Het VTR SP 1 & 2 topic, 26th edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan de mijne ook even in de OP a.u.b.?
pHMp4b.jpg
 
Dat is snel gegaan... :Y maar vertel is wat meer.... merk je echt zoveel verschil? wheelie 3e versnelling? lukt da? _O-
veel plezier met je aankoop, helaas is het weer iets minder om goed te testen -O-


Ik rij pas sinds paar maandjes sp. Heerlijk, alleen dat gerommel onderin, kan naar mijngevoel echt beter.
en na alle verhalen de power commander geinstalleerd. Nog maar kort ritje gedaan, waar alles inzit, snelweg, toerenbegrenzer, rotondes druk verkeer etc.
Wat echt veel beter is is het oppakken op het gas vanaf 2000 toeren. Gewoon lekker wegspuiten. Voorheen was het toch ff trapje terug. Verder moet ik nog veel meer ervaring krijgen met deze motor. Deze aanpassing is gewoon lekkerder rijden, of ik meer topvermogen heb weet ik niet. Wellicht als ik hem op een bank laat afstellen, dat wil ik in het voorjaar laten doen. Jammer dat het nu K weer is anders wist ik wel waar ik nu op zat haha
 
De mijne staat alweer afgetankt en opgebokt onder z'n kleedje.
Afgelopen jaar wel even 850 km er bij gereden. :N , deels veroorzaakt door een handblessure waardoor ik 10 weken niet kon rijden.
Volgend jaar beter zullen we maar denken. Een voordeel, er hoeft weinig aan onderhoud gebeuren :P
 
Kolere, die is nog niet eens ingereden. Heeft ie bij de vorige eigenaar in de vitrinekast gestaan? :P

Wel relaxt hoor, heb je eigenlijk een nieuwe bike 8-)
 
Vorige eigenaar had hem inderdaad voor zijn verzameling gekocht. Ik heb hem een paar weken geleden gekocht met 1960km.
Net even gekeken maar er staat tot 2498 km op hahah oeps ;)
 
Vorige eigenaar had hem inderdaad voor zijn verzameling gekocht. Ik heb hem een paar weken geleden gekocht met 1960km.
Net even gekeken maar er staat tot 2498 km op hahah oeps ;)


Dammmmmm das nog een een lage kmstand

Nog niet eens ingereden hahahaha
 
Gaat lekker gestaag omhoog :Y
Nog "gezeur" gehad met de motor eigenlijk?

Ben wel benieuwd naar hoe het blok dan nog presteert.
gezeur?...nee, wel wat electrisch, maar dat was meer van gecorrodeerde stekker verbinding.

enigste wat ik heeeeeeeel soms heb, is dat hij er spontaan mee uitscheid, kan dan killswits aan uit zetten en doet hij het weer, deze winter gaat hij uit elkaar en worden alle electrische kabels even na gezien en gemeten.
het zit niet in de switch, denk meer aan sensor die brandstofpomp op een of andere manier schakelt.

verder motorisch nog nooit wat gehad...rij al ruim 70.000 met zelfde koppelingsplaten...1 maal de kleppen moeten stellen wel een paar keer na gemeten maar was ok.
2 keer seal lek van voorvorkpoot en 1x nwe achtershock.(kapot)
verder alleen olie filter, olie ketingen en tandwielen, maar dat hoort erbij.

voor onderhoud is het niet echt een dure jongen gelukkig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan