De Nieuwe Ducati Scrambler

Beter een brommer dan een tank! Met 1.86 m. voel ik me prima thuis op de Scrambler (met zadelaanpassingen).
@Andrew, Handig dat je bij meerdere dealers bent geweest. En wat adspeed ook al schreef, gooi en er een excel tegenaan en kijk wat uiteindelijk het minste out-of-pocket-money is. Dat is inderdaad soms nog wel eens onderwacht.

Ben benieuwd wat je van de proefrit vind. In de parkeergarage bij mij staat ook een GS, en als de Scrambler ernaast staat is het inderdaad net een brommer gezien vanuit de GS.

@Rockcity, wat een goede tip, MotorWrap. Die kunnen er echt wat speciaals van maken. Nice!
 
Ok, heb weer even tot 10 geteld ;)
ik zal gewoon es kijken wat onder de streep bij gelegd moet worden. Is het mij teveel wacht ik dit jaar rustig tot er een gunstige occasi Icon op de markt komt. Die gele van je maat is zeker leuk, alleen voor mij beetje teveel kilometers.
Ook nog bedankt voor het aangeven van die rode spatborden heren! Sowieso voor het meedenken steeds. Das in het GS forum wel anders B|
Nu maar hopen op beetje gunstig weer eind vd week en dan lekker een potje sturen!
 
Ok, heb weer even tot 10 geteld ;)
ik zal gewoon es kijken wat onder de streep bij gelegd moet worden. Is het mij teveel wacht ik dit jaar rustig tot er een gunstige occasi Icon op de markt komt. Die gele van je maat is zeker leuk, alleen voor mij beetje teveel kilometers.
Ook nog bedankt voor het aangeven van die rode spatborden heren! Sowieso voor het meedenken steeds. Das in het GS forum wel anders B|
Nu maar hopen op beetje gunstig weer eind vd week en dan lekker een potje sturen!

Had je nu gisteren een dag proef gereden op de scrambler en zo ja, hoe is het je bevallen?
 
Klein GSje :) Nu is die er al natuurlijk, de 650/700 maar deze is stukken leuker!
Nee lange proefrit staat voor eind deze week, mits het weer het toestaat en de nieuwe demo vd dealer voldoende is ingereden.
 
Staat inderdaad wel gaaf, die handkappen!
Gaat bij de onze niet lukken ivm de bar end spiegels.


Vandaag maar eens wat foto's in het het voorjaarszonnetje gemaakt...

4E2030BB-AF4B-47FD-896A-1929B276EC86_zpsqntzsubd.jpg
 
ach, als ik door de pekel heb gereden spoel ik hem daarna af. Bovendien alles wat kan roesten bewerkt met ACF 50. Werkt top. Zo met elke fiets door elke winter heen gereden :]
 
Weer lijkt mee te werken, dealer ook dus a.s. vrijdag paar uurtjes proefrijden! :)
Kun je trouwens de knipperlichten ook tegelijk aan zetten? Wel zo handig voor file rijden en als het verkeer plots stil staat..
 
Weer lijkt mee te werken, dealer ook dus a.s. vrijdag paar uurtjes proefrijden! :)
Kun je trouwens de knipperlichten ook tegelijk aan zetten? Wel zo handig voor file rijden en als het verkeer plots stil staat..
Top!!
Ik ben heel benieuwd wat je er van vind!
Volgens mij hebben de knipperlichten geen 'alarmlicht' functie.
 
Dat staat trouwens wel heel erg ok, die handbeschermers.

En kijk nou, je kunt een Scrambler omtoveren tot een GS! Speciaal voor de liefhebber.
[afbeelding]
Stond ook op de beurs in Dortmund vorige week .1kant de zijkoffer en de andere kant vlgs mij een grote jerrycan. Maak er 2 zijkoffers op en rolbag achterop incl zo,n tanktas en je kunt genoeg meenemen .Ziet er ook leuk uit vindt ik maar of mijn vrouw ook achterop kan hebben we eigenlijk niet geprobeerd mede omdat ik nog niet echt van plan ben iets anders als vakantiemotor te kopen maar ..bij mij weet je het maar nooit.. :+
 
Dag allen,

Zit al een tijdje op het MF (niet heel actief hoor en alleen in het Monster draadje). De Scrambler heb ik altijd heel leuk gevonden en mocht die ruimte er zijn, dan zou er een Scrambler erbij komen. Mijn eerste keus was de Enduro, Full Throttle een goede 2e keus. Uiteindelijk is de keuze gevallen op de Independent Italia variant. Ik was gelijk verkocht. Levering duurt nog even, heb ik wat naar uit te kijken.

Valt me op dat deze niet genoemd is in dit draadje. Is daar wat mee aan de hand? ;)
Zie deze link voor foto's:

http://scramblerducati.com/en/bike/italia-independent

Groet,

Wing
 
Top!!
Ik ben heel benieuwd wat je er van vind!
Volgens mij hebben de knipperlichten geen 'alarmlicht' functie.

Als het goed is, links richting aangeven en 3 tot 5 seconden vasthouden, dan gaan de knipperlichten aan... (net als bij de nieuwe Monsters)
 
Dag allen,

Zit al een tijdje op het MF (niet heel actief hoor en alleen in het Monster draadje). De Scrambler heb ik altijd heel leuk gevonden en mocht die ruimte er zijn, dan zou er een Scrambler erbij komen. Mijn eerste keus was de Enduro, Full Throttle een goede 2e keus. Uiteindelijk is de keuze gevallen op de Independent Italia variant. Ik was gelijk verkocht. Levering duurt nog even, heb ik wat naar uit te kijken.

Valt me op dat deze niet genoemd is in dit draadje. Is daar wat mee aan de hand? ;)
Zie deze link voor foto's:

http://scramblerducati.com/en/bike/italia-independent

Groet,

Wing
Gave uitvoering, the Italian Independent!
Een vriend van me heeft er ook 1 besteld.
 
Ik had nog niet in het boekje gekeken! ;)
Goeie tip! *O*

Ze springen helaas niet meteen aan, ik doe meestal eerst linker knipper licht aan (naar links en los), want dan brandt er tenminste iets, vervolgens hou ik die knop naar links en springt na verloop van tijd ook het rechterlampje aan.

Cool, er zijn er 'maar' 1077 van gemaakt. Dus dan komen van die serie in ieder geval 2 naar NL :)
 
Ja schitterende versie!! Prijzig maar mooi. Gefeliciteerd *O*

Ok bedankt. Nou dat duurt dan wel even. Dan mag je wel een vooruitziende blik hebben als mensen ineens op hun rem gaan staan!...Nou is vooruitzien natuurlijk sowieso wel belangrijk bij motorrijden ;)
 
De Italia Independent versie is inderdaad schitterend! Ik heb wel een dollar prijs kunnen vinden van $12.777 Maar wat is de NL euro prijs geworden van deze uitvoering?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan