De Nieuwe Ducati Scrambler

Verschillende geluiden op de film toch wel te horen. Maar meteen kritiek van mijn zoon: "Mooi filmpje, maar als het om het geluid gaat, moet je wel een goede richtmicrofoon gebruiken". Alsof we zoiets standaard op de motor in onze zak hebben zitten; hahaha!

En nog eens toeren:Moeten we zeker doen!
Ik heb ook wel een voorstel (wat ik gisteren al op de rol had voor het geval we er iets meer tijd voor konden nemen). Rondje van 131 km.; start bij restaurant bij het punt waar de A1 en de A30 bij elkaar komen; toch ook nog wel een beetje centraal. Het heet "Rondje Barneveld" en gaat over de Veluwe over kleine wegen; veel richtingwijzigingen en bochtenwerk. Het is te vinden en te downloaden in allerlei bestanden op:
Roadbook-tour Barneveld
Gaan we zoiets deze herfst nog plannen?
 
Voor alle meelezers: de foto van onze gezamelijke scramblers. Met eigen konten en uitlaten.

2016-10-01-14a.jpg
 
Verdorie! Ben ik toch nog vergeten om op het Comfort-seat te gaan zitten ter vergelijking met mijn "opblaasvariant". Volgende ronde dus wel doen!
Rondje Barneveld klinkt prima. De herfst is net begonnen, dus daar moeten we uit kunnen gaan komen.
 
Rondje Barneveld (zie onderstaand)zou wat mij betreft best wel snel kunnen.
In mijn agenda zie ik een kans op 16-10, op 23-10 en op 29-10.
Als we met minimaal 3 of 4 zijn, dan zouden we dat kunnen doen. Je kunt de route bekijken via de link.
Tsjaa, ik rij nog steeds ouderwets "op de rol" dus als ik voorop rijd, dan breken we bepaald geen snelheidsrecords. Wie voorop wil met GPS: graag, maar denk aan alle anderen!
Verschillende geluiden op de film toch wel te horen. Maar meteen kritiek van mijn zoon: "Mooi filmpje, maar als het om het geluid gaat, moet je wel een goede richtmicrofoon gebruiken". Alsof we zoiets standaard op de motor in onze zak hebben zitten; hahaha!

En nog eens toeren:Moeten we zeker doen!
Ik heb ook wel een voorstel (wat ik gisteren al op de rol had voor het geval we er iets meer tijd voor konden nemen). Rondje van 131 km.; start bij restaurant bij het punt waar de A1 en de A30 bij elkaar komen; toch ook nog wel een beetje centraal. Het heet "Rondje Barneveld" en gaat over de Veluwe over kleine wegen; veel richtingwijzigingen en bochtenwerk. Het is te vinden en te downloaden in allerlei bestanden op:
Roadbook-tour Barneveld
Gaan we zoiets deze herfst nog plannen?
 
Voor zover ik nu kan overzien kan ik alle voorgestelde data.
Ik had idd ook nog ff op dat zadel willen zitten.
Als het goed zit ben ik in de markt voor zo'n upgrade.
Hoewel ik van mening ben dat dit standaard had moeten zijn...
Tijdje terug zo'n vragenlijst van Ducati ingevuld en dit aangegeven.

Het lijkt me een mooie route.
Hoop dat we hem voor het vallen van de bladeren kunnen rijden.
 
Wat mij betreft wordt het 16-10, maar dat is al heel snel. Of anders 2 weken later 30-10?. Geef svp een seintje welke datum uitkomt, dan prikken we een van die 2 data als we minstens met z'n 3-en zijn.
Voor zover ik nu kan overzien kan ik alle voorgestelde data.
Ik had idd ook nog ff op dat zadel willen zitten.
Als het goed zit ben ik in de markt voor zo'n upgrade.
Hoewel ik van mening ben dat dit standaard had moeten zijn...
Tijdje terug zo'n vragenlijst van Ducati ingevuld en dit aangegeven.

Het lijkt me een mooie route.
Hoop dat we hem voor het vallen van de bladeren kunnen rijden.
 
Het is wat mij betreft allemaal goed.
16, 29 en 30 oktober kan ik in principe.
 
Mijn scrambler is terug van de grote 12.000 km beurt. De originele banden zijn duur! Voor €160 en achter €235. De handvat verwarming is €207 en de grote beurt is €592 (zonder de HVV en de nieuwe banden, maar wel met het monteren van de banden). Mijn totale rekening is dus deze 4 bedragen bij elkaar opgeteld. Dat was wel pittig maar niet onverwacht. Nou, dat zijn de kosten dus. En nu voelt mijn scrambler weer als nieuw :]

Met de grote complimenten naar Scarpamoto die alles (incl het gratis halen/brengen) verzorgt hebben. :t
 
Tja, da's een behoorlijk bedrag... :o
Maar je hebt er 12.000 km voor kunnen sparen... :)

OK, dan hebben we voor 30 oktober dus:

Kees-Jan
Adspeed(?)
MacJunk

Wie sluit er nog aan...?
 
Laatst bewerkt:
Dank voor het delen van de kosten Kees Jan! Weet iedereen hier een beetje wat ie kan verwachten :t
Ik zal kijken of ik er 30 okt bij kan zijn. Laat het jullie weten .
 
30 oktober 11.00 uur bij de start van de route?
Roadbook-tour Barneveld

Even koffie, halverwege lunch en na ca. 130 km. weer terug bij de A1.
En misschien nog meer liefhebbers?

De kosten van de beurt: Mijn dealer liet weten dat je op een kleine 600 moet rekenen, dus dat komt wel overeen met de rekening van Kees-Jan. Wel een beetje érg dure banden!
 
Mooi. Dan hebben we het clubje weer bijna compleet.
Als nu het weer ook nog mee werkt....

Kijk er naar uit... :Y
 
Het geplande tochtje op 30-11 lijkt nog maar 2 deelnemers over te houden: Kees-Jan en ikzelf.
Suggestie voor een andere datum? Of zijn er toch nog meer liefhebbers?
 
Misschien heb ik het verkeerd gezien en zijn we met 3: Kees-Jan, Mac-Junk en ik. Misschien melden er zich nog meer Scramblers?
Dan blijft het nu bij 30-11.
Het geplande tochtje op 30-11 lijkt nog maar 2 deelnemers over te houden: Kees-Jan en ikzelf.
Suggestie voor een andere datum? Of zijn er toch nog meer liefhebbers?
 
Ik ga zeker mee.

Ik neem aan dat je 30-10 bedoelt...

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
 
Ben even helemaal klaar met die fiets. Is nu al 2e keer dat ie doodvalt tijdens het rijden. Starten daarna ho maar.. Vorige keer was het iets met zijstandaard sensor. Nu is het echt iets anders :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan