MF Gooi & Vechtstreek deel 151

Status
Niet open voor verdere reacties.
100 ;)


99a220a6b829ec98400e0537d3c0f4b3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nog lekker actief hier zo te zien! Leuk hoor. Heb een vraagje aan de Garmin-bezitters: wat is jullie ervaring met de Garmin 550?
 
De beste ooit gemaakt, maar geen nieuwe meer te koop :P
 
Ik hoop dat het voor woensdag nog wat daalt en anders ga ik tekenen: 20 jaar vast :Y
Vanwege een stomme actie van de bank (en een beetje mijzelf) heb ik tijdelijk een variabele rente genomen, wacht tot ik de rente goed genoeg gezakt vindt.. en dan hoppa vast zetten die handel!

Is nu al echt goed gedaald, dus echt "verkeerd" kan je het toch niet doen... voor zover dat bestaat met geld lenen :+
 
Vanwege een stomme actie van de bank (en een beetje mijzelf) heb ik tijdelijk een variabele rente genomen, wacht tot ik de rente goed genoeg gezakt vindt.. en dan hoppa vast zetten die handel!

Is nu al echt goed gedaald, dus echt "verkeerd" kan je het toch niet doen... voor zover dat bestaat met geld lenen :+
Gister ff nagekeken, maar ik zit nog op 5,1 % :(
 
Ok goed om te weten. Tweedehands nog wel te koop *O*
De 550 is simpel en werkt prima.
De 660 is ook nog wel okay, maar de latere modellen zijn OF kudt OF te ingewikkeld.




[me="Xtra"]heeft dus een 590 :')[/me]
Top model, maar ondanks de nodige navi ervaring verdomd lastig mee te rijden.
 
*overgestapt van zumo660 naar de nieuwste Rider, bevalt me tot nu toe prima!
Vooral het menu met de manier waar op gevraagd word hoe je de route wil, dat was met de 660 niet zo en dan mocht je weer het menu in duiken om snelwegen vermijden aan te vinken :+
 
tijd voor koffie #2 :Z

nou kom op X, doe ff een lekker tussendoortje voor de zondag ochtend :9
 
Amy & DD: Feli met alle woningperikelen 8-)
:^ O-)


*O*

Nog lekker actief hier zo te zien! Leuk hoor. Heb een vraagje aan de Garmin-bezitters: wat is jullie ervaring met de Garmin 550?

Al een paar jaar een zeer tevreden gebruikert. :Y

Gister Erwin 83 gespot op het water tijdens een oefeningetje waar ruim 400 personen bij betrokken waren O-) (ok er zat ruim 100 man defensiepersoneel bij maar toch) ;)
 
Laatst bewerkt:
Gister Erwin 83 gespot op het water tijdens een oefeningetje waar ruim 400 personen bij betrokken waren O-) (ok er zat ruim 100 man defensiepersoneel bij maar toch) ;)


:Y :W

Je was waarnemer voor de veiligheids regio ofzo ? Of een andere functie ? Ik ben wel benieuwd maar de politie beelden vanaf het eiland en vanuit de heli. Op twitter en feestboek staan ook diverse filmpjes en foto's.

Edit: vast wat beelden.

 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan