Ducati 848-1098-1198 Topic Deel 10, met lekker veel koppel !

Spanningsregelaar die kuren krijgt*? Ik las op het engelse Duc forum dat bij beginnende problemen met de spanningsregelaar/accu de ecu bepaalde zaken uitzet, om zo de accu te ontlasten.

*wilde gok overigens
 
Kan ik iemand blij maken met mijn zwarte Sargent zadel voor 848/1098/1198? Is nog helemaal goed, wel gebruikt natuurlijk. Met dit zadel rij je zonder last urenlang!

Prijs komen we wel uit! Stuur me een PM als je interesse hebt.
 
Helaas voor jou geen interesse in een ander zadel. Ik rijd ook zonder urenlang zonder problemen, althans, ik krijg eerder last van mijn schouders, rug en knieën dan van mijn reet :D

Helaas zondag wel een momentje gehad met de 848. Na een tijdje gesukkel in Deventer met veel verkeer en stoplichten was de motor aardig aan de warme kant. Stad uit, 80km/h weg op ging alles best lekker. Vervolgens wilde ik wat auto's in halen... geen vermogen, stotteren, hakkelen. Versnelling terug, weer nauwelijks versnelling. Ding wilde niet boven de 5000 toeren uit.
Gestopt en gekeken, nergens lekkage, geen lampjes op het dashboard, niks... Motor weer gestart, even gas gegeven, liep weer vrolijk door. De rest van de dag nergens meer last van.

Heeft iemand dit ooit meegemaakt?
 
Ha iedereen!

Iemand toevallig interesse in onderdelen van een 1098R? Alles te koop behalve het blok, deze gaat in de Streetfighter S :P :+

Pa vond 2 motoren teveel (zijn zitmaaier kon niet meer in de schuur denk ik :9 ) dus de nieuwkomer moet opzoek naar een nieuw thuis (zonder blok). Kan eventueel wel een getuned streetfighter blok erin laten plaatsen inc afstellen etc. Zal de motor op ongeveer 175pk op de achterband komen met 136nm koppel vanaf 3500 rpm. Levert iets meer vermogen dan een 1198 blok.

Blok is 2k km geleden onderhanden genomen door biggerlaar performance. Performance pistons, koppen flowen etc. factuur aanwezig.

foto's volgen.
 
Ik heb wel belang bij een paar onderdelen.

Als je een aantal foto's via pm of hier kan posten, dan graag.
 
Ik heb wel belang bij een paar onderdelen.

Als je een aantal foto's via pm of hier kan posten, dan graag.

Welke onderdelen had u interesse in?

De motor heeft trouwens een volledig evo 3 akrapovic systeem, nemesis traction control, ducati performance rem/schakel kit, carbon 18l tank, ducati performance carbon mono kont, volledige ohlins vering inc. ttx achterveer, uiteraard de carbon body en marchesini velgen. Ik ben hoogst waarschijnlijk iets vergeten maar het is een begin. *D
 
Klinkt allemaal heel verleidelijk Subz... Zo'n 18 liter tank of de voetsteunen :/

Maar ik doe het niet, veel succes met de verkoop! Ik hou het geld op de bank voor de opvolger van de 848.
 
Klinkt allemaal heel verleidelijk Subz... Zo'n 18 liter tank of de voetsteunen :/

Maar ik doe het niet, veel succes met de verkoop! Ik hou het geld op de bank voor de opvolger van de 848.

Had ik achteraf ook moeten doen haha.

vandaag offerte van biggerlaar ontvangen om dit blok in de streetfighter S (soon to be a Ducati streetfigher R) te bouwen. Kon daar niet echt om lachen B| .
 
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen.

Ik vind het zelf nog steeds erg zonde om een 1098R te ontmantelen voor alleen het blok... Zou een 1198 blok niet passen? (blijft de R heel :P )
 
Iemand bekend met het spontaan uitvallen van alle verlichting?
Grootlicht seinen, toeter en remlicht doen het, rest niet.
Dash wel, maar niet backlit.

Zekeringen en relais zijn allemaal al vervangen...
 
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen.

Ik vind het zelf nog steeds erg zonde om een 1098R te ontmantelen voor alleen het blok... Zou een 1198 blok niet passen? (blijft de R heel :P )

Ja ene kant zonde aan de andere kant lekker boeiend? frame blijft bestaan :)
 
Welke onderdelen had u interesse in?

De motor heeft trouwens een volledig evo 3 akrapovic systeem, nemesis traction control, ducati performance rem/schakel kit, carbon 18l tank, ducati performance carbon mono kont, volledige ohlins vering inc. ttx achterveer, uiteraard de carbon body en marchesini velgen. Ik ben hoogst waarschijnlijk iets vergeten maar het is een begin. *D


Mr Subz

Ik zie dat u een 18 liter carbon tank te koop aanbied .
Is de tank ongespoten of is die voorzien van een kleur ?

De verdere eventuele afhandeling doe ik d.m.v. een persoonlijk bericht naar u .
Open uw berichten/post dus .


Gr Ducstile
 
Besten,

Zojuist de gehele fiets zonder blok verkocht.
Excuses.

Mvg,

Kevin
 
Laatst bewerkt:
En je ging hem woensdag pas bij biggelaar ophalen........

Klopt hij is verkocht via biggelaar. Persoon had hem zien staan en wou een net bedrag voor de fiets geven. Woensdag gaat hij met die persoon mee.

Sorry.

Mvg. Kev
 
Mr Subz

Ik zie dat u een 18 liter carbon tank te koop aanbied .
Is de tank ongespoten of is die voorzien van een kleur ?

De verdere eventuele afhandeling doe ik d.m.v. een persoonlijk bericht naar u .
Open uw berichten/post dus .

Gr Ducstile
Zoek Ozzy ff op, die heeft ook nog een Carbon tank volgens mij..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan