MF Gooi & Vechtstreek deel 151

Status
Niet open voor verdere reacties.
[me="Nocer"]is gisteren sushi wezen eten...[/me] en heeft iemand een vol schaaltje wasabi weg zien eten in 1 keer omdat ze had geleerd dat je eerst je groenten op moest eten. Ze is 30, het was haar eerste keer sushi eten en het was een mooi leermoment. :+


:')
 
Dat is wel een heel bruut leermomentje. :X


Wasabi... wat mij betreft altijd met mate anders proef je niets meer van die lekkere vis.
Kato is er ook dol op.... die compenseert voor mij. :P
:^ Heerlijk hoor... niet TE veel, maar bij de eerste hap een scheve bek :Y _O- *O*



@Michel; Te laat... maar wel gemeend; van harte!! *O* *D
 
[me="Nocer"]is gisteren sushi wezen eten...[/me] en heeft iemand een vol schaaltje wasabi weg zien eten in 1 keer omdat ze had geleerd dat je eerst je groenten op moest eten. Ze is 30, het was haar eerste keer sushi eten en het was een mooi leermoment. :+

OMG.....ik heb dat Jackass ooit een keer zien doen, die gingen spontaan kotsen.
Dat gebeurde haar toch niet he? :o
 
[me="Nocer"]is gisteren sushi wezen eten...[/me] en heeft iemand een vol schaaltje wasabi weg zien eten in 1 keer omdat ze had geleerd dat je eerst je groenten op moest eten. Ze is 30, het was haar eerste keer sushi eten en het was een mooi leermoment. :+
:X :') _O- Dat moet pijnlijk zijn geweest...



Brr vanmorgen fris maar vanmiddag best te doen, motor vanmiddag even gewassen, een dezer dagen...de winterstop :X -O-
 
[me="Nocer"]is gisteren sushi wezen eten...[/me] en heeft iemand een vol schaaltje wasabi weg zien eten in 1 keer omdat ze had geleerd dat je eerst je groenten op moest eten. Ze is 30, het was haar eerste keer sushi eten en het was een mooi leermoment. :+

_O- _O- _O-
 
Handvatverwarming *O*

Alpje is nog dagelijks op de weg, blade is me te koud nu die heeft geen handvatverwarming
 
Je went ook wel aan de kou. Ik rij nu een paar jaartjes door in de winter (met pekel alleen op de motorscooter) Maar het is allemaal wel te doen hoor. Ik moet zelf nog eens een keer winterhandschoenen kopen. Alleen vind ik die dingen niet lekker zitten. Veel te dik. Ik rij dan ook heel het jaar door met me zomerhandschoenen.
 
Neeuj hoor geen vuurwerk hooligan ik hou het beschaafd en koop mooie potten in NL. Maar ben bang dat ik dit jaar niet verder kom dan sterretjes whahahaha. We gaan het wel zien! Het huis begind in ieder geval aardig op te knappen en heb nog steeds vertrouwen er in dat ik er in december ergens in kan :).

(Bij mij staat ie al in de winterstalling, mij veeeeul ste koud, binnen staat de verwarming ook al lekker warm aan :D)
 
Je went ook wel aan de kou. Ik rij nu een paar jaartjes door in de winter (met pekel alleen op de motorscooter) Maar het is allemaal wel te doen hoor. Ik moet zelf nog eens een keer winterhandschoenen kopen. Alleen vind ik die dingen niet lekker zitten. Veel te dik. Ik rij dan ook heel het jaar door met me zomerhandschoenen.
Rij je dan ook verder dan 500 m naar de snackbar? :+



Dagelijks woon werk, een leuke afstand en we kijken nog 's hoe flink je bent :P
 
Laatst bewerkt:
Mogguh :W

Je went ook wel aan de kou. Ik rij nu een paar jaartjes door in de winter (met pekel alleen op de motorscooter) Maar het is allemaal wel te doen hoor. Ik moet zelf nog eens een keer winterhandschoenen kopen. Alleen vind ik die dingen niet lekker zitten. Veel te dik. Ik rij dan ook heel het jaar door met me zomerhandschoenen.
Blij dat jij er aan kan wennen, bij mij werkte dat helaas niet zo.
Huizen-Schiphol, op de Suuz, dikke handschoenen, meerdere laagjes kleding.
Er waren dagen dat ik bij aankomst niet eens mijn motor aan de ketting kon leggen. :P




Hier ook maar de kawa van de pekel vandaan houden.

ja :?




Stom







@ Pekel: Daar ga ik de KTM ver vandaan houden :P
X van de GVUTHC _O-
 
Laatst bewerkt:
Je went ook wel aan de kou. Ik rij nu een paar jaartjes door in de winter (met pekel alleen op de motorscooter) Maar het is allemaal wel te doen hoor. Ik moet zelf nog eens een keer winterhandschoenen kopen. Alleen vind ik die dingen niet lekker zitten. Veel te dik. Ik rij dan ook heel het jaar door met me zomerhandschoenen.

Inderdaad... jaren gedaan... en op een bepaald moment was mijn woon/werk enkele reis zelfs 180km. Allemaal wel te doen... mwa... heb me dat vaak genoeg afgevraagd.
Nu het niet hoeft... doe ik het ook niet meer.

Met de Dylan ben ik wel een keer of 3 op mijn plaat gegaan... dik pak sneeuw en ijzel.
Zonde van de kappen goed voor de ductape.
Winterhandschoenen is geen overbodige luxe... maar een koekblikje al helemaal niet.

Kortom... alles kan en is mogelijk maar... als het niet hoeft. :P

De motoren laten wij binnenkort vertroetelen en dan komen ze pas in het voorjaar weer naar buiten. Rond die tijd mag ik ook weer motorrijden. *D
 
Goedemorgen!

Winter ... snel maar weer naar de opslag om mijn Gerbing te zoeken.
Handvatverwarming vind ik ook nog wel een optie.. maar voorlopig gaat het zo ook nog wel.
Ik heb wel al een tijdje mijn wintervoeringen in mijn pak zitten (jas + broek).

Voor het echte snertweer heb ik een heel oud auto'tje :) en stiekem aan het loeren voor een nieuwe :$
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan