Marc Marquez topic deel II

\
HTML:
<iframe width="840" height="472" src="https://www.youtube.com/embed/x-gwzLEy7TQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>\
Je moet de iframe width="840" height="472" ff aanpassen O-) Wanneer mogen wij youtubefilmpjes embedden? :P

Onntopic: Hard strijden mag en maakt de motorsport leuk. Hij is klassementsleider en zou verstandiger moeten zijn maar is dat (gelukkig) niet.
Maleisië vorig jaar was niet strijden, maar treiteren, dat was iets heel anders.

Moet wel bekennen dat ik wel ff schrok van die actie bij CC, volgens mij ramde hij vol met de vleugel tegen Cal zijn knie :X Snel afschaffen die taartscheppen.
 
MM moet echt een keer een zware penalty krijgen. De acie tegen Cal Crutchlow kon echt niet en is gelukkig goed afgelopen. Spelen met andermans leven als jeje motor met 280 Km|h even niet onder controle hebt omdat je er zonodig langs moet..........
De acties tegen Rossi ......
Na die laatste actie tegen Cal was voor mij de maat vol. Zet hem maar een keer achteraan.
Bo zou onverantwoord zijn en moet 5 plaatsen terug en MM ramt mensen bijna letterlijk van de baan en komt er nog steeds mee weg. Het was overduidelijk dat hij over de limiet aan het pushen was. De rest is geschiedenis. Rossi was verstandig.

_O- _O- _O-
 
Je moet de iframe width="840" height="472" ff aanpassen O-) Wanneer mogen wij youtubefilmpjes embedden? :P

Onntopic: Hard strijden mag en maakt de motorsport leuk. Hij is klassementsleider en zou verstandiger moeten zijn maar is dat (gelukkig) niet.
Maleisië vorig jaar was niet strijden, maar treiteren, dat was iets heel anders.

Moet wel bekennen dat ik wel ff schrok van die actie bij CC, volgens mij ramde hij vol met de vleugel tegen Cal zijn knie :X Snel afschaffen die taartscheppen.

Ik moet helemaal niets !!

Maar waarom vind je dat ik dat zou moeten doen ?


Embedden blijft voor de lucky few, ben ik bang :? Geen idee, ik ga niet over de software zijde.... en wees daar vooral blij om :+
 
..Ik dacht wel op een gegeven moment...die Marc is echt gek geworden..wat een strijdlust,...net Rossi in zijn goeie dagen O-) maar vanaf de bank achter de computer vind ik het alleen maar prachtig...genieten...
 
..Ik dacht wel op een gegeven moment...die Marc is echt gek geworden..wat een strijdlust,...net Rossi in zijn goeie dagen O-) maar vanaf de bank achter de computer vind ik het alleen maar prachtig...genieten...

Zo lang er niemand afvliegt is het goed......anders heb je de popjes weer aan het dansen.
 
Gefeliciteerd.




golden-lucky-cat.jpg
 
Laatst bewerkt:
Marquez heeft dit seizoen duidelijk laten zien dat hij de beste rijder is, strijdlustig waar nodig en vooral ook met het koppie gereden door zichzelf niet gek te laten maken en zo de nodige punten binnen te halen.

Hij heeft dit kampioenschap dan ook terecht verdiend! :Y
 
Pretty much foutloos seizoen. Knap wat-ie heeft laten zien dit jaar. Jammer dat crashes in plaats van strijd op de baan de boel moeten beslissen, maar niet ieder seizoen kan een absolute knaller zijn. Marquez kan nu in ieder geval weer "vrij" rijden in de laatste paar races, dát kan nog best eens vuurwerk opleveren!
 
Ik verwacht Marquez binnen een paar jaar wel bij een ander merk. En ik denk dat het m zeker lukt om dan een gooi te doen naar een titel bij ja b.v Suzuki of Ducati. Maar of mm daar de ballen wel voor heeft?
 
Denk inderdaad dat Marquez nog heel lang heel goed blijft. Maar ik heb stille hoop dat bijv. Viñales er volgend jaar op de Yamaha ook voor mee kan gaan strijden en dat Vale en Jorge het hem weer moeilijk gaan maken de komende 2 jaar iig.

Maargoed, Hulde voor MM, bijzonder sterk en ook nog eens loeisnel
 
super mooi dat hij weer kampioen is geworden is gewoon de sterkste van het veld.

Dat er nog een paar mogen volgen.
 
moet hij nog wel 4of misschien nog 5 keer wereldkampioen worden en b.v. aprillia of Suzuki
kampioen maken. :}

Dan heeft Marquez het record nog niet in handen. Dat heeft Ago in handen namelijk.

Grappig hoe mensen dingen blijven zoeken om meer waarde aan een bepaalde rijder zijn prestaties te blijven hangen. "Ja, maar hij reed op twee merken, dus hij is beter!!" :') _O-

Maar welke records heeft Rossi momenteel nog in handen?
 
Laatst bewerkt:
Dan heeft Marquez het record nog niet in handen. Dat heeft Ago in handen namelijk.

Precies en Ago wordt gezien als 1 van de beste rijders ooit, terwijl hij niet echt fatsoenlijke concurrentie had toen hij op MV reed en de ene titel naar de andere pakte.
 
Laatst bewerkt:
Ik verwacht Marquez binnen een paar jaar wel bij een ander merk. En ik denk dat het m zeker lukt om dan een gooi te doen naar een titel bij ja b.v Suzuki of Ducati. Maar of mm daar de ballen wel voor heeft?

Ik denk dat Honda niet de fout wil maken die ze met Rossi maakte. MM zullen ze vast proberen te houden, een paar bankbiljetten extra is een kleine moeite tegenover jaren lang tobben. Zullen ze niet weer laten gebeuren.

Maar zodra Marquez een uitdaging zoekt, wie weet... Mij maakt het niet uit waar hij rijdt, zolang hij maar een aantal geduchte concurenten heeft, en daar kan het nog wel eens te kort gaan schieten.

Precies en Ago wordt gezien als 1 van de beste rijders ooit, terwijl hij niet echt fatsoenlijke concurrentie had toen hij op MV reed en de ene titel naar de andere pakte.

En meerdere kampioenschappen tegelijk reed.. wat dacht je er van als Marquez of Rossi er een kampioenschap bij had mogen doen. Rossi had naar mijn mening best 250cc en 125cc tegelijk kunnen rijden. Marquez er nu de moto2 naast laten doen lijkt me ook niet ondenkbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan