Roughneckk's zelfbouw en verbouw projecten

armstukken als waar je ellebogen inliggen als je je zo klein mogelijk maakt?

Zet de foto`eens hier, misschien kan ik of een ander je helpen zoeken naar meer?
 
De tank en tankstrap voor de Honda zijn ook klaar om gepolijst te worden.
Eerst nog even een RVS kentekenplaat houder maken en dan polijstennnnnnnnnnnn.
Niet mij hobby :( :( :( maar het hoort erbij zullen we maar zeggen.

full


Even op de tank met arm en knie stukken terug te komen Wijnand, hoef je niet te zoeken want die bewuste tank is speciaal eenmalig gemaakt door een Italiaan in het verre verleden.
Alleen deze beste man ligt heb ik horen vertellen al jaren onder de grond.

Gr R
 
Afgelopen zaterdag voor Jelle zijn aluminium tank uitgedeukt en 2 dicht gelaste gaten aangepast zodat er niet zoveel plamuur meer op hoeft.
Zaten toch een paar fikse diepe scherpe deuken in maar toch allemaal netjes er uit kunnen krijgen :Y :Y .
Ook nog gelijk een aluminium bus gedraaid ter vervanging van de KM opnemer.

full


full


Was leuk om Jelle te ontmoeten, was een leuke dag met hem en heeft zelf ook goed mee geholpen waardoor we redelijk wel snel klaar waren :Y :Y .

Gr R
 
Ja, die tank heeft ie mooi strak gemaakt idd!. Was gezellig en heb hem nu goed opgeborgen zodat hij schadevrij naar de spuiter kan!.
Die uitlaatjes zijn ook weer erg mooi geworden!.
 
Hoe haal je die deuken eruit ruignek O-) ? Pinnen erop lassen en met een slagtrekker eruit trekken? Bodem eruit slijpen zodat je er een uitdeuktas achter kan houden en vervolgens met een plaathamer vlak meppen? Deuk warmstoken en dan perslucht in de tank zetten :9 ?
 
Kan met hout ook veel hoor kijk maar eens naar mijn Suzuki cafe racer :W :W

Nu heb ik hier thuis ook veel getimmerd en verbouwd, zeg altijd als je handig bent en het inzicht hebt maakt niet uit wat je doet :Y :Y
 
Je hebt trouwens helemaal gelijk, en ik kan ook wel wat met staal.
Inzicht daar komt het inderdaad op neer.
Prachtig om iemand te volgen die dit heeft, iemand met twee rechter handen. ;)
 
Jij mag ook niet klagen met je handen, als ik zie wat je allemaal maakt van aluminium. Echt mooi :Y :Y

Vanavond maar eens begin gemaakt met de Gilera tank.
Tunnel is klaar, nu nog de rest. Dit was al een flinke klus maar de rest is ook niet makkelijk maar komt ook goed _O- .

full


full


full


Lijkt er toch verdomd veel op wat ik geknutseld heb _O- _O- .

full


Gr R
 
Die pijpjes zijn echt wel :9~ . Knap werk , ik sta steeds versteld van wat je allemaal presteert , net zoals het werk van Jerryt :}
GT 500 ???
 
Laatst bewerkt:
Ben van een Yamaha Virago tank een rechte cafe racer tank aan het maken.

Eerst het gat bij het zadel dicht gemaakt met daar achter gelijk een tank bevestiging gemaakt.

full


Zo was hij eerst.

full


En zo is hij nu aan de linker kant.

full


Nu nog de rechter kant in orde maken en de benzine kraan aansluiting nog verzetten.
 
Netjes aangepast , veel tanken blijven origineel , dit is beter zo .
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan