Motor-Forum

Select Forum

Marc Marquez topic deel II

SP-1

Reg. datum:
11 mrt. 2009
quote:
jbt schreef op 24 oktober 2017 @ 20:00:

[...]

Lees de biografie van Rossi eens en dan met name de overstap van Honda naar Yamaha.
De Yamaha was een hok.
Alles was af te stellen, maar het team deed maar wat.

Rossi heeft met zijn team (want je doet het niet alleen, kijk naar Schumacher bij Ferrari) er binnen een korte tijd een winnende fiets van gemaakt en de onverslaanbaar geachte Honda verslagen.

Bij Ducati is het hen, om verschillende redenen, helaas niet gelukt om het huzarenstukje te herhalen.

Wel had ik graag willen zien hoe het hem vergaan was, wanneer hij in zijn topjaren, al concurrentie had gehad van een Stoner en Marquez, want dit zijn toch wel de 3 beste coureurs sinds de start van de MotoGP

Volgens mij schrijf ik nergens dat Stoner beter is, maar vergelijkbaar met een Rossi en Marquez.
Yahaha XJ750Seca - Yamaha XT250 - Kawasaki ZXR750 - Kawasaki GPZ1000RX - Suzuki GSXR1100 SF - Suzuki GSXR750 - Kawasaki ZX9R - Honda VTR1000SP1

Reg. datum:
27 jan. 2011
quote:
jbt schreef op 27 oktober 2017 @ 21:08:

[...]

Volgens mij schrijf ik nergens dat Stoner beter is, maar vergelijkbaar met een Rossi en Marquez.

My bad!
'De hemel bestaat niet opa, die lichtjes boven ons zijn sterren, gevormd door prostellaire stof en gaswolken bijeen gedreven door zwaartekracht.'

Reg. datum:
29 nov. 2009
Die saves van Marquez :} :}
2001 Yamaha Thundercat
2008 Aprilia Tuono

Reg. datum:
09 sep. 2010
quote:

Bizar gewoon..strepen trekkend en wel.
Honda CB1300 Superfour..Honda SH300i

Reg. datum:
02 apr. 2007
Marquez "slechts" vijfde, op drie tiende van Pedrosa. Een bijzonder resultaat!

Reg. datum:
04 mei. 2012
quote:
Buellbloke schreef op 27 oktober 2017 @ 08:02:

[...]

Je zei dat Stoner er een titel mee won, dat was niet zo.

IN 2007 won hij een titel met de Ducati, alle daarop volgende jaren met de Ducati ging hij steeds verder achteruit.

Dat gezegd hebbende, de Ducati lag hem kennelijk wel meer dan andere.

Ik zei dat Stoner races en een titel won op machines waar de overige Ducati rijders weinig mee konden. Zei nergens dat hij in 2010 de titel pakte. In 2007 werd Capirossi bijvoorbeeld op ruim 200 punten achterstand slechts 7e in het WK.

Problemen bij Ducati aan de voorkant werden ook steeds groter, maar alsnog won hij races op een machine die een stuk minder was dan de concurrentie. Vervolgens stapte hij over naar Honda en won met gemak de titel.

Als je de laatste 10 jaar bekijkt dan steken er 2 rijders bovenuit qua pure snelheid en dat zijn Marquez en Stoner. Waarbij ik nog maar moet zien of Marquez hetzelfde kan doen als wat Stoner bij Ducati presteerde.

Reg. datum:
04 mei. 2012
quote:
twonha schreef op 28 oktober 2017 @ 09:12:
Marquez "slechts" vijfde, op drie tiende van Pedrosa. Een bijzonder resultaat!

p7 zelfs ;)

Got Speed?

Reg. datum:
14 feb. 2008
quote:

Zie net de beelden die ik opgenomen heb :? Hoe doet ie dat? Je ziet in de herhaling dat het voorwiel strepen trekt??? BIZAR _O-
Geef mij maar Amsterdam

Triumph Speed Triple 2010 (nieuw, nieuwer, nieuwst)

Reg. datum:
02 jun. 2013
Deet me denken aan le mans 2015 2de bocht na start van de race , trekt ie een haakse bocht op het voorwiel . Liet een zwarte streep in de vorm van een J achter .

Reg. datum:
06 apr. 2009
Ok... Marquez heeft de afgelopen jaren al zovaak een save gehad bij een lowsider dat dit niet meer met geluk af te doen is.. gewoon dikke skills
GO BO !!

oud brood op snelle fiets

Reg. datum:
12 jul. 2005
quote:
Racebert schreef op 28 oktober 2017 @ 18:07:
Ok... Marquez heeft de afgelopen jaren al zovaak een save gehad bij een lowsider dat dit niet meer met geluk af te doen is.. gewoon dikke skills

En hoe leer je dat dan? Juist, door veel te vallen ;)

Reg. datum:
24 sep. 2002
Deze geweldenaar gaat vandaag zeer waarschijnlijk weer wereldkampioen worden alhoewel ik er ook geen enkele moeite mee heb als toch AD dat wordt.
Zat op zijn Wikipedia te kijken maar MM heeft tot dit moment in zijn carrière gewoon een betere staat van dienst dan ene VR. Eerste jaar MotoGP eerste wedstrijd gewonnen en wereldkampioen. Laatste 7 kampioenschappen gaat hij waarschijnlijk er 6 wereldkampioen van worden. Kan me wel voorstellen dat VR hem als bedreiging zit van GOAT.
Deze kerel steekt er toch wel met kop en schouders boven uit. Ik heb vooral respect voor zijn taaiheid, lef, durf, en spectaculair alles of niets stijl en natuurlijk ongelofelijke talent. Racen is voor hem gewoon een spel.
Op zijn laatste persconferentie gewoon lachend reageren dat hij met met de 2 gevaarlijkste coureurs straks de eerste bocht in gaat,
Ik ben hem dit jaar toch wel steeds meer gaan bewonderen :} :} :} :}

Reg. datum:
07 jan. 2010
quote:
Mavtri schreef op 12 november 2017 @ 09:32:
Deze geweldenaar gaat vandaag zeer waarschijnlijk weer wereldkampioen worden alhoewel ik er ook geen enkele moeite mee heb als toch AD dat wordt.
Zat op zijn Wikipedia te kijken maar MM heeft tot dit moment in zijn carrière gewoon een betere staat van dienst dan ene VR. Eerste jaar MotoGP eerste wedstrijd gewonnen en wereldkampioen. Laatste 7 kampioenschappen gaat hij waarschijnlijk er 6 wereldkampioen van worden. Kan me wel voorstellen dat VR hem als bedreiging zit van GOAT.
Deze kerel steekt er toch wel met kop en schouders boven uit. Ik heb vooral respect voor zijn taaiheid, lef, durf, en spectaculair alles of niets stijl en natuurlijk ongelofelijke talent. Racen is voor hem gewoon een spel.
Op zijn laatste persconferentie gewoon lachend reageren dat hij met met de 2 gevaarlijkste coureurs straks de eerste bocht in gaat,

Het is ook een leuk kereltje , ik heb hem paar keer mee gemaakt en die is buiten de box net zo als voor de camera´s ......dus niks nagemaakt .

Reg. datum:
30 sep. 2005
'Business as usual' voor Marquez. Moet gek lopen wil hij niet opnieuw wereldkampioen worden vandaag, en ondanks 3x een DNF dat toch voor elkaar te krijgen heb ik erg veel respect voor. 2017 is wederom een prachtig seizoen geweest! :}

Got Speed?

Reg. datum:
14 feb. 2008
*O* *O* *O* *O* *O* *O*

MM style till the end :P
Polly™ wijzigde dit bericht op zondag 12 november 2017 15:11 (33%)
Geef mij maar Amsterdam

Triumph Speed Triple 2010 (nieuw, nieuwer, nieuwst)

AlbertR6power

Reg. datum:
19 jul. 2011
Marq van harte gefeliciteerd! Terechte kampioen!

Voor Yamaha is er erg veel huiswerk te doen, ben benieuwd naar dinsdag

De Roze techneut ;-)

Reg. datum:
22 aug. 2010
quote:
AlbertR6power schreef op 12 november 2017 @ 15:15:
Marq van harte gefeliciteerd! Terechte kampioen!

Voor Yamaha is er erg veel huiswerk te doen, ben benieuwd naar dinsdag

Gracias por las felicitaciones. Aunque casi me caigo en la boca.

Besos Marc M :W

Reg. datum:
09 jan. 2008
Man, wat een absoluut fenomeen. Dat we er nog jaren van mogen blijven genieten!

Reg. datum:
18 feb. 2005
Deze geweldenaar gaat de grootste aller tijden worden.

Red de zeekoe

Reg. datum:
10 jul. 2011
quote:
Tonnie64 schreef op 12 november 2017 @ 17:33:
Deze geweldenaar gaat de grootste aller tijden worden.

Dat denk ik ook
Volgens mij is het stiekem een robot :+
#69 RIP #46 #64 #29 #58 RIP #34 schwantz rules

Reg. datum:
22 mei. 2013
Nee hoor robotten vallen niet zo vaak...

Red de zeekoe

Reg. datum:
10 jul. 2011
quote:
Robert Itr schreef op 12 november 2017 @ 17:39:
Nee hoor robotten vallen niet zo vaak...

Doen ze om ons te fucken
#69 RIP #46 #64 #29 #58 RIP #34 schwantz rules

survival of the fastest

Reg. datum:
07 jul. 2009
quote:
Mavtri schreef op 12 november 2017 @ 09:32:

Dat had Rossi allemaal meteen al door, wel knap dat hij (VR) hem nog steeds af en toe partij kan geven.

Marquez heeft onze bewondering iig verdiend door zijn acties op het circuit, wat een spectaculaire rijder!
volens nolens

gemini

Reg. datum:
22 aug. 2005
Het enige wat hij moest doen om kampioen te worden was rondjes rijden, en dan brengt hij nog zo'n race. _O- Wat een knettergek mannetje is het toch.
Kan niet wachten op komende Zarco - Marquez gevechten *O*

Reg. datum:
24 sep. 2012
Super vandaag weer MM. Ligt hij 2e, de buit is binnen, gaat meneer aanvallen. Heerlijke gast, een enorme aanwinst voor de motorsport :} :}

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.