BMW S1000XR

testrit staat geboekt, volgens de dealer in Nederland worden ze half juni verdeeld over de concessiehouders..
i can't wait :P
 
Als ie bij de dealer staat eens gaan bekijken, wellicht een opvolger voor mijn 1190ADV.
 
ik heb reeds een testrit geboekt, en hij kan er niet snel genoeg aankomen..
potentiele opvolger voor mijn R1 als is die helaas pas van juli 2014 :?
 
blijkbaar lopen de bestellingen als een trein binnen zonder dat er iemand er een meter heeft op kunnen testrijden.. dat wordt 9 op 10 weer een wachttijd :(
 
Laatst bewerkt:
Het S1000R-blok is gekend. En velen zoeken iets meer comfortabel dan een racer of zelfs een naked. En dan is er waarschijnlijk nog de naam BMW die meespeelt. Want tot voor kort had BMW geen tegenhanger voor pakweg een MS. Dus BMW-liefhebbers bleven op hun honger zitten.
 
Als we dan toch bezig zijn. Ik vind deze er ook wel wat van weg hebben.

full
 
Vandaag is er bij motoport Wormerveer een introductie van de s1000xr, ga straks in ieder geval ff kijken :)
 
Ben ff langs geweest, maar was weinig introductie aan, stonden er alleen 2 voor je neus als je de winkel in liep, verder niet bijzonders :')
Wel mooie fiets om te zien!
 
Bij Motorport Almere vandaag ook een leuke en perfect georganiseerde introductie.
Naast het kunnen "downloaden" van een paar overheerlijke hamburgers, was er zelfs de mogelijkheid tot proefrijden!

Dat moesten we dan gelijk maar even doen.
We zijn er tenslotte toch.

Ofschoon het een bescheiden ritje was, toch een redelijke indruk kunnen krijgen.
Motor ziet er echt geweldig uit en rijdt gewoon supermakkelijk.

Geweldig blok, soepel, onwijs sterk en een heerlijk geluid.
Motor stuurt en remt als een waanzinnige en de shift assist werkt helemaal perfect; zelfs bij lage snelheden.
Ruitje is ook prima, weinig tot geen turbulentie.

Twee nadelen echter: Het zadel biedt, althans voor mij, te weinig ruimte om te kunnen verzitten.
en de motor trilt nogal bij bepaalde toerentallen.
Dat zadel zou je misschien nog wel aan kunnen wennen, maar dat trillen vind ik toch wel een dingetje.

Misschien binnenkort nog eens een langer ritje maken.

Vooralsnog hou ik het nog even bij mn eigen brommert.
 
Zag m gisteren bij MR staan, maar vind 21K toch wel erg veel voor deze fiets

En laat ik nu net fan zijn van de asymmetrie van BMW en dus deze neus mwa :P

Maar daar ik hoorde loopt de verkoop goed *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan