MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook Motogp op ES1.Mis wel het vele malen mooiere beeld van Sport1,kan aan mij liggen.
En commentaar vind ik ruk.Alslof mijn buurman 3 hoog achter commentaar zit te geven.Commentaar klinkt als een DJ van een goedkope regionale zender.
 
Laatst bewerkt:
Met upc geen problemen.



full
 
Nou ja, kennelijk kan Eurosport er niks aan doen en ligt het aan die eikels van KPN/Telfort...
Stik er maar in, ik neem een motogp abbo. :X
 
Had via twitter contact met deze vrouw, zij heeft KPN gebeld, de fout ligt blijkbaar bij hen. Ze hebben haar beloofd er zsm iets aan te gaan doen.

CA932aKUMAA_RVY.jpg
 
hier het zelfde probleem! Net al telfort gebeld en die snapte het ook niet. Zij krijgen de zenders door via Glashart media. Zouden contact op gaan nemen met mij en het zo snel mogelijk laten weten. Vind dit zo niet niet leuk! Met een beetje pech geen motogp dit weekend.
 
ik snap er helemaal niks van! Wat is dan het verschil tussen Eurosport Internationaal. Als je googled moet er geen verschil in zitten! En als ik de eurosport player neem kan ik het dan wel zien?
 
No offense maar waarom tv kijken via KPN :?

Waarom niet? Is gewoon een provider net als Ziggo e.d. Ik heb al jaren alles in 1 van KPN en bevalt me op zich prima, voor het eerst dat ik er nu iets negatiefs mee heb. Als ik de ervaringen met Ziggo af en toe voorbij hoor komen is dat ook niet altijd rozengeur en maneschijn.
 
Ik dacht altijd dat je via KPN alleen kon kiezen voor Digitenne en dat is m.i. niet veel soeps. Maar blijkbaar hebben ze tegenwoordig een alternatief dan.
 
De broertjes Espagáááááro,Dani Pééderóósa :r
Hoop niet dat deze amateur vaker verslag doet,dan ga ik voor het eerst in mijn lange boeiende leven een MotoGP.com abo overwegen
 
Ik heb net contact gehad met Parijs.
Ze zijn inmiddels op de hoogte ze wisten het niet bij hen liep alles goed
Dus word aan gewerkt

Wat bedoel je precies in Parijs wisten ze het niet? Wat gaat er toch mis bij de verschillende providers. Eurosport 1 en internationaal moet hetzelfde zijn.
 
Wat bedoel je precies in Parijs wisten ze het niet? Wat gaat er toch mis bij de verschillende providers. Eurosport 1 en internationaal moet hetzelfde zijn.
Is niet hetzelfde. Je hebt ES internationaal wat in meerdere landen uitgezonden wordt, zo ook in Nederland. Dan heb je ook nog Eurosport Benelux, Duitsland enz. Aangezien Dorna de MotoGP rechten per land verkoopt kan Eurosport ze alleen per land kopen. In Nederland hebben ze de MotoGP rechten gekocht, maar bijvoorbeeld in de UK zijn de rechten bij BT Sport en mag Eurosport dus geen MotoGP uitzenden. MotoGP is dus op Eurosport Benelux en niet op Eurosport International. KPN laat international zien en UPC bijv Benelux, en dan krijg je dus het verschil.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan