Leeuwarden e.o. deel 4

Zal binnenkort even een foto maken, heb dan ook gelijk een avatar. Staat trouwens alweer 46k (stand uit het vorige bericht is dus fout) op de teller.
@hdegroot deze motor gaat nog prima. Daarnaast ben ik als ik mijn a rijbewijs heb op zoek naar een racer.
 
Hille vergeet dat er hier ook mensen zijn zonder FB....
10:15 verzamelen bij de Mc Donalds 10:30 rijden.

Kon er helaas niet bij zijn, vrijdagavond stukje gereden begon opeens een raar geluid te horen bij het achterwiel dus dat eerst uitzoeken voordat er weer gestuurd word, net nu het mooi weer is |( :(
 
Laatst bewerkt:
Vanavond toch nog even kunnen rijden, gelijk even een foto gemaakt.

IMG_20160403_201424.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo Hallo,

Nadat ik vorige week mijn studie heb afgerond ben ik (tijdelijk) verhuisd naar het ouderlijk huis, net buiten Leeuwarden. Dus voor toekomstige ritjes, wil ik mij bij deze aanmelden. :)

Een foto van mijn brommers:

motors.jpg


(Ja, de R6 is half naked ;) )

Hette
 
Kon er helaas niet bij zijn, vrijdagavond stukje gereden begon opeens een raar geluid te horen bij het achterwiel dus dat eerst uitzoeken voordat er weer gestuurd word, net nu het mooi weer is |( :(

Jammer, altijd wel gezellig als je mee bent.
 
Laatst bewerkt:
Klopt Hille dergelijke ritjes zijn over het algemeen wel gezellig!

Wiellager zou kunnen, ik hoor vrij harde tikken/takken als ik het achterwiel rond draai op de paddock (niet constant maar een aantal keer tijdens omwentelingen).
Als ik de achterasmoer losser draai is het weg dus zoek het inderdaad inhet "hart" van de velg, wiellagers/spacers o.i.d.

Heb het achterwiel er momenteel uit liggen, wil hem even eerst alleen wiel erin zonder ketting/remklauw draaien, zien of hij het geluid maakt en zo rustig opbouwen om dingen uit te sluiten. Lagers lijken overigens goed soepel te draaien maar aangezien het spontaan is ontstaan ga ik er wel vanuit dat er iets stuk is.

Heb momenteel alleen de complete voor en achtertuin op de schop dus kom er niet aan toe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan