WIMOTO NTV tracker

Wimoto

MF'er
28 mei 2013
70
0
Arnhem
Hey mensen,

Zoals ik in m'n andere topic (Wimoto Supermono) al verteld had ben ik vanaf 1 november Full time WIMOTO. Dit betekend dat ik tijd heb voor verschillende projecten. Waaronder deze...NTV 650.

Dit lijkt niet de meest voor de hand liggende motor om te verbouwen. Ik heb ook weinig echt gave creaties gezien van deze compacte twin, maar daarom vind ik het juist een mooie optie. Het blok is onverwoestbaar en super compact...en heeft cardan! Leent zich dus prima voor een strakke cleane tracker!

Doel van deze verbouwing is om met zo min mogelijk gekochte onderdelen toch een leuke goed sturende fiets te maken!

- Nieuwe geometrie
- Eigenbouw frame
- Eigenbouw body
- Laag gewicht
- Simpel ontwerp

Dit project zal parallel lopen met andere projecten. Ik zal dus niet iedere dag updates geven, maar zodra er update is komt ie zeker hier! De bedoeling is om hem op de Motorbeurs Utrecht 2015 af hebben en daar zal hij dan ook te zien zijn! :P

Ik heb er zin in!! *D




full
 
Ik ben benieuwd! Succes!

Misschien een beetje zoals de nieuwe Ariel?
 
Ja dat is idd heel gaaf! Alleen compleet gefreesde alu frame delen is niet echt low budget :P . Dit word gewoon een buizen framepie! :Y
 
Zo eerst ff helemaal strippen! Dat subframe is zo lelijk..... ;( [afbeelding]

Eh`wat ga je nog gebruiken dan ? :? koeling / motorblok en aandrijflijn alleen` dan houdt het bijna op dus.

Ben benieuwd ` :) wat je er van bakt . ;)

(ps - opspan - tafel zelf zo laten maken ? )
 
Laatst bewerkt:
Coördinaten uitmeten ten opzichte van de opspan tafel! Dan zitten we een heel eind goed in de richting voor het CAD ontwerp straks.
full
 
Ik denk zelfs dat ik de wielen en voorvork ook hou... we zien wel hoe het project loopt. ;)

Eh`wat ga je nog gebruiken dan ? :? koeling / motorblok en aandrijflijn alleen` dan houdt het bijna op dus.

Ben benieuwd ` :) wat je er van bakt . ;)

(ps - opspan - tafel zelf zo laten maken ? )
 
Das een totaal andere motor als alleen eeen andere versie ;)

Enige overeenkomsten zijn het blok vanaf de cilinders naar boven en de koplamp :+
 
ben benieuwd, je maakt erg mooi spul en dat hier om de hoek ;)
 
Is dit een eigen project of een opdracht? Kan me namelijk niet voorstellen dat iemand de kosten van de uren die je erin gaat steken, uit wil geven aan een NTV...
 
Zo Wido, full time aan de bak met bouwen van motoren :}

Knap man. hoop voor je dat er genoeg opdrachten blijven komen om het hoofd boven water te houden.

In ieder geval succes en ben ook zeer benieuwd hoe de NTV er uiteindelijk uit gaat zien maar gelet op jou vorige project dan beloof het wat 8-)

Ik kom graag spieken als ik weer eens bij Jan v Dam de koffie opmaak ;)
 
Laatst bewerkt:
Gaaf project en je pakt het allemaal zeer netjes aan.

Maar nu ik de naam wido lees, heb jij een aantal jaren geleden hier ook een zelfbouw project gehad?
OP basis van een Honda. ........fireblade meen ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan