Nieuwe SV-650S

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nilis SV1000S

Die hard MF'er
15 sep 2003
388
0
Beek
Ik heb afgelopen week een nieuw SV-650 S :) gekocht en daarmee mijn GSX-R 750 uit '99 ingeruild ;( . Is er iemand die ook een nieuwe SV heeft gekocht dit jaar en zijn ervaringen wil en kan uitwisselen met mij?
 
Waarom nu om info vragen? Misschien beter geweest om dat vooraf te doen ;)

Maar ik ben het met Viccie eens...
Van harte welkom op motor-forum *D
 
Sorry, :( ik ben me helemaal vergeten voor te stellen:

Ben Niels (Nilis voor vrienden), 17 jaar en ben alweer toe aan mijn zevende motor.
Iedere keer als ik een motor kocht was het een grote stap vooruit. Alleen heb ik nu een stapje terug gedaan (qua vermogen) en ben daarom benieuwd of iemand mij een beetje kan overtuigen dat ik niet de verkeerde keus heb gemaakt.
 
Ik bedoel: natuurlijk 27 jaar

Ik zou wel willen.

Lara heeft gelijk. Maar ik heb wel een middag rond gereden op een demo. Ik weet dus wel een beetje wat het is.
Ik wil graag weten of hij ook bevalt als je al wat langer hebt
 
Op maandag 15 september 2003 21:40 schreef SgeraldV het volgende::?
:^

die volg ik ook niet helemaal. 17 en nou al toe aan je zevende motor? Toen ik 17 was stond ik zonder rbw te kwijlen in de showroom van de dealer.


hoppa... en ik ben weer es te laat ;(


;)
 
Welkom :]

Laat je zelf ooit eens weten hoe je de nieuwe Suzuki vindt.
Ik heb een oude en ben erg benieuwd..........
 
Ik ben inmiddels al aan me 2e SV650S bezig, nu het nieuwe model. Hij is nu ongeveer 3 maanden oud en zo'n 8000km mee gereden. Echt een top fiets, denk niet dat ik voorlopig een andere fiets ga kopen.
Je zal van deze aankoop echt geen spijt krijgen, het is de ideale fiets voor woon->werk verkeer en om lekker te toeren/sportief rijden.

P.S. Ook Welkom natuurlijk :)
 
Hoi, welkom bij MF. Om je vraag te beantwoorden, ik heb 1½ week geleden mijn Suzi SV650 (naked) opgehaald bij de dealer. Heb er nu 1000 km opstaan en het bevalt prima. Wat een heerlijke fiets :} om op te rijden. Alleen heb vanmiddag gemerkt dat ie boven de 180 km/h van voren iets begint te slingeren, ofwel instabiel is. A.s. zaterdag bij de eerste beurt maar even aankaarten.

Wat zijn jou ervaringen inmiddels?
 
Welkom op MF :)
Ik rij ook een SV650S van dit jaar. Rijd echt lekker, zit soms nog wel te denken aan de SV1000S maar goed ;) Tot nu toe geen negatieve ervaringen mee gehad, bevalt perfect ! Wil eigenlijk nog wel dat onderstukje wat de 1000 heeft, onder het blok, maar dat schijnt nog niet leverbaar te zijn '(
 
Ik ben ook op zoek geweest naar dat onderkuipje. En inderdaad het is nog niet leverbaar. (en die van de 1000 past niet). Wel heb ik de seat cover er gelijk op laten zetten en als het goed is komt deze week mijn Duotec-laser.
Heb inmiddels zo´n 700 km gereden en zal blij zijn als hij zijn eerste beurt heeft gehad en ik echt kan gaan kijken hoe hij rijdt
 
Hoi, ben ook sinds 2 maanden in het bezit van een nwe SV650S, ik wacht inmiddels ook al 2 maanden op dat onderkuipje en de seatcover (er is mij trouwens niet verteld dat hij niet leverbaar zou zijn, maar duurt wel erg lang).

Waar ik benieuwd naar ben is of dat jij de motor (draaiend) in z'n vrij kan krijgen. Lukt mij dus niet, alleen als ik de motor afzet wel. Ben daar al voor teruggeweest (op een zaterdag), maar ze snappen het zelf ook niet. Ik moet nog een keertje doordeweeks terugkomen, dan kunnen ze gelijk met Suzuki bellen. Heb jij daar toevallig ook last van gehad?
 
Thankx voor je reactie SVgirl,
De seatcover hebben ze gelijk bij mijn nieuwe motor mee geleverd (is inmiddels zo'n 2 weken geleden). Ik heb wel de originele van Suzuki erop zitten, overigens.

Dat probleem wat jij hebt met het in z'n vrij zetten heb ik gelukkig niet. Dat lijk me ook heel erg vervelend.
Het mooie is natuurlijk dat Suzuki 2 jaar lang onbeperkte garantie geeft, dus je moet er vanuit gaan dat het op gelost wordt.
Ik vindt het een super fijn fietsje, zeker als morgen mijn Laser demper erop zit.

Groet
 
De onderkuip is te koop bij www.bike-design.be en gewoon te leveren.Dat is althans mijn ervaring.
Hij staat ook op hun site en heet een bellypan.
De monozit kan je beter bij suzuki kopen, mijn vrouw had een 1 besteld en binnen 2 dagen was ie binnen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb die onderkuip bij Bike-design ook gezien. Alleen is mij verteld dat het waarschijnlijk mooier zou zijn om er een originele van Suzuki op te zetten ivm met mijn originele Suzuki seatcover.
Het "lijnenspel" van beide onderdelen zou dan meer op elkaar afgestemd zijn
 
Ik heb die onderkuip bij Bike-design ook gezien. Alleen is mij verteld dat het waarschijnlijk mooier zou zijn om er een originele van Suzuki op te zetten ivm met mijn originele Suzuki seatcover.
Het "lijnenspel" van beide onderdelen zou dan meer op elkaar afgestemd zijn

Daar kan je wel eens gelijk in hebben .
 
Hoi, ben ook sinds 2 maanden in het bezit van een nwe SV650S, ik wacht inmiddels ook al 2 maanden op dat onderkuipje en de seatcover (er is mij trouwens niet verteld dat hij niet leverbaar zou zijn, maar duurt wel erg lang).

Waar ik benieuwd naar ben is of dat jij de motor (draaiend) in z'n vrij kan krijgen. Lukt mij dus niet, alleen als ik de motor afzet wel. Ben daar al voor teruggeweest (op een zaterdag), maar ze snappen het zelf ook niet. Ik moet nog een keertje doordeweeks terugkomen, dan kunnen ze gelijk met Suzuki bellen. Heb jij daar toevallig ook last van gehad?

Seatcover = monozitje ?
De mijne gaat gewoon in z'n vrij hoor . . . gewoon mee terug blijven gaan tot ie het goed doet. Wat voor kleuren rijden jullie ? En mocht iemand dat onderstukje hebben dan hoor ik dat graag (die van de 1000 gaat idd niet met die bocht in de uitlaat).
 
Seatcover = monozitje ?
De mijne gaat gewoon in z'n vrij hoor . . . gewoon mee terug blijven gaan tot ie het goed doet. Wat voor kleuren rijden jullie ? En mocht iemand dat onderstukje hebben dan hoor ik dat graag (die van de 1000 gaat idd niet met die bocht in de uitlaat).

Yep, vrouwlief heeft haar SV afgelopen zaterdag opgehaald. Duo-zitje wordt vervangen door seatcover. Seatcover en verlaagd zadel waren in 1 dag leverbaar. Kleur = brons. Idd het zijn vrij zetten is knap lastig, schiet er continu overheen.
 
Laatst bewerkt:
Dat hij moeilijk zijn vrij gaat heb ik in het begin ook gehad net zoals dat als je schakelt van 1 naar 2 dat hij in ze vrij terug schiet maar na dat bij de 1000km beurt de olie was ververst heb ik daar geen last meer van.
Ik heb ook al het 1 en ander verandert aan mijn motor en laatst ben ik dus op internet een mooi onderkuipje tegen gekomen maar ik ben zo stom tezijn om de site teonthouden, dat onderkuipje van bike-disign vind ik persoonlijk niet zo mooi om dat hij terond gevormt is dus niet zo van die strakke lijnen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan