kawasaki aanpas kunstwerk

ziet er vrij stevig uit :) Enige opmerking is de verbinding naar de bout van de schokdemper. Als je de ketting gaat spannen zal dat een verdraaiing van de arm gaan geven als die verbinding dezelfde lengte blijft. Misschien een sleufgat toepassen?
 
ziet er vrij stevig uit :) Enige opmerking is de verbinding naar de bout van de schokdemper. Als je de ketting gaat spannen zal dat een verdraaiing van de arm gaan geven als die verbinding dezelfde lengte blijft. Misschien een sleufgat toepassen?
Dat heb je dan verkreerd gezien, hij blijft op zijn plekkie zitten alleen de inbus draaid mee in de sleuf
 
oww hij klemt em! ik zie het al :) maarre, heb je dan draad gemaakt in die imbus uitsparing?

Nee heb aan de achterzijde er een bout doorheen gestoken m12 , dit kan net.
Heb nog niet bekeken wat dit doet met het verdraaien van het exenter.
Anders achter wat verzinken. ;)
 
Nou ROEPT U MAAR, oeps :( ,hijsarm :? ,niet mooi :N , foei lelijk :Y .
full

full

Best wel cool }) ,erg gaaf 8-) , Helemaal *O* *O* *O* *O* *O* ;)
 
Vraag me ondertussen wel af waarom dingen zoals je ze maakt echt over de top gaan en dan bedoel ik afmetingen en gewicht en in dit geval zet er voor mij ook een foei-lelijk bij.
 
Nou ROEPT U MAAR, oeps :( ,hijsarm :? ,niet mooi :N , foei lelijk :Y .
Best wel cool }) ,erg gaaf 8-) , Helemaal *O* *O* *O* *O* *O* ;)

:( :? :N :Y

-Laskap te klein tov de hijsarm.
-Laskap te ver van de band.
-Kentekenplaat te ver van de hijsarm.
-Hijsarm mooi gemaakt, maar te grof.

;)

full
 
Laatst bewerkt:
Creatief gemaakt :)
Of ik het mooi vind weet ik nog niet, maar dat maakt ook verder weinig uit zolang je het zelf maar mooi vind.

Wel zou ik even de kenteken plaat op een solide manier bevestigen.
Afgeveerd op deze manier heeft al vele kentekenplaten doen verliezen.
Je staat ervan versteld wat dat rotplaatje te verduren krijgt en hoe snel de metaal moeheid om de hoek komt kijken..
 
Nu is de achterkant helemaal niet zo massief meer. Ziet er goed uit. Welke kleur krijg de brommer?
Dank U , de keuze is gevallen op zwart met zilver accenten.
Nu die buiten staat kan je goed het totaalplaatje zien, en ik vind het prachtig.
Zijn nog een paar leuke ontwerp dingen uit te voeren, maar dat gaan jullie nog zien. :Y
 
Kenteken plaat gaat nog ff anders worden, iets dichter op het spatbord met andere ophang beugel.
Spatbord zit op deze manier van de band omdat de ketting op de helft van zijn stel bereik zit.
Bezig met de uitlaad opnieuw doen en het frame van het kuipje nog wat aanpassen.
Dan het achterlicht nog en we zijn zover om de boel op te knappen. *D
 
Hij moest toch ff naar buiten, gelijk maar ff picie dan.[afbeelding]
[afbeelding]
8-)

Ik vind de kont erg geslaagd, voorkant lijkt me met de originele kuip nog steeds mooier dan huidige combinatie.

je kentekenplaat beugel vond ik juist wel mooi toen hij in productie was, maar ik vind hem nu wat tegen vallen tov je achterbrug (Brug is buizen, kentekenhouder is koker)

Ik denk dat ik de kentekenhouder mooi zou vinden op een koker achterbrug, maar aangezien jij een veel mooiere buizen achterbrug hebt zou ik de kentekenhouder ook met buis maken (dubbel buisje aan elkaar gelast)
Ik kan het nu niet goed zien, maar zou de hoek van de beugel overeen laten komen met de onderkant van je kontje.

Het concept van je kenteken op die manier monteren vind ik overigens wel mooi.

Zoals al eerder aangegeven: ik vind je werk super leuk om te volgen, maar wou je deze feedback niet onthouden ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik vind de kont erg geslaagd, voorkant lijkt me met de originele kuip nog steeds mooier dan huidige combinatie.

je kentekenplaat beugel vond ik juist wel mooi toen hij in productie was, maar ik vind hem nu wat tegen vallen tov je achterbrug (Brug is buizen, kentekenhouder is koker)

Ik denk dat ik de kentekenhouder mooi zou vinden op een koker achterbrug, maar aangezien jij een veel mooiere buizen achterbrug hebt zou ik de kentekenhouder ook met buis maken (dubbel buisje aan elkaar gelast)
Ik kan het nu niet goed zien, maar zou de hoek van de beugel overeen laten komen met de onderkant van je kontje.

Het concept van je kenteken op die manier monteren vind ik overigens wel mooi.

Zoals al eerder aangegeven: ik vind je werk super leuk om te volgen, maar wou je deze feedback niet onthouden ;)

Zo heeft iedereen weer zijn eigen meningen en dat mag.
bedankt, maar ik ben er zo blij mee en zie het eind resultaat al voor mij.
Overigens is dat wel gevaarlijk als de actie eraf is want meestal ga ik dan weer wat anders maken. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan