Motor-Forum

Select Forum

Langzaam Honda FT500 project

Wegpiraat

Reg. datum:
29 mrt. 2006
Hoe bedoelen jullie O-)

T is inderdaad een flinke koplamp. Vind t wel geestig staan al trekt t wel flink de aandacht.. ik denk dat een klein voorspatbord ook al helpt dus dat komt er ook nog op.

Ik moet de kabelboom nog helemaal maken. De cockpit (en dat zoeklicht) zijn dus nog niet aangesloten. Ook start t motortje nog niet maar als ik zover ben laat ik zeker even weten of het allemaal werkt.
Een ongeluk met een wegpiraat....wegpiraat

___Huh?__

Reg. datum:
25 okt. 2014
quote:
Kansloos schreef op 07 november 2017 @ 15:46:
Hoe bedoelen jullie O-)

T is inderdaad een flinke koplamp. Vind t wel geestig staan al trekt t wel flink de aandacht.. ik denk dat een klein voorspatbord ook al helpt dus dat komt er ook nog op.

Ik moet de kabelboom nog helemaal maken. De cockpit (en dat zoeklicht) zijn dus nog niet aangesloten. Ook start t motortje nog niet maar als ik zover ben laat ik zeker even weten of het allemaal werkt.

Ik denk toch dat je hem even flink heet moet wassen...
Suzuki GS1000, Suzuki GSX550ES, Honda CB550 K3, XS'en 750 en op Marktplaats staan trouwens nog wat onderdeeltjes te koop

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.