost :)

Als er meer gegadigden zijn kunnen we misschien wel met een ploegje die kant op?!

Ja das een mooie korting welke datum had je in gedachten ik heb straks herfst vakantie dan heb ik wel tijd. En ik zag 17 oktober zijn er nog 8 plaatsen vrij
 
Nu ik mijn rijbewijs heb gehaald, vond ik het tijd te worden me aan te melden bij de Liwwarders ;)

Mijn naam is Berber (missXangel). Ik rijd een bmw funduro (f650) uit '94. De foto die ik nu stuur is (hopelijk) tijdelijk. Ik hoop binnenkort tijdens een tochtje een camera mee te nemen en even wat mooie plaatjes te schieten *D

[afbeelding]


Haha leuk, er komen steeds meer vrouwen.. En ook nog een Berber, welkom!
 
Ja das een mooie korting welke datum had je in gedachten ik heb straks herfst vakantie dan heb ik wel tijd. En ik zag 17 oktober zijn er nog 8 plaatsen vrij
Ik zal even horen of ik die dag vrij kan krijgen want mijn voorkeur gaat ook uit naar de 17e. Als het goed is weet ik later vandaag of t lukt :)
 
Lijkt mij ook wat een VRO cursus, niet duur 5 tientjes!
Ik kan de 17e wel... Zullen we dan met aantal gaan. Kunnen nog maar 8 inschrijven.
 
Laatst bewerkt:
Femke (Femmus)

Honda Hornet CB600F
bj 2002, geheel orgineel behalve;
Sebring uitlaat zonder db
Frixion remschijven voor (niet op de foto)

1384105_646510808777269_9196336520432113282_n.jpg


Welkom Berber! fijn meer vrouwen in de club :P

pfff ben allang blij dat ik nu eindelijk zelf rijden kan, cursus is niet voor mij weggelegt maar ik hoor graag naar jullie ervaringen!!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan