Gratis: Kuipdelen CBR600F4 '99-'00 PC35

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfff, alsof er als eerzame kuipendistributeur al niet genoeg druk op iemand kan liggen zeg.
Om nog maar niet te spreken over de eeuwig lijkende onzekerheid die zo iemand in zijn greep kan houden, waarbij rekening moet worden gehouden met de schijnbare onbalans waaronder de hedendaagse kuipenmaatschappij gebukt gaat.
Ik begrijp de noodzaak voor continuatie en met oog het mogelijke creeëren van een eventuele tegenstrijdige paradox tegen te gaan zal er in het vervolg met uiterste zorg worden gedragen dat tekstuele bijdragen in dit topic van een nivea zullen zijn zoals dit mag worden verwacht.
 
[..]
Ik begrijp de noodzaak voor continuatie en met oog het mogelijke creeëren van een eventuele tegenstrijdige paradox tegen te gaan zal er in het vervolg met uiterste zorg worden gedragen dat tekstuele bijdragen in dit topic van een nivea zullen zijn zoals dit mag worden verwacht.

Ik begrijp niet zo goed wat jouw persoonlijk merkvoorkeur in persoonlijke verzorgingsmiddelen te maken heeft met de verkoop ofschoon schenking van overtollige kuipdelen.

Of bedoelde je wellicht zorg dragen in de letterlijke zin: Wat lotion op de grammatica en een lekker geurtje op de interpunctie?
 
Nee hoor, dat is gewoon een tactiek.
Omdat ik niet constant de gelegenheid heb om mijn topic bovenaan in de lijst te houden, probeer ik mijn bijdragen zó te formuleren dat er altijd wel iemand is die zich geroepen voelt om te reageren.

Soms gaat dat vanzelf door iets leuks of bijzonders te plaatsen, andere keren lukt het door een onacceptabel kort bericht te plaatsen. Maar de beste 2 manieren om dit te bewerkstelligen zijn toch wel:
Op plaats 2: het plaatsen van een foutieve stelling/antwoord.

en op nummer 1, mét stip, en zojuist weer bewezen: De typefoud!
 
Speciale zomer aanbieding.

Omdat we het geluk hadden dat de enige droge dag in Ierland (Onder de lokale bevolking beter bekend als "Summer") precies in onze vakantie daar viel bieden we de hele maand augustus 50% korting (Ja, je leest het goed!) korting op de aangeboden kuipdelen!
 
Kuips zijn niet meer beschikbaar als zijnde kuipwerk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan