MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
https://www.racesport.nl/motogp/eurosport-licht-op-groen-nieuw-motogp-seizoen/


Hang me er niet aan op, maar volgens bovenstaande link toch wel. En ik denk dat Sumenta niet echt gemist gaat worden, gezien het feit dat die David Emmett nu al geloofwaardiger en deskundiger over komt.
Ik bedoel eigenlijk dit weekend. Gisteren en vandaag niet.
 
Ik bedoel eigenlijk dit weekend. Gisteren en vandaag niet.


Het viel mij inderdaad ook op, maar het is wel vaker gebeurd dat een van de twee verstek liet gaan. En met alle respect voor Barry Veneman, maar ik hoor toch liever Patrick van den Goorbergh
 
als ik hem kan verstaan wel ik begrijp nog steeds niet waarom ze niet OP de baan gaan staan als er 20motoren voorbijkomen ,geeft wel sfeer alleen laat het interview dan achterwege want het voegt niks toe als je het niet verstaat,maar dat zal wel aan mij leggen. :?

https://www.racesport.nl/motogp/eurosport-licht-op-groen-nieuw-motogp-seizoen/


Hang me er niet aan op, maar volgens bovenstaande link toch wel. En ik denk dat Sumenta niet echt gemist gaat worden, gezien het feit dat die David Emmett nu al geloofwaardiger en deskundiger over komt.
 
als ik hem kan verstaan wel ik begrijp nog steeds niet waarom ze niet OP de baan gaan staan als er 20motoren voorbijkomen ,geeft wel sfeer alleen laat het interview dan achterwege want het voegt niks toe als je het niet verstaat,maar dat zal wel aan mij leggen. :?



Weet je wel wat er langs je heen komt razen als je naast, laat staan midden op de baan, staat?
 
als ik hem kan verstaan wel ik begrijp nog steeds niet waarom ze niet OP de baan gaan staan als er 20motoren voorbijkomen ,geeft wel sfeer alleen laat het interview dan achterwege want het voegt niks toe als je het niet verstaat,maar dat zal wel aan mij leggen. :?
:^
 
Laatst bewerkt:
Wat een zeiktopic is dit toch elke keer... -O-
Zijn godverdorie 2 commentatoren aangetrokken die ECHT verstand van zaken hebben en het is weer niet goed. Tja, ik snap ook niet goed waarom Milaan-San Remo tegelijk op Eurosport 1 en 2 uitgezonden moet worden. Ik heb de Moto2 en 3 kwalis gekeken op de EUPlayer, maar dat is dan zonder commentaar en daar is eer lijk gezegd niet veel aan naar mijn mening.

Enjoy, seizoen is weer begonnen, Eurosport keep up the good work! *O*
 
Wat een zeiktopic is dit toch elke keer... -O-
Zijn godverdorie 2 commentatoren aangetrokken die ECHT verstand van zaken hebben en het is weer niet goed. Tja, ik snap ook niet goed waarom Milaan-San Remo tegelijk op Eurosport 1 en 2 uitgezonden moet worden. Ik heb de Moto2 en 3 kwalis gekeken op de EUPlayer, maar dat is dan zonder commentaar en daar is eer lijk gezegd niet veel aan naar mijn mening.

Enjoy, seizoen is weer begonnen, Eurosport keep up the good work! *O*

Wilde niet eens meer reageren. Je ziet het iedere keer weer aankomen. En in dit geval: :^ :t
 
Wat een zeiktopic is dit toch elke keer... -O-
Zijn godverdorie 2 commentatoren aangetrokken die ECHT verstand van zaken hebben en het is weer niet goed. Tja, ik snap ook niet goed waarom Milaan-San Remo tegelijk op Eurosport 1 en 2 uitgezonden moet worden. Ik heb de Moto2 en 3 kwalis gekeken op de EUPlayer, maar dat is dan zonder commentaar en daar is eer lijk gezegd niet veel aan naar mijn mening.

Enjoy, seizoen is weer begonnen, Eurosport keep up the good work! *O*


:Y
 
Heb je op de eurosportplayer geen kanaal met reclame zoals op tv en dan ene zonder reclame? Bij de sbk was dit toch zo.
 
Wat een zeiktopic is dit toch elke keer... -O-
Zijn godverdorie 2 commentatoren aangetrokken die ECHT verstand van zaken hebben en het is weer niet goed. Tja, ik snap ook niet goed waarom Milaan-San Remo tegelijk op Eurosport 1 en 2 uitgezonden moet worden. Ik heb de Moto2 en 3 kwalis gekeken op de EUPlayer, maar dat is dan zonder commentaar en daar is eer lijk gezegd niet veel aan naar mijn mening.

Enjoy, seizoen is weer begonnen, Eurosport keep up the good work! *O*

:Y :Y :Y
 
Beste dames en heren van Eurosport,

Hoewel ik het kijken naar Samantha mis, bij deze een compliment voor de nieuwe samenstelling. Ik heb genoten van een mooie seizoensopener. Het lijkt erop dat jullie naar feedback geluisterd hebben. Prima parate kennis en inside info met mensen als Peter Bom en David Emmett. Ga zo door :t
 
Laatst bewerkt:
Beste dames en heren van Eurosport,

Hoewel ik het kijken naar Samantha mis, bij deze een compliment voor de nieuwe samenstelling. Ik heb genoten van een mooie seizoensopener. Het lijkt erop dat jullie naar feedback geluisterd hebben. Prima parate kennis en inside info met mensen als Peter Bom en David Emmett. Ga zo door :t

Vergeet Vanessa niet vanaf de grid *D
 
Beste dames en heren van Eurosport,

Hoewel ik het kijken naar Samantha mis, bij deze een compliment voor de nieuwe samenstelling. Ik heb genoten van een mooie seizoensopener. Het lijkt erop dat jullie naar feedback geluisterd hebben. Prima parate kennis en inside info met mensen als Peter Bom en David Emmett. Ga zo door :t

:Y Samantha is een mooie vrouw, maar had duidelijk te weinig affiniteit met motorsport, ging laatste jaar wel wat beter, maar Emmett zit natuurlijk al jaren in het wereldje, die weet wel precies wat hij moet vragen en waar/hoe hij informatie los moet krijgen, mooi dat hij op deze manier met Eurosport wil werken :}

Peter of Jurgen is mij om het even, allebei prima als co presentator, word een mooi seizoen zo :t
 
Beste dames en heren van Eurosport,

Hoewel ik het kijken naar Samantha mis, bij deze een compliment voor de nieuwe samenstelling. Ik heb genoten van een mooie seizoensopener. Het lijkt erop dat jullie naar feedback geluisterd hebben. Prima parate kennis en inside info met mensen als Peter Bom en David Emmett. Ga zo door :t
PS. zou het mogelijk zijn de heer Frank Weeink 'n cursus Nederlands te laten volgen? En met name aandacht voor de uitspraak van namen? Wellicht ook 'n idee het accent te leggen op zijn "parate" kennis en dat te laten prevaleren boven zijn ongebreidelde enthousiasme? Als klein puntje van kritiek zou ik u willen vragen het stemgeluid van de heer Peter Blom wat meer volume te geven. Zodat hij wat beter hoorbaar is naast zijn medepresentator? De pitsreportages van de heer Emment gedurende de race waren niet altijd meteen te volgen vanwege herrie of communicatieproblemen. Zou u daar 'n oplossing voor kunnen vinden? Gelet op deze in de basis kansrijke presentatiesetting?
 
Bij de MotoGP.com mis ik Dylan Grey behoorlijk. Simon Crafar doet nu het commentaar vanuit de pits. Aardige vent. Het lijkt alleen of hij constant stoned is. Hij praat heel erg langzaam.
 
Ben nog niet overtuigd van Bom als commentator, hij is het Nederlands beter machtig dan van der Goorbergh maar dat is al heel erg snel, wat dat betreft een vooruitgang!
 
Beste dames en heren van Eurosport,

Hoewel ik het kijken naar Samantha mis, bij deze een compliment voor de nieuwe samenstelling. Ik heb genoten van een mooie seizoensopener. Het lijkt erop dat jullie naar feedback geluisterd hebben. Prima parate kennis en inside info met mensen als Peter Bom en David Emmett. Ga zo door :t

Precies, het was echt top,en Samantha ook geen moment gemist, het is te hopen dat de samenwerking met David Emmett een vervolg gaat krijgen, gewoon zinvolle info die hij tijdens de race doorgeeft.

Prima combi ook, ook wel grappig dat Peter Bom, aan Frank Weeink vroeg of hij iemand wat veren in zijn reet zou willen steken, want die kan dat beter als hem.

En nog 18 van deze spannende GP's graag.
 
Bom is de Bom. Stel je voor, enkel Bom. Wat een rust en enkel nuttig commentaar. Dat zou echt het Walhalla zijn.
 
World Superbike Thailand Live

Zaterdag
24 maart 2018 06.20-07.20 uur: Race 1 Asia Talent Cup | Eurosport Player / Youtube
24 maart 2018 07.20-08.20 uur: Q World SBK | Eurosport Player / Eurosport 2 HD
24 maart 2018 08.20-09.20 uur: Q World SSP | Eurosport Player
24 maart 2018 09.40-11.00 uur: Race 1 World SBK | Eurosport Player / Eurosport 2 HD

Zondag
25 maart 2018 07.50-08.50 uur: Race 2 Asia Talent Cup | Eurosport Player / Youtube
25 maart 2018 09.20-10.20 uur: Race World SSP | Eurosport Player
25 maart 2018 10.40-12.00 uur: Race 2 World SBK | Eurosport Player / Eurosport 2 HD


CEV Repsol Motorcycle Portugal Live

Zondag
25 maart 2018 10.45-11.45 uur: Race 1 ETC | Eurosport Player / Youtube
25 maart 2018 11.45-12.45 uur: Race 1 Moto2 | Eurosport Player / Youtube
25 maart 2018 12.45-13.45 uur: Race Moto3 | Eurosport Player / Youtube
25 maart 2018 13.45-14.45 uur: Race 2 ETC | Eurosport Player / Youtube
25 maart 2018 14.45-15.45 uur: Race 2 Moto2 | Eurosport Player / Youtube


Motocross Spanje Live

Zondag
25 maart 2018 13.00-14.00 uur: MX2 | Eurosport Player / Motorsport.tv
25 maart 2018 14.00-15.00 uur: MXGP | Eurosport Player / Motorsport.tv / Nos.nl
25 maart 2018 16.00-17.00 uur: MX2 | Eurosport Player / Motorsport.tv
25 maart 2018 17.00-18.00 uur: MXGP | Eurosport Player / Motorsport.tv / Nos.nl / Eurosport 2 HD



Bovendien is er dit weekend ook nog Formule 1, Ferrari Challenge en Nascar live op Ziggo Sport.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan