Amersfoort Topic deel 55 "De Ren-je-rot Editie"

Ow, en over de Fazer:

Schadebedrag is op 875 euro gezet. Echter is wel de voorpoot wat krom, dus daar moet ik wat anders voor gaan zoeken, als het niet gericht kan worden tenminste, dat zou mn motorboer vandaag uitzoeken, maar toen ik om kwart voor 5 belde kreeg ik m niet meer te pakken.

Dus een berg optische schade, maar het voorbandje ligt al klaar, remhendel heb ik ook al in huis, dus kwestie van de voorvork fixen en ik kan in ieder geval weer rijden :Y
Voorvork zal wel het duurste zijn gok ik zomaar, miss eens kijken bij een sloperij?
 
Voorvork zal wel het duurste zijn gok ik zomaar, miss eens kijken bij een sloperij?
Heb ik gedaan :Y

Vandaag hoorde ik pas dat beide voorpoten én het T stuk krom zijn en dus vervangen moeten worden, net even gezocht, voor 145 euro kunnen vinden, dus dat gaan we morgen maar even bestellen :Y
 
:W
Gisteren met die kleine bij de orthoptist geweest (1000 x woordwaarde : ) en ze mag ook een brilletje *O*... eh.. :P

Alleen voor veraf ; tv kijken, bord op school, en hij hoeft niet de hele dag op, dus het valt nog mee. Gelijk maar eentje uit wezen zoeken en volgende week ophalen.
 
:W
Gisteren met die kleine bij de orthoptist geweest (1000 x woordwaarde : ) en ze mag ook een brilletje *O*... eh.. :P

Alleen voor veraf ; tv kijken, bord op school, en hij hoeft niet de hele dag op, dus het valt nog mee. Gelijk maar eentje uit wezen zoeken en volgende week ophalen.
Zo, jullie weten ook weer waar je voor kan werken.... heb je der al verteld dat ze nu volgend jaar niet mee kan op vakantie? :+
 
Sterker nog, balhoofdlager is ook nog stuk a 50 euro, en dan komt voor het hele feest nog even 250 euro arbeid om de hoek kijken :Y

Dus ik ga eens uitrekenen of dat allemaal wel de moeite waard is om te laten maken :X

Heb je die Alto doormidden gereden :?
 
Ow, laten we maar weer een update over de Fazer geven, vandaag zijn alle onderdelen verstuurd naar de motorboer, die gaat er morgen aan beginnen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan