Marc Marquez topic deel II

NR34

Give us a number 1 score!
1 aug 2008
49.876
12.283
In 2015 speelde ik al met de gedachte, maar na gisteren is het klaar. Iemand die zo zijn mede helden van de baan rijdt en vervolgens met droge ogen beweerd dat hij niets verkeerd doet, is geen mooie OP waardig. Deze OP gaat op zwart! Dit is mijn symbolische zwarte vlag voor Marc Mafquez :W

maxresdefault.jpg
 
Laatst bewerkt:
Naar ik begrepen heb, is deze held vandaag voor de 2e keer in successie wereldkampioen geworden :} *O*
 
Laatst bewerkt:
In de Motogp wel ja .....maar in totaal is dit zijn 4e. ;)

Ik heb sinds een paar jaar geen telraam meer in huis ;)

Bedankt voor de info. Ik zal binnenkort proberen om de OP te updaten met correcte info. Dus als er meer opmerkingen zijn, of iemand info heeft die er in moet, laat het maar weten.

Edit: Inmiddels al het een en ander bijgewerkt.
 
Laatst bewerkt:
ongelooflijke Prestatie van Marc Marquez!! 2 Motogp titels in zijn eerste twee seizoenen in de koningsklasse!!

tumblr_ndbpksaPUF1qkdmk3o1_1280.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wat een sukkels. :')
Je ziet toch duidelijk dat dit Rabat is :+

Oh is dat het! Al een paar keer de tekst door genomen, zonder iets afwijkends te zien :+
 
Laatst bewerkt:
Zou leuk zijn als hij dit jaar nog een aantal mooie gevechten aan kan gaan.
Mooiste zou zijn als hij er ook nog een paar wint nu de druk weg is.

Gave helm trouwens.
 
Daar zijn we weer :W

Geweldige prestatie inderdaad, vandaag ook strak gereden. Die indrukwekkende reeks van overwinningen maakte al duidelijk dat hij de titel ging pakken als er niks geks gebeurde. Wat een prestatie, op naar de 3e volgend jaar! Zou mooi zijn als we dan weer de spanning van meerdere mogelijke racewinnaars hebben zoals nu.
 
Wie o wie gaat deze man stoppen? is er eigenlijks een upcomming talent wat de potentie heeft het deze man moeilijk te gaan maken in de toekomst? voorlopig hebben we Lorenzo Pedrosa en Rossi nog een paar jaar. :)

tumblr_nddke8xfsw1ss46elo1_500.jpg
 
Wie o wie gaat deze man stoppen? is er eigenlijks een upcomming talent wat de potentie heeft het deze man moeilijk te gaan maken in de toekomst? voorlopig hebben we Lorenzo Pedrosa en Rossi nog een paar jaar. :)

[afbeelding]
Misschien zijn eigen broertje of Miller en er zijn wel een paar Italiaantjes in opkomst.
 
Wie o wie gaat deze man stoppen? is er eigenlijks een upcomming talent wat de potentie heeft het deze man moeilijk te gaan maken in de toekomst? voorlopig hebben we Lorenzo Pedrosa en Rossi nog een paar jaar. :)

[afbeelding]
Zo goed als Marquez? Nee, daar zullen we wel weer een jaar of 10 - 12 op moeten wachten. Dat is net met Rossi en Doohan etc. zo'n "elke generatie eentje"-coureur. Maar iemand die ik in de gaten houd is de jonge Schot Rory Skinner. Die was in Schotland iedereen de baas, pakte dit jaar het kampioenschap in zijn eerste jaar in de Aprilia Superteen klasse in Engeland en doet deze week mee met de selectiedagen van de Red Bull Rookies Cup. Dit is iemand waar ik (en niet alleen ik) hele hoge verwachtingen van heb. Onthoud die naam! ;)

En zo zijn er nog wel een paar, maar zijn naam schoot me gelijk te binnen. Maar nu weer terug naar Marquez! 8-)
 
Zo goed als Marquez? Nee, daar zullen we wel weer een jaar of 10 - 12 op moeten wachten. Dat is net met Rossi en Doohan etc. zo'n "elke generatie eentje"-coureur. Maar iemand die ik in de gaten houd is de jonge Schot Rory Skinner. Die was in Schotland iedereen de baas, pakte dit jaar het kampioenschap in zijn eerste jaar in de Aprilia Superteen klasse in Engeland en doet deze week mee met de selectiedagen van de Red Bull Rookies Cup. Dit is iemand waar ik (en niet alleen ik) hele hoge verwachtingen van heb. Onthoud die naam! ;)

En zo zijn er nog wel een paar, maar zijn naam schoot me gelijk te binnen. Maar nu weer terug naar Marquez! 8-)

interessant, nog nooit van die jongen gehoord, maar jij volgt zon beetje elke competitie die er bestaat lijkt het. :P

wat denk je eigenlijks van jonge fransman Fabio Quartararo, die de CEV domineert, volgend jaar komt hij uit in de Moto3 klasse volgens mij.

verder natuurlijk Vinales waarvan ik een hoge pet op heb. :Y
 
Laatst bewerkt:
Misschien zijn eigen broertje of Miller en er zijn wel een paar Italiaantjes in opkomst.

Beide heb ik serieus mijn twijfels over eerlijk gezegd, zijn eigen broertje mist wat kwaliteiten die Marc wel in huis heeft, en Miller word wat overhyped door die Motogp move heb ik het idee.
 
Laatst bewerkt:
interessant, nog nooit van die jongen gehoord, maar jij volgt zon beetje elke competitie die er bestaat lijkt het. :P
Qua uitslagen sowieso wel, heb dit jaar echter heel weinig tijd gehad om een hoop klasses niet te kunnen kijken eigenlijk. De MotoGP en de WSBK's heb ik alles gezien maar van de nationale competities heb ik nog amper wat gezien dit jaar helaas. Komt wel, de wintermaanden zijn lang. :) Maar ik vind het leuk om te volgen want enerzijds rijden er een hoop ex-GP coureurs in de nationale competities en ik vind het leuk om die te volgen en anderzijds is het gaaf om te zien wie uit de nationale competities de "up and coming" zullen zijn van de toekomst en die al een beetje te volgen/te kennen voordat ze echt een naam gaan maken. :)

wat denk je eigenlijks van jonge fransman Fabio Quartararo, die de CEV domineert, volgend jaar komt hij uit in de Moto3 klasse volgens mij.

verder natuurlijk Vinales waarvan ik een hoge pet op heb. :Y
Quartararo is zeker een talent dat heel, heel erg ver kan komen. Echter is winnen en domineren in het Spaans open lang niet altijd een garantie voor succes op wereldniveau. Maar met de juiste begeleiding kan hij een hele grote worden. En dat mag ook wel, want Frankrijk heeft in de grootste klassen al lang niets meer te juichen gehad. Mike di Meglio in 2008 en Arnaud Vincent in 2001 (dacht ik) in de lichtste klasse, maar een kampioen MotoGP/500cc is al wel heel erg lang geleden. Quartararo heeft potentie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan