XRV750 startmotor gaat niet rond

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.489
178
Oss
Ik denk dat ik zelf iets gedaan heb, dus even het verhaal vooraf;

de TripMaster deed het niet dus ik was op zoek naar de zekeringen. Geen idee waar die zaten...begonnen bij zadel, niks gevonden, toen linker kapje eraf en daar zat in ieder geval vanalles. Ik herken in ieder geval de cdi, en de spanningsregelaar. Geen zekering. Ja het voorste ding daar zie ik een zekeringetje zitten. Ik heb daar wat aan gemorreld maar kreeg het niet los dus klaar. Oh en mijn oog viel op een zwarte blokje, zeg 2x3x3cm ofzo, dat lag los en er leek een beugeltje te zitten dus dat heb ik vast gemaakt met een tyrip. Maar nog geen zekeringen.

Dus, kapje rechts eraf en ja hoor, daar zaten wat zekeringen. Ik heb ze er allemaal uitgehad en er was er geneen stuk. Even getest met de multimeter maar prima. Dus terug gestoken. Ik contact aan en ja hoor; de tripmaster doet het! Operatie gelukt "zeker slecht contact op een zekering ofzo"

Dus vanmorgen wil ik met de motor naar het werk. Flinke regen dus even gedoe; pak aan, laptop in plastic etc etc. Ding uit de garage, contact aan (tripmaster gaat aan, lampjes branden op dash etc) druk op startknop....niks. Kut. Geen klik, gewoon niks.

Heeft iemand een idee waar ik moet beginnen met kijken om dit te maken straks vanmiddag? Weer die zekeringen of heb ik "links" iets gedaan? Kan ik iets meten?
 
Als je echt helemaal niks hoort, dan is waarschijnlijk je accu leeg/defect of je startrelais wordt niet aangestuurd, of is defect.
Gaan je lampjes bij het indrukken v.d. startknop zwak branden? Accu leeg/defect.
 
Terug
Bovenaan Onderaan