Amersfoort Topic deel 55 "De Ren-je-rot Editie"

[motorgerelateerde modus aan]

Afgelopen zaterdag waren we bij de open dag van de politie en daar waren ook politieMOTOREN en zondag ging ik kijken in Rotterdam waar RD de Marathon liep en daar waren persMOTOREN en nu hebben Livia en ik onszelf ingeschreven voor de Halve Marathon van Amersfoort in Juni en dan hopen we dat daar ook weer MOTOREN zijn.

[motorgerelateerde modus uit]

Pfieuw, vielen we toch bijna van de pagina.... :P

:W
 
[motorgerelateerde modus aan]

Afgelopen zaterdag waren we bij de open dag van de politie en daar waren ook politieMOTOREN en zondag ging ik kijken in Rotterdam waar RD de Marathon liep en daar waren persMOTOREN en nu hebben Livia en ik onszelf ingeschreven voor de Halve Marathon van Amersfoort in Juni en dan hopen we dat daar ook weer MOTOREN zijn.

[motorgerelateerde modus uit]

Pfieuw, vielen we toch bijna van de pagina.... :P

:W

Ik offer mezelf op om als voorrijder te fungeren, bepaal ik het tempo :P
 
[motorgerelateerde modus aan]

Afgelopen zaterdag waren we bij de open dag van de politie en daar waren ook politieMOTOREN en zondag ging ik kijken in Rotterdam waar RD de Marathon liep en daar waren persMOTOREN en nu hebben Livia en ik onszelf ingeschreven voor de Halve Marathon van Amersfoort in Juni en dan hopen we dat daar ook weer MOTOREN zijn.

[motorgerelateerde modus uit]

Pfieuw, vielen we toch bijna van de pagina.... :P

:W

Ik ben er bij op de motor!!!
 
Goedemorgen Amersfoortse MF'ers!

Ik heb een korte vraag, en ben vanaf een ander topic hierheen gestuurd. Weten jullie misschien een garage in de buurt waar ze mn KTM 300 2takt (met straatbanden) kunnen afstellen?
 
3 jarige op een rij *O*


Ik heb mijzelf maar getrakteerd omdat niemand anders het deed: :P

635584890105890463ON.png
 
Mooi dingetje Stephan 8-)

Oh ja, drie jarigen op rij...

Alsnog gefeliciteerd Stephan
Gefeliciteerd kippie
En alvast gefeliciteerd oenes

*O* *O* *O*
 
:W Zo, wij zijn weer terug uit de Ardennen :) Mooie omgeving, maar lastig fietsen en hardlopen :P Dus nu maar ff een weekendje bijkomen... ook voor de lever 8-)

Trouwens wel een MF-er gespot daar :] (Dali :? )

De rest allemaal nog, of alvast gefeliciteerd *O* *O* *O* *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan