Motor-Forum

Select Forum

Kymco DownTown 350

Downtown 350i -- 14.500 km

Reg. datum:
11 apr. 2012
quote:
BenFJR schreef op 04 oktober 2017 @ 20:48:

Wat bedoel je met dichtingen? De ringetjes om de aftapplugjes?

Aluminium ring rond de motor-olie-aftapplug en rond de vul en aftapplug van de cardanolie.
Ring rond de oliefilter houder. en dichting van het kleppendeksel.

Reg. datum:
13 aug. 2015
quote:
bertocello schreef op 04 oktober 2017 @ 21:31:

[...]

Aluminium ring rond de motor-olie-aftapplug en rond de vul en aftapplug van de cardanolie.
Ring rond de oliefilter houder. en dichting van het kleppendeksel.
Die onderdelen hergebruik ik en ik heb geen last van lekkage. Maar zoals ze bij jou hebben gedaan kan ook.

Liever niet in de auto

Reg. datum:
12 jul. 2013
Zo dan. Ook mijn DT350 nadert de 15.000 km. Nog zo'n 200 km te gaan. Het wordt tijd 15.000 km beurt uit te laten voeren. Ik ben alleen bang dat het in deze regio wat meer gaat kosten dan de 135 Euries van Bertocello. Eerst nog een weekje met de camper toeren en dan zal ik hem wegbrengen. Waar is nog even de vraag, ik heb een aantal mogelijkheden. Nu ik toch bezig ben: de Kymco rijdt nog als een tierelier, sterker nog het lijkt net of dat alleen maar beter gaat. Elke dag is het een feestje om te rijden. Je ziet deze DT niet vaak, op een of andere manier was de 300 versie gewilder. Heeft ongetwijfeld ook met prijs te maken. Hoewel je de XMAX 300 nu al vaker tegenkomt en kost nagenoeg net zoveel. Wel leuk is dat heel veel scooterrijders en motorrijders hier in de stad altijd even vragen wat voor motorscooter dit is. Altijd genieten op de DT in een stad die alleen maar drukker wordt. Ff naar het stand? Geen probleem, ik parkeer de scooter zo op de boulevard, waar ze tegenwoordig gewoon motor parkeer vakken hebben. Gratis en er is altijd plek. In mn auto rij ik bijna niet meer ;)

Cheers

Reg. datum:
12 jan. 2015
Ook een kleine update van mij...

Er staat al een astronomische 2500 Km op de teller!

Ga toch de importeur eens contacten over de tellerafwijking, 120 op de teller is net aan 100 op de GPS (tracker), erg storend als ik gewoon met het verkeer meerijdt en de teller geeft 120 aan.

Gelijk oprijdend met vrachtwagens die rond de 85 rijden betekent 100 op mijn teller....
BMW R1200RT '05, Kymco DownTown 350i ABS (Euro 4) '17

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.