Roughneckk's zelfbouw en verbouw projecten

Hierbij nog een paar foto's van de Honda RC 110 tank.

Had er nog een groef in gerold om de tank strap vlakker met de tank te laten lopen.

full


full


full


Zit nog te wachten op de bestelde benzine kraan en moet wat kleine dingen doen is het spul klaar.
 
Hierbij nog een paar foto's van de Honda RC 110 tank.

Had er nog een groef in gerold om de tank strap vlakker met de tank te laten lopen.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zit nog te wachten op de bestelde benzine kraan en moet wat kleine dingen doen is het spul klaar.


Een klein puntje van kritiek , vind de tankdop wat groot voor jouw mooie tank ..

verder sjapoooo :}

Hij heeft er even een groef in gerold zegt ie .... ;) de meesten mollen de tank dan .. _O-
 
Laatst bewerkt:
Wtf.......hoe kun je nou een groef in de tank maken nádat hij al gelast is :? .......je bent 1 grote trukendoos :}
 
Nee geen voormachine, dat gaat niet lukken omdat je maar 1 kant tegelijk kan doen.
Heb daar een walsje voor verbouwd die ik een keer gekregen had.
 
@Roughneck,

Ben super tevreden over de tank en dan vooral niet te vergeten de interne schade (anti-klotsschot los, scheuren etc)
Het was allemaal maar een boze droom gelukkig 8>)
Hier een foto van de huidige staat.
full

full

full

full




Nogmaals bedankt !
 
Laatst bewerkt:
Dus` jullie weten nu hoe hij het fikst _O- , Gewoon de bodem er uit snijden / zagen .. ;)

PS - Blijft het nog een kunst om hem weer zo strak te krijgen.. })
 
Laatst bewerkt:
Normaal laat ik de bodem zitten maar omdat er binnen in meer schade was aan het schommelschot moest de bodem er wel uit en kon ik de deuk er ook wat gemakkelijker uithalen.
Anders deuk ik hem toch echt uit zonder de bodem er uit te halen.

Gr R
 
Maakt niet uit hoe je het maakt roughneckk. Het eindresultaat is hetgeen waar het om gaat. En dat is zeer goed gelukt.
Vooral met die interne schade was ik vroeg of laat bij jou uitgekomen vrees ik. Geluk bij een ongeluk zeg maar.
 
Maakt niet uit hoe je het maakt roughneckk. Het eindresultaat is hetgeen waar het om gaat. En dat is zeer goed gelukt.
Vooral met die interne schade was ik vroeg of laat bij jou uitgekomen vrees ik. Geluk bij een ongeluk zeg maar.


Inderdaad .. (maar`dat hoorde je mij ook niet zeggen) al zaagt ie hem in 10 stukken .. het resultaat is wat telt })
 
Laatst bewerkt:
Normaal laat ik de bodem zitten maar omdat er binnen in meer schade was aan het schommelschot moest de bodem er wel uit en kon ik de deuk er ook wat gemakkelijker uithalen.
Anders deuk ik hem toch echt uit zonder de bodem er uit te halen.

Gr R

En ik vraag me nog steeds af hoe jij dat dan doet. ;)
Maar ik kom er vanzelf wel achter hoor. :9 :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan