VFR meat & greet zaterdag 13 juni 2015

Lijkt me leuk, ik ga proberen er bij te zijn ongeacht de datum.
'Zo vroeg mogelijk' is altijd fijn, dan kunnen we het later in het seizoen misschien nog eens over doen ;)
Dus als je echt opzoek bent naar een datum, 19 april :)

we hebben nu al moeite om er 1tje per jaar te organiseren _O- dus we gaan niet extra vroeg plannen om ruimte te houden voor een 2e :+
 
Ja en heb zo ook nog verschillende merken/interesses, optredens, storingsdiensten, gezin etc. etc.
Dus ik hou het eerst ook ff bij 1tje ;)
 
Niks mis mee Foegol, ik ken dat ook van het Voxan forum, daar gebeurt bijna niks..
 
Omdat ik geen suggesties voor de datum heb ontvangen, heb ik nu mijn eigen lijstje in de Poll gezet. Ik heb hierin rekening gehouden met feestdagen en de Vfroc activiteiten die VFRed noemde.
 
a crap nu moet ik een keuze maken..... ik heb nu nog geen plannen staan voor de genoemde data, op de april opties na dan. Ik wacht nog even met het plaatsen van een keuze, tot er een duidelijke voorkeur ontstaat in de poll.

Wat voor een BBQ is er aanwezig, een open "grill" bbq of een gesloten bbq (weber o.i.d.) dan weet ik wat voor een soort vlees ik kan meenemen })
 
Ik ga bij voorkeur wel voor een zaterdag. Wil graag zondag weer naar huis tuffen.
Ik wacht ff wat voor datum Wout wil, en sluit me dan wel aan.
 
Ik heb zelf een Weber, maar zal nog een extra BBQ nodig hebben dus dat wordt waarschijnlijk een half olievat zonder deksel. Of Lukas moet iets bij me neer kunnen zetten.
 
Shit, kan de Poll niet aanpassen. Dus als jullie liever een zaterdag willen kies dan in de Poll voor de zondag in datzelfde weekend. Dan weten we in ieder geval welke weekend het wordt en kunnen we later nog besluiten of het de zaterdag of zondag wordt.
 
Shit, kan de Poll niet aanpassen. Dus als jullie liever een zaterdag willen kies dan in de Poll voor de zondag in datzelfde weekend. Dan weten we in ieder geval welke weekend het wordt en kunnen we later nog besluiten of het de zaterdag of zondag wordt.
Je kunt de Poll laten verwijderen als je dat even een moderator vraagt.
Dan kun je daarna zelf weer een nieuwe Poll plaatsen.
 
Gestemd op 14 juni. Hoop dat het ook blijft passen in de agenda, maar hij staat er in!
 
hou er rekening mee ;) er staat 14 juni maar dat is de zondag, de bedoeling is om de rit op de zaterdag te doen :9 dan kan iedereen voor zichzelf beslissen of ze wel of niet naar huis rijden die avond (en wel of niet een biertje kunnen doen ;) )
 
Ja ik wil wel voor het biertje gaan hoor. Tenminste bij voorkeur. De zaterdag is dus top!
 
Dan is het al de moeite waard lijkt mij. We zijn vfroferoceee niet ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan