MF Gooi & Vechtstreek deel 151

Status
Niet open voor verdere reacties.
ikmoetkoffie|!!!!

stukie terug staat nog een bakie, is inmiddels al koud denk ik :P

Heb uiteindelijk met verticaal zoeken het probleem opgelost. ;)

Top, en je kan ook een macro'tje schrijven en die erover heen laten gaan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Prorail biedt in krantenadvertentie excuses aan voor storing

Dat dan weer wel, zie ik ons kabinet dat nog niet doen na de vele "storingen" in het Europa '(
blijft binnen staan op huidige verblijf O-) 8-)

Lekker, voor zo lang het duurt ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mogguh, nog meer koffie.......... en andere antibiotica....... grom....... :Z

Ik ben zo toe aan zomer. Zeg maar dat gevoel van een prikkend zonnetje in je gezicht en een brommert die geduldig staat te wachten totdat je 'm de droge en warme dijk op stuurt. :')

DSC08742.jpg
 
Tis vaker zo dat het in de winterperiode stiller is hier op het forum he. Straks als het weer beter weer word en er ritjes gedaan gaat worden komt de drukte vanzelf wel weer.
 
Komt dan vanzelf wel, Cor Freek :Y

Zelf afgelopen jaar afscheid genomen van een paar projecten, gewoon teveel onder handen (geen ruimte voor). Wel een goed jaar geweest (2014), nieuwe functie, grotere (lease)auto, loterij(tje) gewonnen. Kijken wat 2015 brengt :Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Komt dan vanzelf wel, Cor Freek :Y

Zelf afgelopen jaar afscheid genomen van een paar projecten, gewoon teveel onder handen (geen ruimte voor). Wel een goed jaar geweest (2014), nieuwe functie, grotere (lease)auto, loterij(tje) gewonnen. Kijken wat 2015 brengt :Y

Klinkt goed. Stiekem zou ik wel n lekkere verwarmde schuur willen met n mooie project motor, opknappen. Ombouwen tot n cafe racer lijkt me ook wel tof.

Tot die tijd lekker met de GSR rommelen :)
 
Mogguh, nog meer koffie.......... en andere antibiotica....... grom....... :Z

Ik ben zo toe aan zomer. Zeg maar dat gevoel van een prikkend zonnetje in je gezicht en een brommert die geduldig staat te wachten totdat je 'm de droge en warme dijk op stuurt. :')

[afbeelding]

Oh... da's aardig rot. Een ander soort antibiotica... dus twee keer zie zooi in je lijf.
(hopen dat ze er niet ook nog prednison achteraan gaan gooien).

Zomer... inderdaad ook zin in. Maar eerst maar gewoon dat zonnetje. Dat doet al wonderen. *D

Beterschap :Y
 
Laatst bewerkt:
:^ Beterschap Tox. Tis goei weer om een beetje ziek thuis een beetje te sjorren en te gamen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan