Ducati Monster 600 '98 - problemen met verlichting

fvo

MF'er
2 aug 2013
76
0
Papendrecht
Goedemorgen,

Gisteren mijn motor weer eens gestart na een maand m.b.v. startkabels en het viel me op dat mijn dashboard verlichting mijn achterlicht en mijn knipperlichten achter niet meer werken. Mijn koplamp en remlicht werken nog wel. Het geheel werkte nog wel de laatste keer dat ik reed.

twee redenen die ik kan bedenken:
- Mijn knipperlichten aan de voorkant zijn gedemonteerd (en heb ik ook niet meer) dus hier is nu niets op aangesloten. De nieuwe komen pas over 2 weken binnen.. Is er een optie om te faken dat er wel iets op aangesloten is?

- Probleem veroorzaakt door startkabels? maar dan zouden mijn remlicht en koplamp ook niet meer moeten werken toch?

Mensen die ervaring hebben met dit probleem?

Bedankt alvast
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de losliggende eindjes ingepakt zodat ze nu nergens meer tegenaan komen! Weer wat geleerd :)

Bedankt allemaal!

Edit:
Mijn achterlicht en knipperlichten werken weer met een nieuwe zekering. Alleen is het nu zo dat mijn remlicht het nu niet meer doet. Dit werkte eerder nog wel, deze zekering is wel in orde en zit samen met de claxon die nog wel werkt onder een zekering..
 
Laatst bewerkt:
Mijn achterlicht en knipperlichten werken weer met een nieuwe zekering. Alleen is het nu zo dat mijn remlicht het nu niet meer doet. Dit werkte eerder nog wel, deze zekering is wel in orde en zit samen met de claxon die nog wel werkt onder een zekering..
Misschiem staat hier de oplossing van jouw probleem wel tussen:


Achterlicht werkt wel maar remlicht niet?
 
Terug
Bovenaan Onderaan