De Nieuwe Ducati Scrambler

Vandaag met wat collega's naar HeyDay Motorcycle Fair in Breda.Ben verleden jaar ook geweest en toen was het erg geslaagd. Dit jaar is het groter en met medewerking van o.a. Harley Davidson en Triumph. Hoop wel dat het stopt met regenen ;)
Zijn er nog andere die deze kant op gaan?
Triumph Motorcycles
heyday-poster-digitaal.jpg
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me een leuk event...

En zo hebben we al weer 40 pagina's volgezevert... :Y
 
Laatst bewerkt:
Hoi, laat volgend jaar even iets eerder weten dat zoiets georganiseerd wordt.... Wie weet wie er dan ook nog komen (ik b.v.)
Vandaag met wat collega's naar HeyDay Motorcycle Fair in Breda.Ben verleden jaar ook geweest en toen was het erg geslaagd. Dit jaar is het groter en met medewerking van o.a. Harley Davidson en Triumph. Hoop wel dat het stopt met regenen ;)
Zijn er nog andere die deze kant op gaan?
Triumph Motorcycles
[afbeelding]
 
Hoi, laat volgend jaar even iets eerder weten dat zoiets georganiseerd wordt.... Wie weet wie er dan ook nog komen (ik b.v.)
Zal ik zeker doen de volgende keer.
Ik had het er wel al over gehad tijdens de mini meet ;)
Het was een leuk evenement met ook vooral op de parkeerplaats buiten een hoop leuke motoren van de bezoekers. Ik heb er buiten mijn eigen Scrambler geen andere gezien( helaas).
Als je op de Google maps pagina kijkt staan er ongeveer 40 foto's die ik vandaag gemaakt hebt( zeg maar alle motor foto's ).

Pier15 Skatepark - Google zoeken
 
Zal ik zeker doen de volgende keer.
Ik had het er wel al over gehad tijdens de mini meet ;)
Het was een leuk evenement met ook vooral op de parkeerplaats buiten een hoop leuke motoren van de bezoekers. Ik heb er buiten mijn eigen Scrambler geen andere gezien( helaas).
Als je op de Google maps pagina kijkt staan er ongeveer 40 foto's die ik vandaag gemaakt hebt( zeg maar alle motor foto's ).

Pier15 Skatepark - Google zoeken

Ja, hou ons op de hoogte! Graag zelfs :) En wat een mooie foto's, heel erg leuk om te zien.
 
Mede-scramblers!

Afgelopen weekend hebben we ons jaarlijkse MannenMotorWeekend gehouden. En zoals gebruikelijk was de regen ook aanwezig. Nu hadden we gerekend op meer regen dus eerlijk gezegd viel het eigenlijk wel mee. Niet waar je je niet tegen kon kleden. De eerste dag hebben we naar Winterberg gereden in ongeveer 6 uur over de kronkel wegen. De tweede dag was de route Winterberg--Waldeck--wetter(Hessen)--kreuztal--windeck--Koblenz. En zondag al kronkelend door de Eifel naar Eschweiler terug naar huis waar we de meest fantastische bochten zijn tegengekomen. Toen ik weer thuis was hadden we er 1.317 km op zitten.

En ik heb een nieuwe helm! Een Schuberth R2 met ingebouwde Sena communicatie-kit. Dat is echt helemaal geweldig :) Twee andere rijders hebben ook een comm kit en we hebben dus het hele weekend met zijn 3en zitten praten. Dat is echt heel erg kick om te doen. Er is echt een wereld voor mij open gegaan.

Hieronder wat foto’s om een indruk te krijgen.

2017-07-01a.jpg


2017-07-02c.jpg


2017-07-02b.jpg
 
Ik heb er toevallig afgelopen vrijdag ook 1 gekocht.

Ondanks dat ik een Shoei GT Air heb, en Sena voor deze helm een speciale set heeft ontwikkeld ben ik toch voor een Cardo PackTalk gegaan. Er is sowieso heel weinig testmateriaal op internet te vinden. Van de Sena set voor Shoei liepen de meningen die ik kon vinden uiteen van fantastisch tot frustrerend slecht.... Bovendien staat deze set ook niet in de compatibiliteits-lijst van TomTom die overigens weer sterk verouderd is. Men zegt daar dat als je set niet in de lijst staat hij niet (niet) zou kunnen werken. Lekkere informatie dus... zeg dan niks! :X

Anyway, ben behoorlijk lang bezig geweest om tot deze keuze te komen. Rijdt bijna altijd alleen, dus groepsgesprekken zijn van ondergeschikt belang. De set had ik met een half uurtje in mijn helm weggewerkt. Nou nog een montagekit voor mijn pothelm scoren met boom microfoon. Tuurlijk zijn die weer overal uitverkocht en heeft de importeur het weer niet liggen. Het is altijd hetzelfde liedje... zucht.
 
Laatst bewerkt:
Mede-scramblers!

Afgelopen weekend hebben we ons jaarlijkse MannenMotorWeekend gehouden...

Hieronder wat foto’s om een indruk te krijgen.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Gaaf hoor! Hoog BMW gehalte, wat is zo'n GS Adventure trouwens waanzinnig groot naast de Scrambler!
Ik zie dat je nog steeds dapper door rijdt zonder ruitje(zoals het hoort ;) )
Ik ga dit jaar ook een weekje naar Duitsland, richting het Zwarte woud. Ben echt benieuwd hoe het is om daar te rijden maar verheug me nu al op de mooie omgeving en bergen.
 
https://www.ducatizaltbommel.nl/nieuws-en-evenementen/evenement/scramblerdag-2017/

Ik kan alleen niet zien hoe laat het start of stopt. Zijn er nog mensen die overwegen hierheen te gaan? Ik zie dat het een uurtje rijden vanuit Rotterdam is.

Lijkt me op zich wel leuk als het lekker weer is. Vanaf hier is het ook niet zo ver weg en ben best benieuwd naar de Dessert Sled en Cafe Racer in het echt.
Ben ook nog steeds op zoek naar een baseball cap van Ducati maar online zijn de mooiste steeds uitverkocht.
Dus als er nog meer mensen zin hebben om wat te rijden en een bakkie te doen.
 
Lijkt me op zich wel leuk als het lekker weer is. Vanaf hier is het ook niet zo ver weg en ben best benieuwd naar de Dessert Sled en Cafe Racer in het echt.
Ben ook nog steeds op zoek naar een baseball cap van Ducati maar online zijn de mooiste steeds uitverkocht.
Dus als er nog meer mensen zin hebben om wat te rijden en een bakkie te doen.

Wat je zegt... Als het mooi weer is wil ik er wel naar toe gaan.
 
Ik zie weer een nummerplaat op een alternatieve plaats hangen... :X

JUIST ! spijtig genoeg ;( B| B|

....... wordt vervolgd ....... '(



Ja ik heb ook een sena, maar een opbouw kitje op mijn gloednieuwe shoei adventure, en ja het is beter dan mijn vorige scala rider q2 = nog eens een aankoop waar ik wel tevreden over ben ;)
 
Oops. Dat is een stuk minder. Eigenlijk moeten ze hier een oplossing voor vinden en dan een terugroep actie organiseren. Dit kan behoorlijk gevaarlijk zijn.
 
Hebben we nu te maken met spookachtige nummerplaatverplaatsingen of slaag jij er in om alles wat op een nummerplaat lijkt van je af te werpen om in elk geval geen bekeuring op kenteken te krijgen?????
Leuk zo moto's bekijken (bekwijlen) op zo'n event.

Vorig jaar was ik hier naartoe (maar blijkbaar dit jaar geen herhaling? of nog niet bekent) http://www.motokouture.be/events.html



Ik ben zondag een ritje gaan rijden met een groepje.


En raad eens ...........




[afbeelding]
 
Hebben we nu te maken met spookachtige nummerplaatverplaatsingen of slaag jij er in om alles wat op een nummerplaat lijkt van je af te werpen om in elk geval geen bekeuring op kenteken te krijgen?????


De volledige "arm" was terug afgebroken, de bouten los doormidden, op eentje na die ook al losse tekenen gaf, we hebben (ze hebben ;) ) er ze dan maar volledig afgehaald, en in een zijtas gestoken, vast gegespt met riemen en spanbanden, ze had nog nooit niet zo vast gezeten als nu })

Gewoon een stukje kassei gereden, en deze keer stond die beugel er nog maar 3 dagen op !

Momenteel hangt mijn nr-plaat op mijn rugzak, als noodoplossing.

Ze gaan er nu een klein houdertje opzetten net na het spatbord, ik hoop echt van harte dat het deze keer wel ga blijven zitten, ik krijg bijna kramp in mijn nek van steeds maar achterom te kijken :/
 
De volledige "arm" was terug afgebroken, de bouten los doormidden, op eentje na die ook al losse tekenen gaf, we hebben (ze hebben ;) ) er ze dan maar volledig afgehaald, en in een zijtas gestoken, vast gegespt met riemen en spanbanden, ze had nog nooit niet zo vast gezeten als nu })

Gewoon een stukje kassei gereden, en deze keer stond die beugel er nog maar 3 dagen op !

Momenteel hangt mijn nr-plaat op mijn rugzak, als noodoplossing.

Ze gaan er nu een klein houdertje opzetten net na het spatbord, ik hoop echt van harte dat het deze keer wel ga blijven zitten, ik krijg bijna kramp in mijn nek van steeds maar achterom te kijken :/

Onvoorstelbaar! Kan me dan wel weer voorstellen dat je inderdaad constant naar de achterkant zit te kijken.
 
Het weer ziet er volgens mij redelijk uit voor morgen dus denk dat ik wel even ga kijken in Zaltbommel op de Scrambler dag.
Mochten er nog andere forum leden gaan is het misschien leuk om rond een bepaalde tijd te gaan.
 
Ik heb het wel druk morgen, maar als het mee zit wil ik rond een uurtje of 1 proberen daar te zijn...
 
Terug
Bovenaan Onderaan