Motor-Forum

Select Forum

Roughneckk's zelfbouw en verbouw projecten

Reg. datum:
27 jan. 2011
Update je topic 's Marcel :+
'De hemel bestaat niet opa, die lichtjes boven ons zijn sterren, gevormd door prostellaire stof en gaswolken bijeen gedreven door zwaartekracht.'

Suzuki SRAD 750 Streetfighter

Reg. datum:
19 jan. 2011
Denk dat je Marcel best via fb kan volgen!

Reg. datum:
07 okt. 2011
Ergens in NL (boven rivieren en goede kant IJssel)
Ik denk het ook ;)

Reg. datum:
27 jan. 2011
quote:
Kalasj-Nikov schreef op 26 januari 2016 @ 11:48:
Denk dat je Marcel best via fb kan volgen!

Ik denk dat ik geen Facebook heb.
'De hemel bestaat niet opa, die lichtjes boven ons zijn sterren, gevormd door prostellaire stof en gaswolken bijeen gedreven door zwaartekracht.'

Reg. datum:
07 okt. 2011
Ja hoor, klik maar: https://www.facebook.com/marcel.vanderstelt.9?fref=ts

trx 850 & gn400 projectje

Reg. datum:
15 mei. 2013
quote:
Buellbloke schreef op 26 januari 2016 @ 14:14:

[...]

Ik denk dat ik geen Facebook heb.

_O- _O- ik ook niet, soms baal je dat je wat mist maar heeeel vaak ben ik blij dat ik het niet meegekregen heb :+
GN-400-cafebrattracker-project/vulcan 1500 verbouwen,opfrissen, gr650zijspan

Reg. datum:
07 okt. 2011
Had het tot juni ook niet, maar op motor/zijspan gebied is daar zoveel meer moois dan hier.

Reg. datum:
15 mei. 2013
Hmmm. Misschien ooit haha

Reg. datum:
27 jan. 2011
quote:

Never!

GTS1000 / GT750

Reg. datum:
07 jul. 2003
quote:
JFJ schreef op 26 januari 2016 @ 17:38:
Had het tot juni ook niet, maar op motor/zijspan gebied is daar zoveel meer moois dan hier.

ik heb me ook al eens AF-gemeld... besloten eind vorig jaar toch maar weer aan te melden, maar dan 99% motor-shit :) en dat bevalt tot nu toe goed :)

Voor de rest is het ook wel handig voor de lokale zaken, zoals wat tweedehands groepen, creche gezeur etc etc..
scheffers wijzigde dit bericht op dinsdag 26 januari 2016 19:05 (14%)

Reg. datum:
16 okt. 2005
quote:

Willen de heren Faceboekers eens aan Marcel vragen om zijn pm hier te bekijken , ik heb namelijk nog een "vraag" voor hem. Ik had hem er al over gecontacteerd en hij wou mij wel helpen. Maar aangezien ik geen faceboek heb kan ik hem niet bereiken....
Jullie hebben mijn dank :}

Reg. datum:
07 okt. 2011
Ok done.

Reg. datum:
12 okt. 2013
Heeft Roughnekk hier een ban of zo ? Want, hij is wel heel vreemd en resoluut gekapt met posten hier ...

Zullen er zich hier wel meer volgers afvragen hoe en waarom ? denk ik .. :/

Suzuki SRAD 750 Streetfighter

Reg. datum:
19 jan. 2011
Marcel heeft geen ban, integendeel. Maar voor klussen kan je hem best gewoon via facebook contacteren. Daar post hij ook nog waar hij mee bezig is.

Reg. datum:
12 okt. 2013
quote:

Nee` die onzin doe ik ook (nog) niet aan mee.. :N

Maar` ik begrijp dat ie het te druk heeft om hier nog te posten ... Vindt dat ie dat zelf hier ook wel even had kunnen melden , is wel zo netjes tegenover z`n volgers ... .. :/

Reg. datum:
07 okt. 2011
Niet iedereen heeft het idee dat zijn dingen door velen gevolgd worden. Bescheidenheid siert wel vind ik. Dat is niet altijd arrogant gedrag. Nogmaals, je hoeft niet op facebook om daar alles te zien. Hier op MF is het ook maar een gedeelte wat ik volg, dat geld ook voor Facebook.

Je kan dus een account maken, en de mensen/groepen volgen die jij wilt volgen en verder niet.
Je mist heel wat moois kan ik je zeggen, ik heb ook nog maar vanaf juni Facebook.

Reg. datum:
16 okt. 2005
quote:

Hartelijk dank JFJ :} . Marcel heeft me al gecontacteerd :)

GTS1000 / GT750

Reg. datum:
07 jul. 2003
quote:
JFJ schreef op 28 januari 2016 @ 13:42:

Je kan dus een account maken, en de mensen/groepen volgen die jij wilt volgen en verder niet.
Je mist heel wat moois kan ik je zeggen, ik heb ook nog maar vanaf juni Facebook.

precies, je HOEFT niets te zien wat je niet wilt zien..

Reg. datum:
27 jan. 2011
quote:
Mach 4 schreef op 28 januari 2016 @ 12:52:

[...]

Nee` die onzin doe ik ook (nog) niet aan mee.. :N

Maar` ik begrijp dat ie het te druk heeft om hier nog te posten ... Vindt dat ie dat zelf hier ook wel even had kunnen melden , is wel zo netjes tegenover z`n volgers ... .. :/

Echt waar ja? Heeft Marcel een verantwoordelijkheid naar z'n volgers op MF ja?

:?

Reg. datum:
12 okt. 2013
quote:
Buellbloke schreef op 28 januari 2016 @ 14:25:

[...]

Echt waar ja? Heeft Marcel een verantwoordelijkheid naar z'n volgers op MF ja?

:?

`Netjes` heb ik het over .. en niet over verantwoordelijkheid .. _O-

Reg. datum:
15 mei. 2013
hoe je het ook wilt opvatten, we volgenden maar wat graag de mooie creaties. :Y

das best positief toch.

maar vrijheid blijheid. Marcel is geen verkeerde en totaal niet arrogant. laatst op assen irl gesproken. vakman en waarschijnlijk te druk om hierbij stil te staan. hij reageert vast een keer. :P

ik heb al vaker overwogen om een fb account puur voor motor gerelateerde dingen te openen. schijn toch van alles mis te lopen :')

Reg. datum:
12 okt. 2013
[quote]ronaldt schreef op 28 januari 2016 @ 15:01:
hoe je het ook wilt opvatten, we volgenden maar wat graag de mooie creaties. :Y

das best positief toch.

maar vrijheid blijheid. Marcel is geen verkeerde en totaal niet arrogant. laatst op assen irl gesproken. vakman en waarschijnlijk te druk om hierbij stil te staan. hij reageert vast een keer. :P

[i]
ik heb al vaker overwogen om een fb account puur voor motor gerelateerde dingen te openen. schijn toch van alles mis te lopen :') [/i][/quote]

https://nl.wikiquote.org/wiki/Martin_Bril

bijna alles is te lassen

Reg. datum:
02 sep. 2012
Hey jongens, hier even een berichtje van mij.

Ik ben idd nu meer op facebook bezig, was er geen voorstander van maar doe alleen maar iets met pagina's wat met motoren te maken heeft. Moet zeggen valt me niet tegen.

Waarom ik hier niet veel meer ben heeft/had een paar redenen. Erg druk met werk/hobby en vrouw heeft een tijdje in het ziekenhuis gelegen en sukkelt nu erg met haar gezondheid wat mij meer werk bezorgd, maar dat is niet erg.

Maar wil het weer op pakken hier maar de tijd ontbreekt me er soms aan. Wel leuk om te lezen dat jullie mij missen daarom zal ik weer wat gaan posten.

Iedereen nog bedankt.

Gr Marcel

Reg. datum:
12 okt. 2013
Sterkte met je vrouw haar gezondheid , ik hoop dat allemaal een beetje goed op z`n pootjes komt ..
Is het belangrijkste in je leven een beetje goeie gezondheid.

(Was geen kritiek op je hoor , ik vond het alleen een beetje vreemd dat we hier ineens niks meer zagen van je werk .)

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.