Maat universele 22mm stuurgewichten

hofkej

Die hard MF'er
14 jan 2003
787
1
Kan iemand mij vertellen wat de maat is, van het aangegeven stuk op deze afbeelding van deze universele stuurgewichten. De complete lengte is 50mm maar ik zou graag de maat weten van het midden gefreesd stuk.
full
 
maakt totaal niet uit.
wat wel belangrijk is , is de diameter van dat stuk, want 22mm sturen zijn langs buiten universeel, maar de binnen diameter is dat niet.

edit : oeps , dacht dat je de lengte vroeg, maar "maat" is blijkbaar diameter in Nederland ????
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties. Het is een merkloos bar-end, jullie hebben gelijk dat het moeilijk schatten is, maar misschien leest iemand dit toevallig die dezelfde heeft gemonteerd.

Ik heb n.m.l. al mijn stuur gemonteerd, maar mijn bestelde bar-ends komen pas over een week of 3......
 
Bedankt voor de reacties. Het is een merkloos bar-end, jullie hebben gelijk dat het moeilijk schatten is, maar misschien leest iemand dit toevallig die dezelfde heeft gemonteerd.

Ik heb n.m.l. al mijn stuur gemonteerd, maar mijn bestelde bar-ends komen pas over een week of 3......
En om welke reden zou je het überhaupt willen weten?
 
???

dat stukje wordt verondersteld IN het stuur te gaan ...
Precies.

En hoe ver weet je ook vooraf al: het dikkere deel komt namelijk tegen het uiteinde van het stuur aan. Simpel gezegd: zo ver als je het er in krijgt.

Maar wellicht is er sprake van een aparte situatie of wensen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
meten is weten, als je er 2mm naast zit loopt je gashendel aan.

Dat heb je ook als je hem er 2 mm te ver induwt.

Dit soort stuurgewichtjes zijn leuk, maar alleen als het uiteinde van de stuurbuis gelijk ligt met of verder uitsteekt dan het handvat. Zo niet, als je 1x tegen het stuurgewichtje aan de gashendelzijde aanstoot loopt het gas aan. Ik heb het dan over sturen waarbij de knoppenwinkel op een gefixeerde positie zit, indien je kan schuiven kan je dit natuurlijk oplossen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan