Roughneckk's zelfbouw en verbouw projecten

Kijk zo, n spatert willen ze nou ook zien op mijn bike. :}
................................ 8-) daarom probeer ik nou wat anders. :W
 
Kijk zo, n spatert willen ze nou ook zien op mijn bike. :}
................................ 8-) daarom probeer ik nou wat anders. :W


Zou ik ook vierkante wielen maken , ben je helemaal uniek. :+

Mooi strak gemaakt dat voorscherm . Ruignek..
 
Laatst bewerkt:
Mooi werk hier :9~ zou ik mogen vragen welk alu hiervoor gebruikt word ruignek? Ik meen ooit ergens gelezen/gezien te hebben dat wanneer je volledige tanks maakt en polijst je alu vandezelfde plaat zou moeten gebruiken en het autogeenlassen omdat je anders een glans/kleurverschil krijg. Of is dat iets van het verleden? :?
 
Vanavond voor KLeineLars1 een loop gemaakt, morgen monteren.

full


Gr R
 
Vanochtend voor KleineLars1 zijn frame loop gemonteerd en een accu houder gemaakt voor onder de achter brug.

full


full


full


Kan hij verder met de bouw.

Gr R
 
Van het weekend een aluminium tank afgemaakt, had hem al een heel eind klaar maar had nu de motor erbij voor de maat voering.

full


full


full


Van de week het zitje maken, dus druk genoeg.

Gr R
 
Van het weekend een aluminium tank afgemaakt, had hem al een heel eind klaar maar had nu de motor erbij voor de maat voering.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Van de week het zitje maken, dus druk genoeg.

Gr R

Mooie lijnen zo Marcel. Loopt ook lang door naar achteren, zit nu zelf ook te puzzelen om de tank pas te krijgen op zón xs 3cil.
Benieuwd hoe het dadelijk staat met het kontje..
 
De Yamaha is klaar :Y .

Nog een accu bak gemaakt die in een uitsparing valt van het kontje.

full


full


Accu bak mooi weg gewerkt zo.
Ook nog een sleufje gefreesd voor de kenteken verlichting.

full


Zij aanzicht.

full


RVS kenteken plaat steun erop.

full


Gr R
 
Heb niet stil gezeten de laatste tijd, erg druk met werk geweest :Y maar toch weer tijd gevonden :Y voor een aluminium tank en zitje voor een Ducati.

full


full


full


full


full


full


full


Gr R
 
Blanke lak gaat niet omdat dat gewoon slecht hecht op gepolijst aluminium.
Ik heb dat laatst nog een keer gevraagd aan een lak leverancier, ze hebben het wel maar geven geen garantie dat het blijft zitten. Is ook wel logisch omdat blanke lak altijd de laatste laag is en je nu precies anders om werkt zonder grondverf enz.
Het is een kwestie van gewoon blijven poetsen _O- _O- .
Nu is mijn ervaring dat dat best meevalt. Doe het altijd met koper poets en niet met Alu Belgom. Koper poets zit ammoniak in dus poets lekker snel en is zo droog. Vind Belgom te vettig.

Gr R
 
Blanke lak gaat niet omdat dat gewoon slecht hecht op gepolijst aluminium.
Ik heb dat laatst nog een keer gevraagd aan een lak leverancier, ze hebben het wel maar geven geen garantie dat het blijft zitten. Is ook wel logisch omdat blanke lak altijd de laatste laag is en je nu precies anders om werkt zonder grondverf enz.
Het is een kwestie van gewoon blijven poetsen _O- _O- .
Nu is mijn ervaring dat dat best meevalt. Doe het altijd met koper poets en niet met Alu Belgom. Koper poets zit ammoniak in dus poets lekker snel en is zo droog. Vind Belgom te vettig.

Gr R


Merk koperpoets ? voor de geintresseerden/ poetsers . O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan