remschijven afdraaien

zwarte lola

Die hard MF'er
13 mei 2014
353
71
Heerlen
wie heeft er een metaal draaibank om mijn remschijven iets af te draaien of weet iemand in de omgeving van heerlen die dat doet ,buitenkanten iets afdraaien en de binnenkanten iets meer
 
goh ik wist niet dat er na zo,n laaaaaaaaannnnnnggggggeeee tijd nog over mijn probleem wordt gepraat heb ondertussen wel wat veranderd aan de rem schijf en remt nog steeds goed voor z,n leeftijd en de remmen van vandaag de dag zijn natuurlijk beter geworden en ik ben geen graspollen rijder,die leeftijd heb ik gehad dat ik elke maand nieuwe laarzen kocht omdat ze aan de zijkant waren afgesleten,ik zal maar niet vertellen wat ik veranderd hebt anders krijg ik weer de hele mikmak over mij heen..
Zwarte Lola staat er om bekend dat ze heel de mikmak over zich heen kreeg.
 
Sommige mensen kunnen zich niet voorstellen met hoe weinig je soms toe kan. En met hoe weinig sommigen het moeten doen. En hoever ze daarmee komen en er plezier van hebben.

Ik kan het alleen maar knap vinden..
 
Ervaring, zelfbeheersing, inzicht..verzin er nog een paar. De een neemt risico om te laten zien hoe hard hij kan, de ander door hoe goedkoop hij kan, de volgende hoe hoog hij kan.
 
lola1.jpg


tumblr_mevw4btcbh1qzmopno1_500.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan