Leeuwarden e.o. deel 4

Ik ga voor de 17e, heb dan vrij kunnen krijgen *O*
Hoe werkt het eigenlijk qua inschrijven? Als ik me nu inschrijf dan staat er nog steeds het volle bedrag á €250,- :? Of gaat de subsidie er pas later af?

Lijkt mij ook wat een VRO cursus, niet duur 5 tientjes!
Ik kan de 17e wel... Zullen we dan met aantal gaan. Kunnen nog maar 8 inschrijven.
Nu nog 6 inschrijvingen, ik moet nog inschrijven trouwens :+
Maar lijkt me inderdaad leuk om met een ploegje te gaan. Rintsy is volgens mij ook wel van de partij!
 
Maaaaar hoe werkt die inschrijving/subsidie? :P

Edit: Al gevonden, gewoon inschrijven dan komt het wel goed!


Inschrijven VRO Risico Friesland te DRACHTEN op 17-10-2014
Bedankt voor uw aanmelding
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is die VRO risico prima geschikt als je wat onzeker bent op de motor. Ik zag in een stukje op omroep fryslan dat het voornamelijk is om te anticiperen op autos die mogelijk geen voorrang verlenen als je van links komt. Naar mijn idee is het meest gevaarlijke voor een motorrijder nog altijd een automobilist die linksaf slaat en jouw baan kruist. Anticiperen :j

No offence maar regelmatig als wij in een groep rijden valt het mij op dat als er een auto van rechts komt op een gelijkwaardige kruising, deze geen voorang krijgt :')
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is die VRO risico prima geschikt als je wat onzeker bent op de motor. Ik zag in een stukje op omroep fryslan dat het voornamelijk is om te anticiperen op autos die mogelijk geen voorrang verlenen als je van links komt. Naar mijn idee is het meest gevaarlijke voor een motorrijder nog altijd een automobilist die linksaf slaat en jouw baan kruist. Anticiperen :j

No offence maar regelmatig als wij in een groep rijden valt het mij op dat als er een auto van rechts komt op een gelijkwaardige kruising, deze geen voorang krijgt :')
Heel vaak "nemen" ze het ook niet als de voorste rijder(s) al voorbij zijn en laten ze juist de hele groep passeren ;) Misschien omdat ze vriendelijk zijn of liever niet tussen een horde motorrijders tuffelen. De ritjes dat ik mee ben geweest kreeg zo goed als iedereen voorrang die d'r recht op had en het niet "weg gaf" :Y
 
Inschrijven VRO Risico Friesland te DRACHTEN op 17-10-2014
Bedankt voor uw aanmelding

^^
 
Mariska en ik hebben om 7:15 afgesproken bij Quatrebras. Dan kan het nog wat uitlopen en hebben we nog tijd om (koffie) te tanken in Drachten. Als ik me niet vergis kom jij daar ook langs Rintsy? Rijd je mee?
 
Mariska en ik hebben om 7:15 afgesproken bij Quatrebras. Dan kan het nog wat uitlopen en hebben we nog tijd om (koffie) te tanken in Drachten. Als ik me niet vergis kom jij daar ook langs Rintsy? Rijd je mee?

Ja ik kom uit Minnertsga dus rij sowieso over Leeuwarden daar woon jij toch Egbert? Kan ik wel met je op rijden vanaf Leeuwarden
 
Welkom nieuwelingen! *O*

Wat betreft mijn motor, zelfde foto:
Suzuki GSXR750 1990
*Aftermarket tuinslangontluchting

:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan