Marc Marquez topic deel II

Crashen en botten breken hoort bij een lange racecarrière... Rossi heeft toch ook wel eens een gebroken vinger in een handschoen moeten proppen, zelfs in kampioensjaren? Het seizoen is heel lang en als Marquez nu een paar keer 'pech' heeft, voorzie ik in de tweede helft van het kampioenschap een inhaalrace van heb ik jou daar (met alle spanning die daar bij hoort!). Nu al zin in! :P


Hahah net als Lorenzo zeker.........die heeft ook altijd "pech"
 
Marquez zal er hard aan moeten trekken dit weekend. Hij staat er stuk een stuk slechter voor dan vorig jaar, maar dat kon ook niet echt slechter :+

When the going gets tough...

93-marquez_dce07ae3df_o_0.big.jpg
 
Laatst bewerkt:
Arme jongen vertrekt op de 5e startrij,dat wordt weer schoffelen glijden en beuken zich zo naar voren te werken naar de eerste mannen.Als iemand het kan is Marquez het. Ik gok 5e ronde dat ie bij de eerste 4 zit...
 
Damn heej, moet ik nu als Rossi fan zijnde, echt Marquez aan gaan moedigen? Kom op mennekuh, je kunt het! :)
 
En daarna gaattie op z'n plaat .........die gaat forceren . :Y

Helaas had je dit goed, sjonge jonge wat een eerste paar laps van Marquez zeg!

wel shocking dat Marquez nu op p5 staat na 6 races in het kampioenschap wie had dat ooit verwacht! :X
 
Marquez heeft op zijn jonge leeftijd al 2 MotoGP WK titels op zak. Dat neemt niemand hem meer af! En hij komt echt wel terug hoor. Bij Honda hebben ze het probleem echt wel sneller sneller verholpen dan bij Ducati.
 
Verwacht een beetje ,....ik had aan het begin van het seizoen het gevoel dat hij het dit jaar moeilijk zou gaan krijgen .


Hij zet de trent gewoon door zoals de laatste races van 2014... Toen werd t al zichtbaar.
Het begon met kleine foutjes, en dat gaat tussen je oren werken.
Maar t komt goed hoor... Kijk maar naar Lorenzo. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan