Roughneckk's zelfbouw en verbouw projecten

Knap stukkie werk! :)
Zitten die ribbels in de tunnel er voor de stevigheid in?
 
Wel apart, seizoenenlang Orange county choppers met veel geschreeuw en gevloek op prime time TV. Resultaat: een hoop lelijke pongel.

En dan iemand die in een hoekje van Brabant zulke mooie dingen maakt :}
 
Wel apart, seizoenenlang Orange county choppers met veel geschreeuw en gevloek op prime time TV. Resultaat: een hoop lelijke pongel.

En dan iemand die in een hoekje van Brabant zulke mooie dingen maakt :}
En die komt dan niet op tv, onbegrijpelijk....
 
Geweldig Marcel, je kunsten in dit topic maken bij mij meer los dan 999 afleveringen `caferacer`..... kun je geen webcam ophangen O-)
 
Haha idd, kwaliteit is ook stukken beter.
Zat dat stuk over de bimota laatst te kijken.... Enorme lasrups ipv een retestrakke tig las. Zonde..
 
Vind het ook heel mooi, maar het is allemaal vrij klassiek.
Niks mis mee natuurlijk, maar zou je ook eens graag iets heel anders zien maken.
Als voorbeeld dat nieuwe kontje van het concept model van bmw.
full

Lijkt mij een hele klus, maar jij zou het kunnen denk ik. :} :W
 
Hey Jan, was je leuk even te ontmoeten en mooi om te horen hoe met passie vertelde over het vliegen wat je nu doet. Je moet maar een keer langs komen en voor de afstand van die paar honderd meter hoef je het niet te laten _O- _O-

Gr Marcel
 
Hey Jan, was je leuk even te ontmoeten en mooi om te horen hoe met passie vertelde over het vliegen wat je nu doet. Je moet maar een keer langs komen en voor de afstand van die paar honderd meter hoef je het niet te laten _O- _O-

Gr Marcel
Ja leuk hoor dat vliegen! Inderdaad die paar meter is wel te doen haha
 
Schiet me ineens te binnen. Mijn vriendin heeft dr frame eens laten lassen door Bakker uit NH. Die ken je ook wel zeker?
 
Heb nog een leuk project onder handen :Y

Een aluminium kuip voor een Honda productie racer

full


full


full


full


full


Ben nu de kuip aan het afwerken en dan moet er nog een aluminium tank en zit gemaakt worden. Dus weer druk genoeg de eerste paar dagen _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan