Marc Marquez topic deel II

moet hij nog wel 4of misschien nog 5 keer wereldkampioen worden en b.v. aprillia of Suzuki
kampioen maken. :}
Nee, juist NIET weggaan als de motivatie verminderd, maar doorgaan met het materiaal wat je hebt en daarmee nog 6 keer werledkampioen worden. Dat is pas echte klasse!
Die slappe hap die weggaat omdat hun teammaat niet aardig meer is, of de concurrentie die beter materiaal heeft of meer betaald, dat allemaal negeren en bij Honda wereldkampioen blijven voor de 10e keer: dat is pas echte klasse..... :+
 
wat ik bedoel is daar rossi naar een minder team ging en daar direct kampioen werd

Nee, juist NIET weggaan als de motivatie verminderd, maar doorgaan met het materiaal wat je hebt en daarmee nog 6 keer werledkampioen worden. Dat is pas echte klasse!
Die slappe hap die weggaat omdat hun teammaat niet aardig meer is, of de concurrentie die beter materiaal heeft of meer betaald, dat allemaal negeren en bij Honda wereldkampioen blijven voor de 10e keer: dat is pas echte klasse..... :+
 
wat ik bedoel is daar rossi naar een minder team ging en daar direct kampioen werd
OK, dat team was dan wel wat minder, maar gezien de hoeveelheid geld die er achter zat en wie ze aan de technische kant allemaal gehaald hadden was de kans erg groot dat het wel zou lukken.
Maar direct wereldkampioen?
Hij ging van Honda naar Ducati (en daar lukte het niet). Dat Yamaha-verhaal was toch geen minder team? Of vindt jij van wel dan?
 
Nee, juist NIET weggaan als de motivatie verminderd, maar doorgaan met het materiaal wat je hebt en daarmee nog 6 keer werledkampioen worden. Dat is pas echte klasse!
Die slappe hap die weggaat omdat hun teammaat niet aardig meer is, of de concurrentie die beter materiaal heeft of meer betaald, dat allemaal negeren en bij Honda wereldkampioen blijven voor de 10e keer: dat is pas echte klasse..... :+

Misschien eens tijd om wat geschiedenisboekjes of docu's te lezen / bekijken? Destijds was juist het verwijt dat Rossi alleen maar kampioen werd omdat hij op de Honda reed. Dat was mede een reden om het eens op de Yamaha te proberen. Het merk waar het onmogelijk op geacht werd, om wereldkampioen te worden. En tegen alle verwachtingen in werd hij ook op de Yamaha kampioen. Om dan nu 12 jaar later zijn prestaties te bagatelliseren door te verkondigen dat het dapperder was geweest om bij Honda te blijven is wel heel erg buiten de realiteit.
 
OK, dat team was dan wel wat minder, maar gezien de hoeveelheid geld die er achter zat en wie ze aan de technische kant allemaal gehaald hadden was de kans erg groot dat het wel zou lukken.
Maar direct wereldkampioen?
Hij ging van Honda naar Ducati (en daar lukte het niet). Dat Yamaha-verhaal was toch geen minder team? Of vindt jij van wel dan?

Ook hier sla je de plank weer compleet mis.
 
En terug on-topic: Gefeliciteerd aan de Marquez fans. Een kampioenschap waar helemaal niets op af te dingen valt!
 
OK, dat team was dan wel wat minder, maar gezien de hoeveelheid geld die er achter zat en wie ze aan de technische kant allemaal gehaald hadden was de kans erg groot dat het wel zou lukken.
Maar direct wereldkampioen?
Hij ging van Honda naar Ducati (en daar lukte het niet). Dat Yamaha-verhaal was toch geen minder team? Of vindt jij van wel dan?

Je even wat beter laten informeren kan zeker geen kwaad,als je denkt dat Rossi van Honda naar Ducati ging???
 
Rossi ging van honda naar yamaha toen ducati en weer terug naar yamaha. En de 125 en 250cc was het aprillia. Ondanks ik geen Rossi fan ben weet je dat natuurlijk wel.
 
Laatst bewerkt:
1985 toch? Ik weet niet eens of het tegenwoordig nog wel mag. In Valencia 2014 was er spraken van dat Marquez in zowel motogp als moto2 zou deelnemen. Hoe serieus dit was weet ik niet.


Klop Freddy Spencer op de honda 250 en 500 cc was de laatste dubbel. Ik dacht dat het nu niet meer mag maar dit weet ik niet zeker.En is lijkt me echt niet meer te doen.
 
Klop Freddy Spencer op de honda 250 en 500 cc was de laatste dubbel. Ik dacht dat het nu niet meer mag maar dit weet ik niet zeker.En is lijkt me echt niet meer te doen.

Ach je doet een ander pak aan en een andere helm op en niemand die het merkt:
He once posed as Barry Sheene in a qualifying session when the two were team-mates, as Sheene had turned up to the session with a hangover. Parrish put on Sheene's helmet/overalls and qualified on his behalf, then put his own clothing back on and qualified further down the grid as himself.

Bron: Steve Parrish - Wikipedia
 
Laatst bewerkt:
Hoewel Rossi mijn favoriet zal blijven, is MM vaak een spectaculairdere coureur om te zien vegen met dat hok.

Het is zoals JL al zei, wanneer MM dit jaar uitvalt is het vaak in een training, terwijl hij in de race de finish haalt.
En volgens mij heeft hij rubberen botten, want iets breken doet die niet.

Terechte kampioen 2016 :}


2017 is het weer Rossi's beurt om kampioen te worden })
 
Klop Freddy Spencer op de honda 250 en 500 cc was de laatste dubbel. Ik dacht dat het nu niet meer mag maar dit weet ik niet zeker.En is lijkt me echt niet meer te doen.

Zag Spencer eindelijk in '85 rijden in de 500cc tijdens TT toen die in de eerste ronde door Sarron eraf gereden werd.Het kwam nog goed want mijn favoriet Mamola won de race.Lawson ging er ook vanaf.Gelukkig hadden we de 250 nog waar Spencer aan de start kwam.En wat een regen kwam er die dag uit de lucht.
En 4 Nederlanders in top 10!
 
Laatst bewerkt:
Hoewel Rossi mijn favoriet zal blijven, is MM vaak een spectaculairdere coureur om te zien vegen met dat hok.

Het is zoals JL al zei, wanneer MM dit jaar uitvalt is het vaak in een training, terwijl hij in de race de finish haalt.
En volgens mij heeft hij rubberen botten, want iets breken doet die niet.

Terechte kampioen 2016 :}


2017 is het weer Rossi's beurt om kampioen te worden })


Zeker weten .....fans van Marquez allemaal gefeliciteerd !!!!!!!!!!
 
Misschien eens tijd om wat geschiedenisboekjes of docu's te lezen / bekijken? Destijds was juist het verwijt dat Rossi alleen maar kampioen werd omdat hij op de Honda reed. Dat was mede een reden om het eens op de Yamaha te proberen. Het merk waar het onmogelijk op geacht werd, om wereldkampioen te worden. En tegen alle verwachtingen in werd hij ook op de Yamaha kampioen. Om dan nu 12 jaar later zijn prestaties te bagatelliseren door te verkondigen dat het dapperder was geweest om bij Honda te blijven is wel heel erg buiten de realiteit.
Waarom? Ik was er bij....
En de algemene opinie was helemaal niet dat je met Yamaha geen kampioen kon worden.
Ook begrijp ik niet waarom je denkt dat ik zijn prestaties bagetalliseer. Ik heb nota bene meerdere keren geschreven dat hij een van de 5 beste coureurs ooit is geweest (terwijl ik een hekel had aan de persoon).
Verder schrijf ik nergens dat het dapperder is om bij 1 merk te blijven, ik schrijf dat ik er meer waardering voor heb als een coureur zijn merk trouw blijft en zichzelf niet verkoopt aan de meestbiedende.
Jij denkt dat ik de plank missla, ik denk dat je niet snapt wat ik schrijf. |(
 
Zag Spencer eindelijk in '85 rijden in de 500cc tijdens TT toen die in de eerste ronde door Sarron eraf gereden werd.Het kwam nog goed want mijn favoriet Mamola won de race.Lawson ging er ook vanaf.Gelukkig hadden we de 250 nog waar Spencer aan de start kwam.En wat een regen kwam er die dag uit de lucht.
En 4 Nederlanders in top 10!
Daar was ik ook bij, topwedstrijd!
Maar 10 Nederlanders bij de top-10, dat wist ik dan niet meer......
 
Hoewel Rossi mijn favoriet zal blijven, is MM vaak een spectaculairdere coureur om te zien vegen met dat hok.

Het is zoals JL al zei, wanneer MM dit jaar uitvalt is het vaak in een training, terwijl hij in de race de finish haalt.
En volgens mij heeft hij rubberen botten, want iets breken doet die niet.

Terechte kampioen 2016 :}


2017 is het weer Rossi's beurt om kampioen te worden })

^^ Eens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan