Schokbrekers Suzuki GSX 1200

kevor

Rookie
7 sep 2014
3
0
Hallo allemaal,

Onlangs heb ik een Suzuki GSX 1200 aangeschaft, geweldige aankoop! Alleen heeft de verkoper verdoezeld dat een van de schokbrekers achter lek is.

Weet iemand waar ik online een vergelijkbare schokbreker kan kopen voor een mooi prijsje?
Ik heb een aantal vergelijkbare schokbrekers gezien, maar die gaan richting de 1000 euro!

Is reviseren eventueel een goede optie? Volgens mij worden de showa schokbrekers niet meer gemaakt.

Er is ook een replica te koop bij Japparts. Is dit wat?

Het afstand van gat tot gat is 32cm. Diameter van de gaten is 1.5cm. 5 standjes veer-spanning en 4 demp instellingen.

Gegroet!
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij kan je die dingen bij een willekeurige vering boer laten reviseren, kost rond de 200euro per schokdemper.

Als je voor aftermarket gaat, zou ik persoonlijk niet voor het merkloze spul kiezen, maar gaan voor goed spul; setje Hyper-Pro's kost het dubbele van een merkloos setje; maar maakt een wereld van verschil in kwaliteit.
 
Het nadeel is dat die setjes Hyperpro Wilbers van 400-500 euro niet dezelfde look hebben met zo'n reservoir eraan.

Maar of dat nou 600 euro waard is...
 
Inderdaad aftermarket, maar dan Hagon of YSS. Wilbers en Hyperpro enz is prachtig spul hoor, daar niet van. Maar ontwikkeld als mono-demper en daardoor relatief aan de prijs bij stereo gebruik.

Een set road shocks van Hagon is erg betaalbaar, de Nitro's zijn instelbaar en wil je graag een volledig instelbare set met piggy back reservoir zonder meteen een 2e hypotheek af te sluiten heeft YSS mooi spul in het programma.

yss-g302.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan