MF Gooi & Vechtstreek deel 151

Status
Niet open voor verdere reacties.
Groot deel er van zal baanhuur wezen. Maar dan nog, dure hobby.

Voor een paar tientjes meer rij ik vier dagen op het circuit, inclusief camping en ontbijt, waarvan een dag instructie door een meervoudig wereldkampioen.

Maar als een dagje rijden met instructie inderdaad zo duur is als je nu noemt dan is het niet gek dan er mensen wegblijven. Dat zou het mij in ieder geval niet waard zijn.

Omdat die gasten er lol in hebben!

terwijl ze in Nederland centengraaiers lijken te zijn... -O-
Het is dan misschien maar op Lelystad, maar daar word ook een CBT gegeven elk jaar, vorig jaar geweest met Gilletino, was tof rijden :] En niet zo idioot duur allemaal, 129 euro.
 
Goeeeeeiesavonds!

Zijn er al data geroepen voor een sushi meet begin maart?
Is er al een het gooi eifel weekend geopperd?

en weltrusten :')

maar eerst nog dit topic volzwaaien :W
 
:W goeie morgen

alhoewel,

:N Men blijft weg, omdat er te veel wordt gejend -O-

Hoe is het met iedereen (die hier nog komt)?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Opstart problemen, wacht...


193-tap-coffee-wardour-st-london-8.jpg



Zo, nu komen ze door de geur van verse koffie vaak wel aanwaaien! *O*
 
Voor de rest gaat t lekker hier, moe van de eerste twee dagen werken, gelukkig vandaag mn vaste vrije dag :)

En wel toe om weer lekker te gaan motorrijden! :]

Hoe is het bij SuperSports? Nog aan een mooi project bezig geweest? Je eigen topic gebeurd niet zo veel, op de andere fora wel? :)
 
Koffie ruikt idd lekker, misschien heeft Xtra zich ver :z :?

Nee, niet echt, nieuwe functie, veel leren, weinig op forums alleen bij tijd en wijle, weinig (prive) computertijd. Probeer m'n CB400F voor de zomer in elkaar te zetten, schiet niet echt op zo.

Jij hebt een nieuwe baan, nieuwe motor, bent verhuisd, veel veranderingen dus..

vanochtend een administratie dagje, vanmiddag vrij (theoretische 36 urige werkweek)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
DD, gefeliciteerd, ook een nieuw huis, het kopen ging iets minder snel als je had gehoopt ?
 
Morning..... wederom back at the office... mezelf een korte break gegund nadat ik uit een huge excel sheet een verschil (dat uiteindelijk bestond uit zes verschillen) te vinden.

Drukke dagen... vrije vrijdag van deze week maar even gewisseld met volgende week om ellende (stress) te voorkomen.
 
mezelf een korte break gegund nadat ik uit een huge excel sheet een verschil (dat uiteindelijk bestond uit zes verschillen) te vinden

Je kunt de (kolom of rij) zoekfunctie gebruiken, en de verschillen laten wegschrijven in nieuw blad, ook zijn er vele (freeware) programma's om dat voor je te doen ;)
over aankoop wil ik het niet meer hebben :/

snap ik, maar uiteindelijk telt alleen het eindresultaat.
Wel in Huizen gebleven ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan