MF Gooi & Vechtstreek deel 151

Status
Niet open voor verdere reacties.
3,5 voor 20 jaar :X

Gisteren voorlopig koopcontract getekend
Niets mis mee ;)
Daar kun je 20 jaar lol van hebben dan.




Ik zag dat ik 3 jaar geleden een verkeerde gok gemaakt heb, maar dat hoort bij gokken :+
 
Laatst bewerkt:
Niets mis mee ;)
Daar kun je 20 jaar lol van hebben dan.




Ik zag dat ik 3 jaar geleden een verkeerde gok gemaakt heb, maar dat hoort bij gokken :+
zeker en hypotheek is verhuisbaar en max 10% boetevrij aflossen per jaar.

druk op zoek naar rest van inrichting heb misschien al leuke set gevonden
 
Als je van oude eiken kasten en tafels houd dan weet ik nog wel wat. Me ouders hebben wat nieuws besteld.
 
:Y :W

Je was waarnemer voor de veiligheids regio ofzo ? Of een andere functie ? Ik ben wel benieuwd maar de politie beelden vanaf het eiland en vanuit de heli. Op twitter en feestboek staan ook diverse filmpjes en foto's.

Edit: vast wat beelden.


Oefenleider van de VR en in deze oefening was ik de leider van het tegenspel op de boot tbv de hulpdiensten. ;)

Mooi filmpje! :}
 
Laatst bewerkt:
Uh die moet ik een keer maken dan. Het gaat om een eet tafel en een kleine tafel en een kast. Allemaal van gelakt en dik eiken. Dinsdag kan ik wel foto's maken.
 
Morning..... een paar dagen knallen en dan komt de rust hier ook weer een beetje terug.
Man wat kan je er naar uitkijken als die deadlines voorbij zijn. B|
 
Zojuist met nocer naar Furby geweest..
Brute film :9

Hmmmmmm...

full


... kan me daar niet veel bij voorstellen. ;)
 
Morning :W

Terug van een weekendje weg, was erg leuk maar erg vermoeiend :P
Detox mocht gelijk door, dagje offroaden met klanten, hij weet wel wat ie organiseert _O-
Die kun je weggooien vanavond, vermoed ik.

@Fury, wij zagen allemaal gapende mensen die zaal uitkomen, dus die slaan we over.
 
Morning :W

Terug van een weekendje weg, was erg leuk maar erg vermoeiend :P
Detox mocht gelijk door, dagje offroaden met klanten, hij weet wel wat ie organiseert _O-
Die kun je weggooien vanavond, vermoed ik.

@Fury, wij zagen allemaal gapende mensen die zaal uitkomen, dus die slaan we over.

Dat was niet bij Fury in ieder geval. Wat een spannende film was dat zeg! Echt een van de betere oorlogfilms imho.
 
Dat was dus wel de zaal waar ze Fury hadden gedraaid.
Wij zaten in de lobby te wachten tot onze film begon ;)

Ik kan het mij niet voorstellen, maar het kan natuurlijk. :P Ik zou hem zeker niet voorbij laten gaan als ik jou was. ;) Welke film hebben jullie gekeken?
 
Laatst bewerkt:
Jaaaaa...die hebben wij vorige week ook gezien...toppertje !!

Ik wilde eventueel ook wel naar Fury maar Shirley was daar minder enthousiast over...
 
Home :: Rouvoet Motoren Hilversum

22/23 november, openingsfeestje van het nieuwe bedrijfspand van rouvoetmotoren, hij is verhuisd naar de overkant van de straat :+

Op het evenement:
- motorghymkana
- try the bike

Dus voor wie zin heeft ;)

Ik zit dan zelf in Duitsland :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan