MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooiste was toen Matthey Roberts zijn paspoort kwijt was en hem tijdens een interview op de startgrid net voor aanvang race terug kreeg van Crutchlow en verbaasd kijkend hoe hij in godsnaam aan zijn paspoort kwam.
 
En toen crutchlow Matt na de zomerstop aansprak met Dave omdat hij: 'hem niet meer herkende nadat hij zoveel was aangekomen _O-

Die 2 zouden een eigen show gekregen moeten hebben. Was echt een goede combi.
 
En dan vooral bizar,bizar,bizar,onwijs gaaf,onwijs bizar,wat bizar,vet bizar,vet gaaf.Echt die 2 zijn echt om te huilen,alsof ik naar mijn buurjongen van 6 zit te luisteren.Ze geven geen commentaar,ze kijken net als wij naar een race.

Bedankt voor de lovende woorden Hans ;)

Iedereen heeft inderdaad wel zijn voor keur en eisen wat hij of zij graag willen horen. Ik probeer me ieder geval samen met Iwan per race te verbeteren en dingen bij te schaven.

Grtz Kervin
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de lovende woorden Hans ;)

Iedereen heeft inderdaad wel zijn voor keur en eisen wat hij of zij graag willen horen. Ik probeer me ieder geval samen met Iwan per race te verbeteren en dingen bij te schaven.

Grtz Kervin


Tof dat je de moeite neemt om hier een reactie te plaatsen Kervin!
Ik vind jullie top, veel enthousiastme en elkaar goed aanvoelend- en vullend. (Dit soms itt Diedrick en Patrick)
 
Tof dat je de moeite neemt om hier een reactie te plaatsen Kervin!
Ik vind jullie top, veel enthousiastme en elkaar goed aanvoelend- en vullend. (Dit soms itt Diedrick en Patrick)

:^

vind ik dus ook! Lekkere dynamiek, enthousiasme etc. Vind het altijd jammer dat jullie de MotoGP niet doen.

Maarja.. je ziet maar hoe de meningen verschillen.
 
En dan vooral bizar,bizar,bizar,onwijs gaaf,onwijs bizar,wat bizar,vet bizar,vet gaaf.Echt die 2 zijn echt om te huilen,alsof ik naar mijn buurjongen van 6 zit te luisteren.Ze geven geen commentaar,ze kijken net als wij naar een race.
Ik zit er wel met een blij gezicht naar te luisteren.
Lekker enthousiast. *O*

Misschien omdat ik nog een kleine jongen heb dan. :? ;)
Heb geen wensen wat dat betreft.

En Patrick daarna is ook een held. 8-)
 
Ik zit er wel met een blij gezicht naar te luisteren.
Lekker enthousiast. *O*

Misschien omdat ik nog een kleine jongen heb dan. :? ;)
Heb geen wensen wat dat betreft.

En Patrick daarna is ook een held. 8-)

Het lijken idd wel lagere school knulletjes (onderbouw), zelfde totale gebrek aan zelfreflectie als je in "talenten"jachten tegenkomt.

Patrick daarentegen heeft weliswaar een monotone zeurstem, maar die past eigenlijk wel goed bij zijn stoere no nonsense image.
 
Het lijken idd wel lagere school knulletjes (onderbouw), zelfde totale gebrek aan zelfreflectie als je in "talenten"jachten tegenkomt.

Patrick daarentegen heeft weliswaar een monotone zeurstem, maar die past eigenlijk wel goed bij zijn stoere no nonsense image.

Interessant punt "Zelfreflectie". Dat is juist iets wat voor mij persoonlijk erg belangrijk is. Stuur me gerust eens een email met jou bevindingen dan neem ik dat graag door. Meningen zijn altijd goed voor verbetering of voor een stukje "zelfreflectie" ;)

Ik ben makkelijk te bereiken via social of email mannen dus schroom niet voor opbouwende kritiek 8-)

Op naar de Dutch TT die misschien wel eens geheel uitverkocht kan zijn tegen die tijd *O*
 
Ik zit er wel met een blij gezicht naar te luisteren.
Lekker enthousiast. *O*

Misschien omdat ik nog een kleine jongen heb dan. :? ;)
Heb geen wensen wat dat betreft.

En Patrick daarna is ook een held. 8-)

Zelfs mijn vriendin kijkt zelfs op als ze dat commentaar op achtergrond hoort.En die kijkt never nooit naar racen.Die denkt nog steeds dat ik naar Telekids zit te kijken.
 
Interessant punt "Zelfreflectie". Dat is juist iets wat voor mij persoonlijk erg belangrijk is. Stuur me gerust eens een email met jou bevindingen dan neem ik dat graag door. Meningen zijn altijd goed voor verbetering of voor een stukje "zelfreflectie" ;)

Ik ben makkelijk te bereiken via social of email mannen dus schroom niet voor opbouwende kritiek 8-)

Op naar de Dutch TT die misschien wel eens geheel uitverkocht kan zijn tegen die tijd *O*

Aan de positieve kant: jullie hebben inderdaad ook wel weer het grenzeloze enthousiasme dat kenmerkend is voor jongere mensen.
 
Laatst bewerkt:
Jullie zijn top, tenminste wat enthousiasme zoals de Britse verslaggevers.
Is bij de motoGP verslaggeving ver te zoeken.
 
Interessant punt "Zelfreflectie". Dat is juist iets wat voor mij persoonlijk erg belangrijk is. Stuur me gerust eens een email met jou bevindingen dan neem ik dat graag door. Meningen zijn altijd goed voor verbetering of voor een stukje "zelfreflectie" ;)

Ik ben makkelijk te bereiken via social of email mannen dus schroom niet voor opbouwende kritiek 8-)

Op naar de Dutch TT die misschien wel eens geheel uitverkocht kan zijn tegen die tijd *O*


Bos&Valk; helemaal top.

en de groeten aan Ivan, van de Buurman (van buurman)
 
Laatst bewerkt:
patrick heeft verstand van zaken, ik zou zeggen ga iets doen waar jullie goed in zijn.

Interessant punt "Zelfreflectie". Dat is juist iets wat voor mij persoonlijk erg belangrijk is. Stuur me gerust eens een email met jou bevindingen dan neem ik dat graag door. Meningen zijn altijd goed voor verbetering of voor een stukje "zelfreflectie" ;)

Ik ben makkelijk te bereiken via social of email mannen dus schroom niet voor opbouwende kritiek 8-)

Op naar de Dutch TT die misschien wel eens geheel uitverkocht kan zijn tegen die tijd *O*
 
Zelfs mijn vriendin kijkt zelfs op als ze dat commentaar op achtergrond hoort.En die kijkt never nooit naar racen.Die denkt nog steeds dat ik naar Telekids zit te kijken.
Haha, valt hier ook op, maar dan positief, al vraagt ze ieder GP weekend weer waar Van der Mark is.
En ze heeft toegezegd dat voorlopig wel te blijven doen. _O-
 
Bedankt voor de lovende woorden Hans ;)

Iedereen heeft inderdaad wel zijn voor keur en eisen wat hij of zij graag willen horen. Ik probeer me ieder geval samen met Iwan per race te verbeteren en dingen bij te schaven.

Grtz Kervin

Respect dat je hier reageert Kervin. Maar trek je vooral niets aan van het commentaar. Geen enkele Nederlandse commentator krijgt complimenten want in de UK is het toch altijd beter. Of het nu om Olav Mol, Patrick, Diederik, of om jullie 2 gaat, iedereen wordt hier afgezeken. Niets makkelijker dan commentaar op het commentaar geven. Maar probeer het zelf maar eens. Ik kan dus het enthousiaste commentaar van jou en Iwan wel erg waarderen :Y En dan mag je er best een keer naast zitten.
 
Respect dat je hier reageert Kervin. Maar trek je vooral niets aan van het commentaar. Geen enkele Nederlandse commentator krijgt complimenten want in de UK is het toch altijd beter. Of het nu om Olav Mol, Patrick, Diederik, of om jullie 2 gaat, iedereen wordt hier afgezeken. Niets makkelijker dan commentaar op het commentaar geven. Maar probeer het zelf maar eens. Ik kan dus het enthousiaste commentaar van jou en Iwan wel erg waarderen :Y En dan mag je er best een keer naast zitten.

Dat is niet waar,ik vind Patrick een topper.
 
Patrick meldt vaak dingen die ik zelf in eerste instantie niet zie of begrijp, hij maakt zelden een fout, en is onpartijdig. Het commentaar van de anderen leidt alleen maar af.
 
Respect dat je hier reageert Kervin. Maar trek je vooral niets aan van het commentaar. Geen enkele Nederlandse commentator krijgt complimenten want in de UK is het toch altijd beter. Of het nu om Olav Mol, Patrick, Diederik, of om jullie 2 gaat, iedereen wordt hier afgezeken. Niets makkelijker dan commentaar op het commentaar geven. Maar probeer het zelf maar eens. Ik kan dus het enthousiaste commentaar van jou en Iwan wel erg waarderen :Y En dan mag je er best een keer naast zitten.

+1 ;)
 
Ik kan me wel voorstellen dat de andere commentatoren een groter publiek aanspreken.

Pagina's lang zijn Patrick en Diederik hier met de grond gelijk gemaakt. Niets wat ze deden was goed. Daarna was er veel lof over het enthousiaste commentaar van Iwan en Kervin. En dat zwakt nu ook al af. Geef mijn portie maar aan fikkie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan