Kleurcode bekabeling, vrije stekker

Dzjezzieboen

Rookie
9 nov 2014
3
0
Hallo,

Voor een kleine korte voorstelling, check het nieuwelingenforum ;)

Ik ben bezig met het installeren van extra verlichting op mijn Suzuki GSXF 750 uit 2002.

Er is nog een kabelstekker vrij dus dat komt mooi uit, maar deze stekker is ook direct het probleem. Ik kom er maar niet achter wat de kleurcodes betekenen of waar deze kabels op uit komen. Ik heb de lampen los proberen aan te sluiten met verschillende combinaties en elk knopje wat op mijn motor zit geprobeerd. Maar zonder succes, de lamp wilde niet aan.

Het gaat om een stekker met 6 ingangen waarvan er 4 gebruikt zijn, met kabels met de volgende kleurcodes:

Rood
Oranje/Wit
Zwart/rood
zwart wit

(zie ook de bijgevoegde foto's, excuses voor de kleine afbeelding, hoop dat het duidelijk is)
De zwart/rode lijk ook een wit te hebben maar dat is niet zo.

De locatie van deze stekker zal niet veel uitmaken, aangezien de kabel verdwijnt richting de accu.
Het lijkt me sterk dat deze helemaal niet is aangesloten.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met deze vraag.

Als je meer details nodig hebt, vraag het gerust.

Alvast bedankt :)

~Jesse
full
 
Zwart/wit = massa
Oranje/wit = + tijdens het induwen van de startknop.
rood = continu +
De lampen aansluiten kun je beter aan iemand anders overlaten, zomaar ergens een stroom verbruiker aanplakken werkt niet.
 
Thanks x7, top! Dat had ik nodig. Ik ben vaker met electra bezig. Het is altijd goed gegaan en nooit problemen gehad. Bij deze laat ik het echter schieten. Wel bedankt voor de tip, erg welkom!
 
Terug
Bovenaan Onderaan