MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze hebben het wel uitgezonden idd. De onduidelijkheid siert ze niet. Maargoed, mooie race gezien!
 
Ballenzender is het, al jaren geklooi met die programmering die telkens wijzigt. Om 13:15 nog reclame "Zometeen live, de motogp 13:20" Krijg je een herhaling van de Moto3, ga even iets anders doen, tijd vergeten (nog steeds die herhaling bezig), is het ondertussen al 14:05 en er is nog geen live uitzending... Echt...

Waar heb jij het over? :?
 
Ik snap sowieso helemaal niks van de kritiek op Eurosport. In Nederland is erg echt geen zender die er meer tijd/geld in gaat steken als wat Eurosport nu doet. Laten vrije trainingen zien, races zonder reclame en commentatoren op locatie.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap sowieso helemaal niks van de kritiek op Eurosport. In Nederland is erg echt geen zender die er meer tijd/geld in gaat steken als wat Eurosport nu doet. Laten vrije trainingen zien, races zonder reclame en commentatoren op locatie.
Inderdaad, wat commentatoren betreft heeft iedereen zo zijn voorkeur. Maar je kan echt veel motorsport volgen op Eurosport, ik ben er zeker blij mee. Enige smetje is dat er sinds vorig seizoen tijdens BSB wedstrijden Nederlands comentaar op Eurosport2 is, terwijl ik zo graag naar Burnicle/Whitham luister. Maar goed nou begin ik ook te zeiken 8-)
 
Ik snap sowieso helemaal niks van de kritiek op Eurosport. In Nederland is erg echt geen zender die er meer tijd/geld in gaat steken als wat Eurosport nu doet. Laten vrije trainingen zien, races zonder reclame en commentatoren op locatie.

Daar heb ik ook geen kritiek op, puntje van kritiek is iets wat al jaren speelt bij Eurosport. De programmering, andere dingen uitzenden dan die aangegeven staan.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap sowieso helemaal niks van de kritiek op Eurosport. In Nederland is erg echt geen zender die er meer tijd/geld in gaat steken als wat Eurosport nu doet. Laten vrije trainingen zien, races zonder reclame en commentatoren op locatie.

Helemaal mee eens!
 
Laatst bewerkt:
Ik vind helemaal mooi!

Begon ook kritisch naar Eurosport toe, maar ik kijk elk weekend zo een beetje alles wat er te zien is met veel plezier, zelfs onderweg in de auto met die horizon app in de handsfree. En dat allemaal binnen 1 extra totaal pakket. Ipv pakket A voor de gp en pakket B voor de wsbk...

Heerlijk :Y commentaar is soms niet echt geweldig, maar goed dat zal alleen de die hards opvallen
 
Ik snap de toegevoegde waarde van die miep in de pitstraat niet zo goed?
Daar is toch veel meer uit te halen dan 1 simpele vraag aan Bendsneyder en 1 aan Zeelenberg?

Gisteren noodgedwongen naar Eurosport gekeken (normaal altijd motogp.com), het is niet slecht, het kan alleen veel beter.

De moto3 en moto2 lijkt wel een kippenhok qua commentaar, het mag wel ietsje rustiger naar mijn mening.

Ben nooit zo kapot van Diederick de Vries geweest dus die stond al 1-0 achter bij me ;) Vind hem ook niet bijster goed, super pro Rossi (dat mag maar dat moet je niet zo laten blijken als commentator). En verschillende stopwoordjes die me ergeren, dikke Duc is er eentje van.

Wil absoluut niet motogp.com promoten, ook daar is niet alles top. Vooral aan Nick Harris stoor ik me geregeld. Vooral aan het begin van de GP bv.
Dylan Gray in de pits is top, tevens zijn zijn technische items erg goed.
Zoiets zou die miep van Eurosport ook moeten doen, info over banden, korte reacties van teamleden/coureurs, ook daadwerkelijk iets toevoegen aan het programma. De meeste tijd die ze aan het woord is geweest is volgens mij aan het einde toen ze ging aankondigen dat Roland Garros ging beginnen :)
 
Inderdaad, wat commentatoren betreft heeft iedereen zo zijn voorkeur. Maar je kan echt veel motorsport volgen op Eurosport, ik ben er zeker blij mee. Enige smetje is dat er sinds vorig seizoen tijdens BSB wedstrijden Nederlands comentaar op Eurosport2 is, terwijl ik zo graag naar Burnicle/Whitham luister. Maar goed nou begin ik ook te zeiken 8-)


Je zou een link kunnen zoeken naar de British Eurosport (zoals deze: shadow-net.me ), dan zie je ook de andere klasses. Overigens op de Eurosport Player zendt men de feed van de British Eurosport ook uit tijdens de British Superbike evenementen.
 
Ik snap de toegevoegde waarde van die miep in de pitstraat niet zo goed?
Daar is toch veel meer uit te halen dan 1 simpele vraag aan Bendsneyder en 1 aan Zeelenberg?

Gisteren noodgedwongen naar Eurosport gekeken (normaal altijd motogp.com), het is niet slecht, het kan alleen veel beter.

De moto3 en moto2 lijkt wel een kippenhok qua commentaar, het mag wel ietsje rustiger naar mijn mening.

Ben nooit zo kapot van Diederick de Vries geweest dus die stond al 1-0 achter bij me ;) Vind hem ook niet bijster goed, super pro Rossi (dat mag maar dat moet je niet zo laten blijken als commentator). En verschillende stopwoordjes die me ergeren, dikke Duc is er eentje van.

Ik ben superblij met Eurosport, ook dat ze zo'n beetje alles uizenden van een GP weekend, is echt top. Je hoeft bijna niets te missen. (Tenzij wat hier ook al een paar keer aangegeven is dat ze de programmering omgooien).

Met het commentaar tijdens de race ben ik het wel met je eens, hoewel ik vorig jaar mijn ergernis modus uitgezet heb en gewoon ben gaan genieten van de sport. Wel vind ik het een verbetering dat Moto2 & 3 nu voorzien is van andere commentatoren.

Diederick de Vries zou eens wat minder moeten klaarkomen op Rossi en gewoon eens neutraal commentaar geven. Il Dottore dit Il Dottore dat.

Rossi is geweldig en misschien wel de beste ooit (als niet Rossi fan durf ik dit wel toe te geven), maar echt het mag/kan wel wat minder.

Samantha zou ik bedanken voor haar diensten, en haar 2 pluspunten ;) , en afscheid van haar nemen. Dit is het gewoon net niet, er zit ook totaal geen verbetering in, je zou toch zeggen dat er na een volledig seizoen er een band zou zijn ontstaan tussen haar en de Nederlandse inbreng, maar ik kan het niet merken of ik mis iets. (misschien zou Patrick als voormalig coureur de pitreporter moeten worden??).

Ik ben weleens benieuwd hoe de Nederlanders in de GP wereld tegen haar aankijken.........

(Wat ik wel mis bij Diederick, Patrick en Samantha als ze op locatie zijn, om eens wat meer te delen via social media. Die andere 2 doen dat al veel meer, maar zijn er niet elke weekend bij). Knal eens een paar extra foto's op twitter, instagram, facebook).
 
Laatst bewerkt:
*Verhaal ingekort*

Met het commentaar tijdens de race ben ik het wel met je eens, hoewel ik vorig jaar mijn ergernis modus uitgezet heb en gewoon ben gaan genieten van de sport. Wel vind ik het een verbetering dat Moto2 & 3 nu voorzien is van andere commentatoren.

Dat is dus de spijker op zijn kop! Alles is daarmee gezegd, waarmee dit klaagtopic dicht kan :Y
 
Zelden een commentator gehoord die me niet irriteert eigenlijk. En dan vooral als ze hun mening gaan geven en als ze gaan lullen om enkel geluid te maken.
Daarom bedien ik vaak de uit-knop.
 
deze jongens geven verslag voor blinden ze geven alleen door wat we zelf ook zien,soms zet ik het geluid ook zacht dat het niet stoort,je wil info over bv een achterliggende groep of rondetijden om te zien of ze dichterbij komen,en zoals bij Bo die in de eerste 2 ronden de deur wijd open laat staan en zo 7 plaatsen verliest maar dat zien die sukkels niet ,Jurgen ziet dat wel en geeft ook veel meer info over dingen die we op tv niet zien.
die BOSVALK lullen om te lullen!!

Zelden een commentator gehoord die me niet irriteert eigenlijk. En dan vooral als ze hun mening gaan geven en als ze gaan lullen om enkel geluid te maken.
Daarom bedien ik vaak de uit-knop.
 
Je zou een link kunnen zoeken naar de British Eurosport (zoals deze: shadow-net.me ), dan zie je ook de andere klasses. Overigens op de Eurosport Player zendt men de feed van de British Eurosport ook uit tijdens de British Superbike evenementen.
Eurosport player ga ik me volgend seizoen eens in verdiepen. De wedstrijden in Brittish Supersport wil ik ook best volgen, en wat Scott doet in de stock600.
 
deze jongens geven verslag voor blinden ze geven alleen door wat we zelf ook zien,soms zet ik het geluid ook zacht dat het niet stoort,je wil info over bv een achterliggende groep of rondetijden om te zien of ze dichterbij komen,en zoals bij Bo die in de eerste 2 ronden de deur wijd open laat staan en zo 7 plaatsen verliest maar dat zien die sukkels niet ,Jurgen ziet dat wel en geeft ook veel meer info over dingen die we op tv niet zien.
die BOSVALK lullen om te lullen!!

En dan vooral bizar,bizar,bizar,onwijs gaaf,onwijs bizar,wat bizar,vet bizar,vet gaaf.Echt die 2 zijn echt om te huilen,alsof ik naar mijn buurjongen van 6 zit te luisteren.Ze geven geen commentaar,ze kijken net als wij naar een race.
 
:}
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan